دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|
|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|
گیم پلی و مناظر بازی در هر مرحله به طور مداوم تغییر میکند. توازن خوبی میان نوع مسابقه ها وجود دارد. شما The Run رو از یک مسابقه استاندارد ۸ ماشینی شروع میکنید و سپس به مسابقه های زمانی(طی کردن مسیر قبل از زمان تعیین شده), دریفت کشی در کوه و تعقیب پلیس ادامه پیدا میکند. خیلی کم پیش میاد که دو تا مسابقه مثل هم را در یک قسمت تکرار بشه. رانندگی میتونی احساس شناور بودن بده, اما ماشین های مختلف احساس مختلفی میدهند و این به شما بستگی داره که چه ماشینی رو انتخاب میکنید. اگه سطح بازی رو معمولی انتخاب کنید ماشین های دیگر که تحت کنترل هوش مصنوعی هستند در سطح بسیار پایینی قرار میگیرند. اون ها با ماشین های دیگه تصادف میکنند, پلیس فقط شما رو تعقیب میکنه و میانبر ها رو از دست میدهند حتی اگر از جلوی یکی از ماشین ها به یکی از میانبر ها بری! مناطق The Run قطعا بهترین بخش بازی است. در حقیقت The Run بهترین زیباترین و جالب ترین مناظر رو که تاحالا در بازی های مسابقه ای دیدید داره. کوه های راکی, شهر و پارک ها بسیار خوب طراحی شده اند. بزرگترین مشکل من در The Run ناتوانی در سفارشی و آپگرید کردن ماشین هاست. پس از قسمت داستانی بازی یک سری رقابت(Challenge) در بازی وجود داره که همانند سری Shift است, چیزی به اسم مسابقه آزاد وجود نداره. چه با کامپیوتر بازی کنید یا آنلاین, باید نوع ماشین ها و قوانین رو تایین کنید. پس از انجام رقابت ها و داستان دیگه چیزی نیست که مسابقه دهید.
برای دانلود و مشاهده سیستم مورد نیاز و تصاویر بیشتر + خرید پستی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD9 به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از  فروشگاه گیم تو دانلود با قیمت ۷۰۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.
 
خرید پستی بازی Need for Speed: The Run
 
» تصاویری از محیط بازی:
1 2
3 4
5 6
 
» حداقل سیستم مورد نیاز:
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo or equal AMD
RAM: 3 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
DirectX: Version 10
» سیستم پیشنهادی:
OS: Windows Vista SP2 or Windows 7
CPU: 3.0 GHz Intel Core 2 Quad or similar
RAM: 4 GB
HDD: 18 GB free disk space
Graphics: 1 GB Graphics Memory
DirectX: Version 10/11
 
» توضیحات نصب: ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما غیر فعال می باشد. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack در دی وی دی شماره ۲ بازی را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند.

 

حجم: 17 گیگابایت
 
» نسخه فشرده ۵ گیگابایتی گروه BlackBox بازی:
نسخه فشرده ی سالم بازی توسط گروه BlackBox عرضه شد. در این نسخه تنها زبان های غیر از زبان انگلیسی از بازی حذف شده است. بازی کرک شده توسط کرک ALI213 می باشد. محیط بازی و ویدیوهای بازی و سایر مسائل بازی هیچ دستکاری نشده و کامل می باشند. نسخه فشرده تست شده و سالم می باشد.
 
» نکات کلیدی برای اجرای نسخه بلک باکس بازی Need for Speed: The Run :
1) برای نصب و اجرای بازی حتما دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به کل غیر فعال باشد. اگر پس از نصب بازی ، بازی اجرا نشد دلیل اصلی آن می تواند به خاطر آنتی ویروس شما در پاک کردن کرک بازی باشد.
۲) بازی را حتما در درایو C نصب کنید و پس از اتمام نصب ، حتما نام فولدر بازی را NFS بگذارید.
۳) اگر برای اجرای بازی به هر مشکلی برخورد کردید ، تنها کافیست فایل های موجود در فایل NFS16FaxxFIX.rar را در محل نصب بازی اکسترکت و جایگزین نمایید.
۴) اگر در هنگام اجرای بازی ، بازی در لودینگ اول بازی هنگ کرده و اجرا نمی شود ، لطفا این فایل را دریافت کنید. سپس در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
 
حجم: 5 گیگابایت
 
» دانلود کرک نهایی RELOADED بازی به صورت جداگانه:

 

حجم: 8.5 مگابایت
منبع: دانلودها


+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مهر 1391ساعت 14:36  توسط بهمن قرائی مقدم