جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود مجموعه کتاب طب گیاهی Herbal Medicine Ebook Collection

 herbal-medicine-ebook-collection

روش طب گیاهی مبتنی بر این مساله است که فرآیندهای بدن انسان به هم وابسته هستند و دائماً با محیط اطراف تعامل دارند. بنابراین این روش درمانی، برای پیشگیری، مبارزه و درمان بیماری‌ها به دنبال ناهماهنگی در بدن و محیط اطراف آن می‌گردد.


برچسب‌ها: دانلود مجموعه کتاب طب گیاهی, Herbal Medicine Ebook Collection, گیاهان دارویی, گیاه, گیاهان مفید, طب گیاهی, گیاه دارویی, دانلود کتاب گیاه های دارویی, پزشکی, طب گیاهی, پزشکی شهودی, دانش, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 28 خرداد 1392ساعت 14:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود شاهنامه فردوسی

 Shahnameh_Ferdowsi

شاهنامه، از اثر های مشهور شاعر ایرانی حکیم ابوالقاسم فردوسی می باشد. فردوسی یکی از بزرگترین حماسه سرا هایی جهان است. حال که شاهنامه فردوسی را برای دانلود رایگان قرار داده ایم، لازم دیده می شود که در مورد حکیم ابوالقاسم فردوسی کمی معلومات و توضیح داده شود. حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی در تاریخ ۳۱۹ خورشیدی مطابق با ۳۲۹ قمری تولد شد و در تاریخ ۲۹۷ خورشیدی مطابق با ۴۱۱ قمری در خراسان در گذشت. به فردوسی بزرگترین شاعر فارسی زبان لقب داده اند.


برچسب‌ها: کتاب الکترونیک, دانلود کتاب, دانلود کتاب های الکترونیکی, دانلود کتاب پی دی اف, دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب اموزشی, دانلود کتاب جدید, دانلود کتاب دیجیتالی شاهنامه فردوسی, دانلود آسان شاهنامه فردوسی, دانلود رمان جدید, دانلود رایگان شاهنامه فردوسی, دانلود رایگان شاهنامه فردوسی بصورت کامل, شاهنامه فردوسی, شاهنامه فردوسی pdf, شاهنامه نسخه الکترونیکی, شاهنامه ابوالقاسم فردوسی شیرازی, شاهنامه اثر جاویدان فردوسی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 خرداد 1392ساعت 14:27  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید

 Movafaghiat-Fardy

 

مبارزه ی حقیقی در زندگی این نیست که شما هر چه بخواهید به آن دست یابید، بلکه ، اینست که آنچه را که دارید باز هم در طلبش باشید. بسیاری از مردم یاد گرفته اند که آنچه را که می خواهند چگونه باید بدست آورند. ولی دیگر از تحصیل آن چیز لذت نمی برند. هر آنچه بدست آورند هیچ گاه کافی نیست. همواره فکر می کنند چیزی کم دارند. از خودشان، از روابطشان با افراد دیگر و خانواده، از سلامتشان، یا از کار خودشان راضی نیستند. همیشه یک چیز دیگری وجود دارد که آرامش آنان را بر هم می زند.در طرف دیگر این طیف، افرادی قرار دارند که از آنچه که هستند، کاری که می کنند، آنچه که دارند، گو اینکه اگر زیادتر بخواهند نمی دانند آنرا از کجا باید بدست آورند، راضی و خشنودند. دریچه ی دل آنان بروی زندگی باز است با این وجود خوابهای آنان هنوز بحقیقت نپوسته است. بهترین تلاش خود را می کنند ولی در این اندیشه اند که چرا دیگران بیشتر دارند. بیشتر مردم در محلی بین این دو طیف قرار گرفته اند.موفقیت فردی در مرکز این طیف ، یعنی در جاویکه از آنجا شما آنچه را که می خواهید بدست می آورید، و باز هم آنچه را که دارید در طلبش هستید، قرار دارد.


