جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود مجموعه آهنگ های منتخب با موضوع ایران

 iran-music

کشورمان ایران نمایانگر یکی از ریشه دار ترین، تنهاترین، و باشکوه ترین تمدن های جهان است که توانسته به عنوان یکی از شگفت انگیزترین خاستگاه ها که در تمدن بشری همیاری کرده است مورد توجه باشد.


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 20 خرداد 1392ساعت 14:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام Best Instrumental 2013

 Best-Instrumental

این پک شامل جدیدترین و بهترین آهنگ های بی کلام سال ۲۰۱۳ می باشد که در قالب ۲ سی دی جمع آوری شده اند . این آهنگ ها از بهترین نوازنده های سبک های مختلف می باشد که با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند و به طور کل بیش تر از ۶ ساعت زمان دارند . در ادامه ی مطلب می توانید این آهنگ های زیبا را در قالب ۲ سی دی و به صورت جداگانه از وبسایت جزیره کامپیوتر دریافت نمایید.


برچسب‌ها: Best Instrumental 2013, آهنگ بی کلام, بهترین آهنگ های بی کلام, دانلود آهنگ آرام کننده, دانلود آهنگ بی کلام خارجی, دانلود آهنگ بیکلام جدید, دانلود آهنگ های بی کلام, دانلود اهنگ های بیکلام, دانلود بهترین آهنگ بی کلام, دانلود پک اهنگ های بی کلام, مجموعه بهترین آهنگ های بی کلام, مجموعه موسیقی های بی کلام,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 11 خرداد 1392ساعت 14:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

آلبوم موسیقی بی کلام زیبا و ملایم با نوازش پیانو Yiruma 2005 PoeMusic

 poemusic

Yiruma در دنیا یکی از بهترین و خوشنواز ترین ، نوازنده گان پیانو است .. آهنگ هایی از جنس نرم و ملایم و بسیار عاشقانه در سبک New Age میسازند که حقیقتا زیبا هستند .


برچسب‌ها: آلبوم موسیقی بی کلام زیبا و ملایم با نوازش پیانو, Yiruma 2005 PoeMusic, آلبوم موسیقی بی کلام, موسیقی بی کلام, آهنگ بی کلام, دانلود آهنگ بی کلام, نوازش پیانو, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 9 خرداد 1392ساعت 14:2  توسط بهمن قرائی مقدم 

مجموعه ۱۵ آهنگ بی کلام گلچین شده از زیباترین کارهای جهان

 Music-bi-kalam

در این پست ۱۵ تراک از بهترین کارهایی که به تازگی دستچین شده است تا لذت واقعی موسیقی و طعم و مزه ان را احساس کنید . مطمئن هستیم که هرکسی با هر سلیقه ای که باشد از این پست دست خالی بیرون نخواهد رفت چون سعی کردم با فکر باز انتخاب کنم تا با همه نوع سلیقه هماهنگی داشته باشد.برای دیدن جزیباان و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید .


برچسب‌ها: مزیک بی کلام, موسیقی بی کلام, اهنگ بی کلام, دانلود موزیک بی کلام, دانلود آهنگ بی کلام, دانلود فول آلبوم یانی, فول البوم یانی, دانلود آکوستیک پراجکت, دانلود از کرخه تا راین, دانلود انجلبرت, دانلود جدیدترین موزیک های بی کلام, سایت دانلود آهنگ, موزیک جدید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 7 خرداد 1392ساعت 12:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود گلچین ۱۰ موزیک بی کلام معروف و شنیدنیBest Famous Songs

 best-famous-songs

در این پست از لرد دانلود مجموعه ای زیبا و بی نظیر از شنیدنی ترین موزیک های بی کلام از بزرگان موسیقی جهان را برای شما عزیزان اماده دانلود کرده ایم . این پک شما ۱۰ آهنگ گلچین شده و با کیفیت ۱۲۸ و فرمت mp3 میباشد ، در ادامه مطلب لیست آهنگ های موجود در این مجموعه را برای شما قرار داده ایم.


برچسب‌ها: موزیک بی کلام, دانلود فول آلبوم یانی, دانلود البوم های یانی, دانلود موزیک بی کلام خاطره انگیز, دانلود موسیقی بی کلام, دانلود موزیک های Nicolai,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 29 ارديبهشت 1392ساعت 11:44  توسط بهمن قرائی مقدم 

بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی

 Instrumental.Music

در فستیوال موسیقی های بی کلام سعی می شود بهترین موسیقی های بی کلام از آثار مختلف نوازندگان و گروه های ایرانی و خارجی گردآوری شود. در این مجموعه ها از مدل خاصی پیروی نمی شود و تمامی آثار به صورت اتفاقی انتخاب می شود و تنها زیبایی آنها مدنظر است. موسیقی های بی کلام دارای آرامش خاصی هستند و در این مجموعه ها نیز سعی می شود سلایق مختلف کاربران نیز در نظر گرفته شود.


برچسب‌ها: بهترین موسیقی های بی کلام, دانلود آهنگ های تلویزیون, دانلود بهترین آهنگ های بی کلام, دانلود موسیقی آرامش بخش, دانلود موسیقی بدون کلام, دانلود موسیقی بی کلام, دانلود موسیقی رمانتیک, دانلود موسیقی فیلم, دانلود موسیقی متن فیلم, دانلود موسیقی های تلویزیون, فستیوال موسیقی بی کلام, مجموعه موسیقی بی کلام,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 14 ارديبهشت 1392ساعت 13:39  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه موسیقی با موضوع مادر

madar-song-collection

بیستم جمادی الثانی هر سال، روزی پر از خاطره و معنویت است؛ خاطراتی شیرین از مادران مهربان،فرزندان با محبت و همسران با وفا ؛ این روز به یُمن زاد روز بانوی نمونه اسلام، فاطمه زهرا ( سلام الله علیها) ، روز مادر نام گرفته است ؛ بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است.


برچسب‌ها: روز مادر, مادر, دانلود مجموعه موسیقی با موضوع مادر, هدیه روز مادر, مادران, آهنگ مادر از ندیم, آهنگ مادر از رضا صادقی, آهنگ مادر از سامی یوسف, آهنگ مادر از گروه آرین, آهنگ مادر از بابک جهانبخش, آهنگ مادر من از زنده یاد خسرو شکیبایی, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392ساعت 13:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار VA – ۲۰ Oscar Winning Song

 20-Oscar-Winning-Songs

این مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.


برچسب‌ها: دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار, دانلود مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام, آهنگ بی کلام, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 ارديبهشت 1392ساعت 15:26  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود آلبوم موسیقی بی کلام آرام بخش پیانو اوپوس اثر Brian Crain

 Piano-opus

برای شما عزیزان آلبوم موسیقی بی کلام و فوق العاده احساسی پیانو اوپوس اثر Brian Crain را آماده دانلود کرده ایم .یکی از بهترین و آرامش بخش ترین پیشنهادها برای علاقه مندان به تکنوازی پیانو ، آلبوم پیانو اپوس از برایان کرین خواهد بود. کرین در سیزدهمین آلبوم خود رنگین کمانی از تمام فصل ها و ویژگی های آنها را خلق کرده است. با باد و زمین و آب شروع می شود و با زمستان و برف و یخ به پایان می رسد.


برچسب‌ها: دانلود آلبوم موسیقی بی کلام آرام بخش پیانو اوپوس اثر Brian Crain, دانلود آلبوم موسیقی بی کلام, دانلود آلبوم موسیقی بی کلام جدید, دانلود آهنگ بی کلام,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 ارديبهشت 1392ساعت 14:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود موسیقی متن فیلم های برتر برای موبایل

Movies-Sound-Tracks

مجموعه ای بی نظیر از موسیقی متن فیلم های برتر جهان که برای استفاده زنگ موبایل مناسب می باشد ، موسیقی متن اصلی فیلم های زیر به صورت گلچین شده و با حجم مناسب برای استفاده در تلفن همراه می باشند.

این مجموعه شامل موسیقی متن فیلم های ارباب حلقه ها ، فارست گامپ ، لئون حرفه ای ، نجات سرباز رایان ، هفت ، مظنونین همیشگی ، گلادیاتور ، رنگو ، دیوانه از قفس پرید ، در بروژ ، برای چند دلار بیشتر ، آخرین سامورایی ، ۲۱ گرم می باشد.


برچسب‌ها: دانلود موسیقی متن فیلم های برتر برای موبایل, موسیقی متن فیلم, موسیقی متن فیلم ساختمان پزشکان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 7 ارديبهشت 1392ساعت 14:17  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد