جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نقشه تهران ۹۲ با کیفیت بالا

Tehran-92 

امروز برای شما نقشه تهران ۹۲ با فرمت JPG برای کامپیوتر و موبایل را آماده دانلود کرده ایم.  شما اگر اهل شهر تهران باشید حتما برایتان پیش آمده که بخواهید از یک نقطه به نقطه دیگر تهران بروید و نمی دانید از کدام مسیر باید بروید یا اصلا آن منطقه در کجا قرار دارد و یا اینکه می خواهید نزدیک ترین راه بین دو نقطه را پیدا کنید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. در چنین مواقعی نیاز به نقشه تهران یک نشقه کامل و دقیق که تمامی مناطق شهر تهران را در خود داشته باشد، احساس می شود.


برچسب‌ها: دانلود نقشه تهران ۹۲ با کیفیت بالا, دانلود نقشه تهران, نقشه تهران, تهران, تهران 92, 1392, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 3 ارديبهشت 1392ساعت 15:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود تقویم ۹۲ – تقویم سال ۱۳۹۲ با پس زمینه طبیعت + تمامی مناسبت ها

 

دانلود تقویم 92   تقویم سال 1392 با پس زمینه طبیعت + تمامی مناسبت ها

 

 دانلود تقویم ۹۲ 

دانلود تقویم سال ۱۳۹۲ با پس زمینه طبیعت

 

امروز برای شما دوستان عزیز تقویم سال ۹۲ (هجری شمسی، هجری قمری و میلادی) به همراه مناسبت ها و تعطیلات رسمی سال ۱۳۹۲ به صورت پس زمینه (بک گروند دسکتاپ) با فصل های طبیعترو برای شما آماده دانلود کردم.علاوه بر آن در تقویم ۹۲ مربوط به هر ماه، روز های تعطیل و سایر جزئیات روزهای هر ماه قرار داده شده است و تمامی مناسبتها و تعطیلات رسمی سال ۹۲ در این تقویم گنجانده شده است.


برچسب‌ها: دانلود تقویم ۹۲, تقویم سال ۱۳۹۲ با پس زمینه طبیعت, تمامی مناسبت ها, تقویم سال ۱۳۹۲, تقویم 92, تقویم 92 هجری شمسی, تقویم 1392,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 29 اسفند 1391ساعت 11:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

Bugatti Grand Sport زیر قلم هنرمند فرانسوی رفت

 Bugatti Grand Sport زیر قلم هنرمند فرانسوی رفت

همونطور که میدونید ، بوگاتی گرند اسپرت بعنوان یکی از سردمنداران سوپراسپرت یا به عبارتی سریعترین ماشیت اسپرت جهان رو باخودش به یدک میکشه ،حالا یک هنرمند فرانسوی بنام Bernar Venet دست به هنر و خلاقیت برده و این شاهکار فنی و مهندسی رو به بوم نقاشی خود تبدیل کرده ، این هنرمند فرانسوی با الهام گرفتن از ریاضیات طراحی منصر بفرداز بوگاتی با ترکیب رنگ نارنجی و قهوه ای سوخته خلق کرده که از ۵-۹ دسامبر در مجموعه Art Basel در Miami Beach, Florid به نمایش در خواهد آمد.


نظرتو در مورداین بوگاتی چیه؟


برچسب‌ها: Bugatti Grand Sport زیر قلم هنرمند فرانسوی رفت, زیر قلم هنرمند فرانسوی , Bugatti Grand Sport, بوگاتی گراند اسپورت, بوگاتی,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 19:37  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود آیکون های متنوع املاک و مستغلات - Real Estate Mega Set Icons

 

دانلود آیکون های متنوع املاک و مستغلات - Real Estate Mega Set Icons

این بخش شامل 36 آیکون متنوع املاک و مستغلات می باشید، این تصاویر زیبا با فرمت های JPG و EPS ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است، کاربران گرامی میتوانند از این تصاویر بدون افت کیفیت استفاده نمایند.


برچسب‌ها: دانلود آیکون های متنوع املاک و مستغلات - Real Estate Mega Set Icons, آیکون, دانلود آیکون های متنوع املاک و مستغلات, آیکون های متنوع املاک, ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 10:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه عکس های عروسی - Datacraft Sozaijiten Vol.185 Sweet Weddings

 

دانلود مجموعه عکس های عروسی - Datacraft Sozaijiten Vol.185 Sweet Weddings

این پک از تصاویر با کیفیت که با فرمت jpg می باشند با موضوع ازدواج و مراسم عروسی تهیه و در اختیار کاربران گرامی قرار گرفته است، افراد می توانند از این پک در طراحی های خود و یا به عنوان بک گراند استفاده کنند.


برچسب‌ها: عکس های عروسی, عروسی, عکس, مجموعه عکس های عروسی, دانلود مجموعه عکس های عروسی, دانلود عکس های عروسی, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391ساعت 12:40  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand

 

دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand

در این مجموعه شاهد 52 تصویر وکتور سرزمین عجایب می باشید، این تصاویر با فرمت های AI و JPG ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.


برچسب‌ها: دانلود تصاویر, وکتور, سرزمین عجایب, ZZVe 013 WonderLand, دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب, دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 صفحه بعد