برچسب‌ها: دانلود کتاب موفقیت های فردی, کتاب موفقیت فردی, چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید, موفقیت در زندگی, نحوه موفقیت فردی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 16 خرداد 1392ساعت 14:52  توسط بهمن قرائی مقدم 

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها

 risheyabi-nam-va-parcham

کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها کتابی جامع در زمینه تاریخچه نام ها و رنگ پرچم کشورهای جهان می باشد. بسیاری از ما نمی دانیم که نام و پرجم برخی کشورها جهان ، داری معانی عمیقی می باشد که بر گرفته از فرهنگ و تمدن مردم آن سرزمین است . برای مثال پرچم ۳ رنگ کشور عزیزمان ایران را در نظر بگیرید که در هر رنگ آن معانی مقاوت ، آزادی ، و آرامش وجود دارد . شاید به دلیل کثرت کاربرد نام و پرچم کشورهاست که کمتر کسی را میتوان یافت که به معنا و مفهوم نهفته در آنها توجه نماید . از این رو برای این ساعت تصمیم داریم دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF را تقدیم شما عزیزان کنیم .


برچسب‌ها: آشنایی با پرچم کشور ها , دانلود رایگان کتاب آشنایی با پرچم ها , دانلود مستقیم کتاب آشنایی با پرچم , دانلود کتاب آشنای با کشور ها , دانلود کتاب آشنایی با پرچم ها , دانلود کتاب الکترونیکی, دانلود کتاب الکترونیکی با فرمت پی دی اف, دانلود کتاب جدید برای کامیپوتر, دانلود کتاب راهنمای پرچم , دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم , , کشور دانلود کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها با فرمت PDF ریشه یابی نام و پرچم کشورها ریشه یابی نام , پرچم کشورها با فرمت pdf پرچم کشور ایران, پرچم کشور های جهان, پرچم کشورها پرچم کشورها با اسم پرچم کشورها با نام, پرچم کشورها همراه با نام پرچم کشورهای دنیا , کتاب ریشه یابی نام و پرچم کشورها,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 6 خرداد 1392ساعت 13:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب بانکداری الکترونیکی

 bankdari-electronic

فناوری اطلاعات در بانکها طی دوره های چهارگانه به تکامل رسیده است، هر یک از دوره ها بر جنبه متفاوت از کار دلالت دارند، در هر دوره توسعه فناوری اطلاعات باعث شده است که کامپیوتر و نرم افزار تا حدی جایگزین انسان و کاغذ شده است. هر دوره از تکامل ، به مدیران سیستم بانکی این امکان را داده است که اوقات تلف شده را در شرایط کار رقابتی به حداقل برسانند و در گسترده بالاتری به ارائه خدمات بپردازند.


برچسب‌ها: دانلود کتاب بانکداری الکترونیکی, بانکداری الکترونیکی, آشنایی با بانک, بانک, کتاب الکترونیکی بانکداری, کتاب بانکداری الکترونیکی, پی دی اف, پی دی اف بانکداری الکترونیکی, بانکداری الکترونیکی, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 4 خرداد 1392ساعت 13:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب راهنمای اخذ ویزای کشورهای جهان

 rahnamaye-akhze-visa

این کتاب حاوی اطلاعات مفید در مورد شرایط ، مدارک و اطلاعات مفید در مورد اخذ ویزای کشورهای جهان می باشد کشورهای از جمله ایتالیا، کانادا،آمریکا،ویزای دانشجویی آمریکا،ویزای شینگن،اسپانیا،یونان،امارات متحده عربی،تایلند،هلند،مالزی،سوئد،انگلستان و دیگر کشورها ، همچنین در این کتاب می خوانید  که بدون ویزا به کدام کشورها می‌توانیم سفر کنیم؟ آدرس و تلفن سفارتخانه های خارجی مقیم در کشور جمهوری اسلامی ایران ، اطلاعاتی مفید در مورد انواع ویزا ، اطلاعات و توصیه های مهم جهت مسافرت به خارج از کشور، اطلاعات مفید در مورد ویزای شینگن و اطلاعات مفید دیگر


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 28 ارديبهشت 1392ساعت 14:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب داروهای گیاهی

 daroohaye-giyahi

گیاهانی هستند که یک یا برخی از اندام‌های آنها حاوی مادهٔ مؤثره‌است.این ماده که کمتر از۱٪ وزن خشک گیاه را تشکیل می‌دهد، دارای خواص دارویی مؤثر بر موجودات زنده‌است. همچنین کاشت، داشت و برداشت این گیاهان به منظور استفاده از مادهٔ موثرهٔ آنها انجام می‌گیرد.


برچسب‌ها: دانلود کتاب داروهای گیاهی, داروهای گیاهی, دارو گیاهی, گیاه, خواص گیاهان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392ساعت 20:51  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب فرهنگ نامهای ترکی

 farhang-namhaye-torki

زبان ترکی یکی از زبانهایی است که گنجینه‎ای شایان از نام ها را دارد. نام ها در زبان ترکی در قاعده‎ای متفاوت با دیگر زبانها انتخاب می‎شدند. رسم در میان ترکان باستان این بود که یک فرد در مراحل مختلف زندگی بنا بر اعمال و رفتارهایش اسامی مختلف می‎یافت. میزان دلاوری و جنگاوری و شجاعت فرد در نامگذاری او مؤثر بود. در کتاب حاضر بیش از ۳ هزار نام اصیل ترکی همراه با تلفظ لاتین و معنای فارسی آنها آورده شده که بیشتر آنها می‎تواند بنا به سلایق مختلف برای نام افراد انتخاب شوند. علاوه بر این نامهای زیادی نیز وجود دارند که بنا به معنا و طرز تلفظ، می‎توانند برای محصولات و مؤسسات مورد استفاده قرار گیرند.


برچسب‌ها: دانلود کتاب فرهنگ نامهای ترکی, فرهنگ نامهای ترکی, اسم دختر, اسم پسر, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392ساعت 20:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجله الکترونیکی “گیمفا پلاس: دیجیتال” شماره ۶

 GamefaPlusDigital6

 مجله ی الکترونیکی گیمفاپلاس:دیجیتال به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مدرن ترین مجلات الکترونیکی فارسی زبان،به واسطه ی پشتیبانی قوی در وب سایت خبری/تحلیلی گیمفا که پرمخاطب ترین و به روز ترین وب سایت خبری گیم ایران است،از شهرت خاصی برخوردار شده است.در این مجله ی الکترونیکی که به صورت رایگان و ماهانه توزیع میشود،به آخرین بازی های روزدنیا و مهمترین خبرهای این صنعت پرداخته میشود و با داشتن مطالب هایپ بسیار ارزشمند و اختصاصی،نقاط قوت بسیاری را به همراه دارد. اولین چیزی که در آخرین شماره ی منتشر شده از این مجله یعنی شماره ششم به چشم میخورد مطلب اصلی آن یعنی بازی “Thief” است.در این شماره پرونده ای مفصل از این بازی را به همراه تاریخچه و مصاحبه ای با سازندگان این عنوان خواهید خواند.اما اگر از کنار این مطلب پرمحتوا بگذریم به مقاله ای تخصصی در مورد رازهای پنهان رابطه ی سونی،مایکروسافت و شرکت IBM بر سر ساخت کنسول های نسل هفتم میرسیم که خواندن آن را به فن بوی های هر دو کنسول پیشنهاد میکنم.همچنین به طرفداران سری بازی های بتمن،دو هایپ در مورد آخرین نسخه ی رونمایی شده از این بازی یعنی Batman Arkham origins حتما توجهتان را جلب میکند. در بخش های نقد و بررسی نیز به آخرین و برترین بازی هایی که این اواخر بر روی پلتفرم های مختلف عرضه شده اند مانند Bioshock،Painkiller و… پرداخته ایم.قسمت پیش نمایش هم به بازیهایی که در آینده ای نزدیک به دستمان میرسند نگاهی انداختیم که از آن میتوان به Lost Planet 3 اشاره داشت.مصاحبه ای اختصاصی با عوامل سازنده ی بازی آنلاین ایرانی IRAN FC که یک بازی تحت مرورگر و مدیریت تیم فوتبال است داشتیم که به علاقه مندان بازیهای آنلاین و فوتبال توصیه میشود.با دانلود رایگان این مجله ی پرمحتوا و شکیل از مطالب حرفه ای و به روزش بهره مند شوید.


برچسب‌ها: دانلود مجله الکترونیکی “گیمفا پلاس: دیجیتال” شماره ۶, گیمفا پلاس, دانلود مجله الکترونیکی,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392ساعت 13:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب آموزش راز های ویندوز ۸ Windows 8 Secrets

 windows-8-secrets

ویندوز ۸ (Windows 8)‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. این ویندوز برای استفاده در رایانه‌های شخصی، تبلتها و تلفن‌های همراه تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.


برچسب‌ها: دانلود کتاب آموزش راز های ویندوز ۸, Windows 8 Secrets, آموزش ویندوز 8, ویندوز 8, ویندوز جدید, بنر فلش رایگان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 ارديبهشت 1392ساعت 13:39  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد