جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار غلط یاب املایی زبان فارسی Virastyar 2.5.4

 virastyar

Virastyar – از قابلیت‌های ویراستیار می‌توان به اصلاح خطاهای املایی، اشتباهات ویرایشی و نشانه‌گذاری، و نیز استانداردسازی متون فارسی اشاره کرد. این نرم افزار خطایاب املایی زبان فارسی با حمایت شورای عالی اطلاع‌رسانی طراحی و پیاده‌سازی شده است. این خطایاب قواعد تصریف فارسی را به طور کامل پوشش می‌دهد. هر واژه در زبان فارسی با در نظر گرفتن نقش واژه (ادات سخن) می‌تواند تا بیش از ۲,۸۰۰ تصریف مختلف داشته باشد. قواعد تصریف زبان فارسی از قواعد ریخت‌آواشناسی نیز متأثر می‌شوند. واژه‌نامه‌ی Virastyar شامل ۳۶,۰۰۰ واژه (ریشه) و حدود ۵۰۰ بن فعل است که می‌توانند بیش از ۷۰,۰۰۰,۰۰۰ واژه‌ی تصریف شده و ۴۵,۰۰۰ فعل را پوشش دهند. واژه‌نامه‌ی Virastyar، خصوصاً در زمینه‌ی واژه‌های تخصصی، اسامی خاص، و واژه‌های مرکب نیازمند تکمیل است. نرم‌افزار Virastyar افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که برای استفاده کاربران فارسی‌زبان طراحی شده است.


برچسب‌ها: نرم افزار غلط یاب املایی زبان فارسی, Virastyar, نرم افزار غلط یاب املایی, نرم افزار غلط یاب,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 24 فروردين 1392ساعت 14:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار ویرایشگر متفاوت فایل های PDF با Win PDF Editor 1.0.2.0

 PDF Editor

Win PDF Editor نام یکی دیگر از انواع نرم افزار های ویرایشگر PDF است. Win PDF Editor امکاناتی همچون تغییر و ویرایش اسناد PDF مانند اضافه کردن متن، قرار دادن تصاویر، حذف محتوای ناخواسته، رسم خطوط و چرخش صفحات را دارا می باشد. اگر شما قصد نوشتن متن در فایل pdf  را دارید می توانید متن فونت، اندازه، رنگ و … را نیز انتخاب کنید. پس از قرار دادن یک تصویر در فایل PDF، می توانید تصویر را تغییر اندازه و در هر صفحه و مکانی جابه جا کنید. اگر برخی از واژه ها و یا عکس ها باید برداشته شود، به سادگی از ابزار Eraser برای پاک کردن می توانید استفاده کنید.


برچسب‌ها: نرم افزار ویرایشگر متفاوت فایل های PDF, Win PDF Editor, ویرایش پی دی اف, ویرایگر فایل پی دی اف,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 24 فروردين 1392ساعت 14:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی و خارجی – myTV 4.5

 

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، پادکست، اضافه کردن شبکه دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلویزیون‌ من میباشند.


برچسب‌ها: پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی و خارجی, myTV, دانلود تلویزیون من, دانلود مای تی وی, دانلود myTV,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 23 فروردين 1392ساعت 13:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها DriverPack Solution v13.0 R317

 DriverPack Solution

برای اجرای همه قطعات سخت افزاری نیاز است که درایور آن به صورت کامل نصب شود، از زمان های قبل این مورد یکی از مشکل ساز ترین مواردی بوده که کاربران باید با آن دست و پنجه نرم می کرده اند چرا که گاهی سیستم عامل ها قابلیت هماهنگی با درایور مورد نظر را نداشته و می بایست نسخه ی جدید جایگزین می گردید اما امروزه ویندوز رایج ۷ این توانایی را دارد که درایور اکثر قطعات سخت افزاری رایج را نصب کند اما بازهم قطعاتی هستند که باید درایور آن ها جداگانه نصب شود. گم شدن درایورها، قدیمی شدن آن ها، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و مواردی از این دست هنوز جز مشکلاتی هستند که کاربران با آن سروکار دارند به همین دلیل ما در این مطلب قصد معرفی پکیجی از درایورها را داریم که به صورت خودکار قطعات سخت افزاری سیستم را شناسایی کرده و آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک نصب می کند. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است. DriverPack Solution نام دارد و جدیدترین نسخه از آن به تازگی عرضه گردیده مهم ترین خصوصیتی که نسبت به دیگر رقبا دارد شناسایی و نصب اتوماتیک درایورهاست که در میان هزاران درایور پیدا کردن گزینه مورد نظیر را فوق العاده آسان می کند.  انواع لپ تاپ ها ، سیستم ها ، مادربوردها ، قطعات سخت افزاری و … در این مجموعه قرار داده شده اند. سازگاری با دو پلتفرم x86 و x64 هم از دیگر قابلیت هایی است که در این مجموعه گنجانده شده است. البته با توجه به حجم نسبتا بالایی که این بسته دارد شاید برای همه کاربران این امکان وجود نداشته باشد که DriverPack Solution  را دانلود کنند اما کاربرانی که دائم با حذف و نصب ویندوز و درایورها سازگار دارند با این مجموعه می توانند به راحتی به مقابله با انواع درایورها بروند.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار شناسایی و نصب خودکار درایورها, DriverPack Solution, DriverPack, صب خودکار درایورها, پک درایور, درایور کارت گرافیک,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 21 فروردين 1392ساعت 13:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار فارسی مشاعره

