نرم افزار فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود – USB Format

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود – USB Format

 Usb_Format

آیا تا کنون برای تان این مشکل پیش آمده است تا خواسته باشید فلش دیسک خود را فرمت کنید و هر دلیلی نتوانسته باشید؟ این مشکل به دلیل های مختلف پیش آید، و برای راه حل مشکل فرمت نشدن فلش دیسک راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن موارد استفاده از نرم افزار USB Format میباشد.

USB Format نام یکی از نرم افزارهای کاربردی کوچک ولی در عین حال بسیار کمک کننده میباشد؛ اگر Flash Disk دارید که نظر به مشکلاتی که پیش آمده از ویندوز نمیتوانید فرمت کنید، USB Disk Storage Format میتواند برایتان کمک کننده خوبی در این زمینه واقع شود و مشکلتان را حل کند. این نرم افزار محیط ساده داشته و استفاده آن بسیار ساده است، فقط کافیست فلش دیسک تان را از لیست انتخاب کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت Quick Format (فرمت سریع) و Enable Compression (فعال سازی فشرده ساز) استفاده کنید، با گذاشتن تیک این ۲ گزینه را فعال کنید و روی Start کلیک کنید. این نرم افزار کاربردی حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت بوده و نصب نمیشود و به صورت قابل حمل اجراء میگردد.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد




برچسب‌ها: نرم افزار فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود, فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود, فرمت نمی شود, USB Format, فرمت کردن,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:21  توسط بهمن قرائی مقدم