جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

زیباترین و سریعترین پلیر جهان – Splash PRO EX 1.13.1

 Splash PRO EX 1.13.1

قصد معرفی و ارائه ی نسل بعدی دستگاه پخش رسانه ای برای کامپیوتر را داریم.Splash PRO EXابزاری حرفه ای است که تماشای فیلم های با کیفیت تر را در محیطی پویا و گرافیکی سبب شده است.لذت بردن از فیلم با کیفیت خیره کننده و منحصر به فرد تجربه ای بی نظیر برای این عما است.این برنامه تنها مخصوص پخش فیلم و فایل های ویدیویی می باشد و همچنین دارای ابزار و امکانات فراوانی بوده که هر یک در هنگام مشاهده فیلم میتواند باعث جذابیت آن شود. فرمت هایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را اجرا کند شامل AVI, M2T, MTS, M2TS, MKV, MKA, MOV, MP4, MPG, TS, M4V, VOB, DIVX, XVID, WMV, MBT می باشد. علاوه بر این شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم هایی را که دارای زیرنویس هستند را همراه با زیرنویس آنها تماشا کنید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
مشاهده ی فایل های مالتی مدیا در نهایت کیفیت
بهترین پلیر برای پخش فایل های HD
پاسخگو، شیک در نهایت ابتکار در رابط کاربری است.
صرفه جویی در انرژی
این برنامه شامل کدک های Mirillis است
و…

روش کرک کردن نرم افزار :
pNks0-J33LP-Ruzf0-SlNi@-8@Lxq-B#nzJ

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: زیباترین و سریعترین پلیر جهان – Splash PRO EX, زیباترین و سریعترین پلیر جهان, زیباترین و سریعترین پلیر, Splash PRO EX, پلیر Splash PRO EX,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:25  توسط بهمن قرائی مقدم 

رایت مطمئن و آسان با نرو – Nero Burning ROM 12.0.00900

 Nero_BurningROM-12.0.00900

شاید تا کنون چندین نسخه از ورژن ۱۲ نرو را استفاده کرده باشید . اما استفاده از آخرین نسخه به همراه برطرف شدن چند مشکل نسبت به نسخه پیشین می تواند مفید واقع شود . گفتی است که این نسخه از Nero با یک کرک معتبر ارائه شده است.

نرم افزار رایت قدرتمند Nero برنده جایزه بهترین نرم افزار در بین نرم افزار های مشابه است و Nero ROM پیشرفته ترین راه حل رایت دیسک را دار می باشد. نرم افزار رایت Nero دارای تکولوؤی پیشرفته رایت CD، DVD و Blu-ray است. این نرم افزار جزو قابل اعتمادترین و با کیفیت ترین نرم افزارهای رایت CD، DVD و Blu-ray شناخته شده می باشد. نرم افزار Nero دارای تکنولوژی SecurDisc برای نهایت خوانایی و حفاظت از داده هاست. همچنین این برنامه نیاز به ذخیره و به اشتراک گذاری فایل های نیز برطرف کرده است . سازگاری این نسخه با ویندوز ۸ و رایت دیسک های Blu-ray با نهایت کیفیت این از دیگر ویژگی های آن می باشد.

معرفی ویژگی های DiscSpan :
با استفاده از این قابلیت می توان فایل های بزرگ را که در یک دیسک جای نمی گیرند را در چند دیسک رایت کرد همچنین می توان نوع دیسک را نیز انتخاب کرد .
امکان مقاوم بودن در برابر خش و محافظت از حریم خصوصی
به ناچار دسک هایی که خط دار می شوند دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند اما با استفاده از نرم افزار Nero و تکنولوژی SecurDisc، اطلاعات رایت شده شما می تواند در برابر خش مقاوم و دوباره خوانده شوند . علاوه بر این تکنولوژی SecurDisc شما را قادر می سازد با ایجاد رمز عبور دیسک خود را  محافظت کنید .