 moshaereh

نرم افزار مشاعره منبع بسیار خوبی برای دوستداران شعر و ادبیات و بخصوص علاقه مندان به صنعت مشاعره می باشد.توسط نرم افزار مشاعره می توانید شعرهایی که بطور مثال اولین حرفشان با حرف “د” شروع می شود نمایش دهد ( مشاعره با حرف د ). نرم افزار مشاعره است حاوی مجموعه ای از اشعار که اکثرا دوبیتی می باشند،و این اشعار به ترتیب حروف الفبا مرتب و دسته بندی شده اند، به این ترتیب که شما با انتخاب هر یک از حروف الفبا از فهرست کتاب می توانید به مجموعه ای از اشعار که با آن حرف آغاز می شوند دسترسی پیدا کنید. نرم افزار مشاعره شامل ۱۷۲۹ شعر می باشد که هر کدام از شعرهای موجود در نرم افزار شامل چند بیت می باشد.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار فارسی مشاعره, مشاعره, نرم افزار فارسی مشاعره, دانلود مشاعره, دانلود نرم افزار مشاعره, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 20 فروردين 1392ساعت 13:47  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل ها ۷zip v9.30 x86/x64

 7zip

امروزه بسیاری از افراد برای اینکه فایل های آن ها فضای کمتری از هاردشان را اشغال نماید به فشرده سازی فایل ها رو آورده و سعی می کنند تا جای که امکان دارد فایل های خود را فشرده نمایند و برای این کار نیز از امکانات ویندوز و یا نرم افزارهای معروفی همچون WinRAR، WinZIP و … استفاده می نمایند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از نرم افزارهای فشرده سازی بسیار قدرتمند و رایگان را که در مدت زمان اندک به خاطر قدرت و سرعت بالا طرفدارن بسیاری یافته است را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی فایل های خود را بدون آسیب دیدن تا حد بسیاری فشرده نمایید. ۷Zip نرم افزار رایگان و قدرتمند است که قادر به باز نمودن و فشرده سازی فایل ها در فرمت های مختلفی همچون ZIP ،RAR، ۷z و … آن هم با قدرت و سرعت خارق العاده می باشد. علاوه بر این ۷-Zip با ایجاد امکان رمز گذاری فوق العاده قوی آن هم با استفاده از الگو های خاص و جدید می تواند فایل های شما را از دسترسی دیگر افراد محفوظ نگه دارد. این نرم افزار فوق العاده قوی و کم حجم که دارای لایسنس های بین المللی GNU LGPL و UNRAR می باشد اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته است.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار فشرده سازی فایل ها, ۷zip, نرم افزار فشرده سازی, دانلود 7zip, دانلود نرم افزار 7zip, دانلود نرم افزار winzip, دانلود winzip,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 19 فروردين 1392ساعت 15:25  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار ساعت زنگ دار Alarm Clock Pro 9.5.4

 

Alarm Clock Pro نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به توانایی ارسال پیغام های متنی در زمان های تعیین شده به گوشی های تلفن همراه ، پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، Fade نمودن و توقف فایل های صوتی و تصویری در حال پخش ، ( از این ویژگی بیشتر می توان برای شنیدن موسیقی قبل از خواب بهره برد تا بعد از مدتی صدای در حال پخش متوقف شود )، باز نمودن برنامه و یا سند های متنی در زمان تعیین شده ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Josh Hague & Koingo Software می باشد.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ساعت زنگ دار, Alarm Clock Pro, ساعت زنگ دار, نرم افزار ساعت زنگ دار, نرم افزار ساعت,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 19 فروردين 1392ساعت 12:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار تعمیر و بهینه سازی ویندوز ۳۶۰Amigo System Speedup Pro 1.2.1.8200

 360Amigo System Speedup Pro

آیا فکر می کنید سرعت کامپیوترتان پایین است؟ ۳۶۰Amigo System Speedup PRO می تواند به سرعت تمامی خطاهای سیستم شما را شناسایی و تعمیر کند و بدین ترتیب سرعت و کارآیی کامپیوتر شما را افزایش دهد. این نرم افزار تمامی فایل های بلا استفاده که از نصب و حذف نرم افزارها روی کامپیوتر باقی مانده اند را شناسایی کرده و حذف می کند و بدین ترتیب سیستم شما را برای اجرای چند برابر سریعتر بهینه سازی می کند و همینطور از اجرای پردازشهای خطرآفرین جلوگیری به عمل می آورد. ۳۶۰ Amigo System Speedup PRO می تواند تمامی رد پاهای فعالیت آنلاین شما ، کوکی ها ، فایل های موقت ، لاگ ها ، لینک های نا معتبر و غیره را از روی سیستم شما پاک سازی کند. مهمترین ویژگی ۳۶۰ Amigo System Speedup PRO ، حجم بسیار کم، سرعت و قدرت بالای آن است. این نرم افزار با بهینه سازی سیستم شما می تواند تجربه جدیدی در استفاده از کامپیوتر را برای شما فراهم کند. کاربران مبتدی نیز می توانند به خوبی کاربران حرفه ای از امکانات آن بهره ببرند.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار تعمیر و بهینه سازی ویندوز, ۳۶۰Amigo System Speedup Pro, بهینه سازی ویندوز, بهینه سازی, بهینه سازی کامپیوتر,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392ساعت 15:54  توسط بهمن قرائی مقدم 

بوت و نصب سیستم عامل از روی حافظه فلش – Universal USB Installer 1.9.1.2

 

Universal USB Installer 1.9.1.2 نرم افزار جهت بوت، نصب و اجرای انواع سیستم عامل از روی درایو فلش USB می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی و با چند کلیک می توانید دیسک نصب سیستم عامل مورد نظرتان را به فلش درایوتان منتقل کرده و آن را از روی فلش نصب کنید. این نرم افزار از توزیع های مختلف لینوکس و ویندوز، دیسک های بوت آنتی ویروس و همچنین بوت دیسک هایی مانند Hirens Boot CD و … پشتیبانی می کند. این نرم افزار با درایوهای FAT16 یا FAT32 کار می کند.


برچسب‌ها: بوت و نصب سیستم عامل از روی حافظه فلش, Universal USB Installer, بوت و نصب سیستم عامل, نصب ویندوز از روی فلش, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392ساعت 15:42  توسط بهمن قرائی مقدم 

روشن و خاموش کردن خودکار سیستم – Auto PowerOn & ShutDown v2.50

 

اگر شما نیز نیازمند این هستید که سیستم خود را به گونه ای تنظیم کنید که به طور خودکار خاموش و یا روشن شود و یک سری از وظایف چون: آپدیت شدن نرم افزارها و بسته های امنیتی، شروع دانلود و پایان آن در زمان خاص و خاموش شدن سیستم و … را به صورت خودکار انجام دهد، می توانید از نرم افزار Auto Power-on & Shut-down استفاده کنید. این نرم افزار محیطی را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی فراهم کنید که سیستم شما در چه زمانی روشن شود، امور مربوطه انجام شود و در چه زمانی خاموش شود. همچنین می توانید به جای خاموش کردن کامل سیستم آن را به حالت Standby ببرید تا برای دستورات بعدی نیاز به راه اندازی مجدد سیستم وجود نداشته باشد.


برچسب‌ها: روشن و خاموش کردن خودکار سیستم, Auto PowerOn & ShutDown, خاموش کردن خودکار, خاموش کردن خودکار سیستم, خاموش کردن خودکار کامپیوتر, نرم افزار خاموش کردن خودکار, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 18 فروردين 1392ساعت 15:40  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 13 صفحه بعد