برخی دیگر از ویژگی ها:
پشتیبانی از فایل های ایمیج ISO، NRG، CUE و همراه با امکات رایت کردن
Rip کردن دیسک های صوتی و ذخیره با پسوند های مختلف از جمله APE، FLAC، AIFF، OGG
امکان تنظیم Bitrates هنگام rip کردن به منظور دریافت خروجی با کیفیف بالاتر

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: رایت مطمئن و آسان با نرو – Nero Burning ROM, رایت مطمئن و آسان با نرو , رایت مطمئن, رایت مطمئن و آسان, Nero Burning ROM, نرم افزار نرو, نرم افزار رایت, دانلود نرم افزار رایت قدرتمند نرو,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Tiny Windows Borders v2.5 - نرم افزار تغییر اندازه Border پنجره ها در ویندوز 8

 دانلود Tiny Windows Borders v2.5 - نرم افزار تغییر اندازه Border پنجره ها در ویندوز 8

Tiny Windows Borders نام ابزاری است که شما به راحتی می توانید با استفاده از آن اندازه Border پنجره ها در ویندوز 8 را تغییر دهید. همان طور که می دانید تنظیمات Advanced appearance در ویندوز 8 وجود ندارد و شما نمی توانید به راحتی ویندوز 7 محیط ویندوز 8 را سفارشی کنید. البته بیشتر کاربران سعی می کنند از طریق رجیستری ظاهر ویندوز را تغییر دهند اما روش مناسبی نیست. یکی از تنظیماتی که شاید شما هم مایل به تغییر آن باشید اندازه Border پنجره ها می باشد. اندازه پیش فرض Border پنجره ها در ویندوز 8 3px می باشد که به نظر کمی زیاد است،
برای تغییر اندازه Border کافی است تا اسکرول را به چپ یا راست بکشید و برای اعمال تغییرات کافیست یکبار Log off کنید. 

 


برچسب‌ها: دانلود Tiny Windows Borders - نرم افزار تغییر اندازه Border پنجره ها در ویندوز 8, پنجره ها در ویندوز 8, نرم افزار تغییر اندازه Border پنجره ها در ویندوز 8,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 18:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود QTranslate v4.1.0 - نرم افزار مترجم متون

 

دانلود QTranslate v4.1.0 - نرم افزار مترجم متون

QTranslate یک نرم افزار کم حجم و کاربردیست که برای کمک به شما در ترجمه ی سریع متون در میان چندین زبان، طراحی شده است. این نرم افزار از زبان فارسی پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید متون خود را از هر زبانی که هستند به زبان فارسی ترجمه کنید و نیز می توانید متون فارسی را به هر زبان دیگری ترجمه کنید. با استفاده از این ابزار کوچک می توانید به سادگی متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس برای نمایش ترجمه آن بر روی کلید های Ctrl+Q یا Ctrl+W کلیک کنید. همچنین در این نرم افزار قابلیت خواندن متن نیز با فشردن کلید های Ctrl+E، گنجانده شده است. قابلیت کلیدی دیگر این نرم افزار پشتیبانی از مترجمان آنلاین چون: مترجم گوگل (translate.google.com)، مترجم مایکروسافت (microsofttranslator.com)، مترجم یاهو babelfish.yahoo.com و چند سایت دیگر، می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار QTranslate:
- ترجمه متن در هر برنامه کاربردی که از انتخاب متن پشتیبانی می کند، برنامه هایی چون: Google Chrome, Microsoft Word, Microsoft Outlook, Acrobat Reader, Skype, IE و ...
- امکان برگرداندن ترجمه
- امکان جایگزینی متن انتخاب شده با ترجمه ی آن
- ترجمه ی فوری
- غلط گیری املایی
- تلفظ متن توسط نرم افزار
- صفحه کلید مجازی
- پشتیبانی از مترجمان آنلاین
- استفاده آسان
- تاریخچه ی ترجمه ها (با فشردن کلید های Ctrl+H)
- و ... 


برچسب‌ها: دانلود QTranslate , QTranslate, نرم افزار مترجم متون, ورژن 4, مترجم متون, ترجمه متن,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 11:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Opera v12.13 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

 

دانلود Opera v12.13 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکسها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Opera:
- میانبر سفارسی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ۴ گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- افزایش سرعت باز شدن برنامه
- کاهش سرباری حافظه سیستم
- بهبود پشتیبانی از استانداردهای وب
- قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر
- قابلیت پشتیبانی دریافت فایل های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت
- قابلیت Speed Dail برای دسترسی سریع به صفحات وب محبوب و دوست داشتنی
- قابلیت Quick Find برای سریع تر پیدا کزدن صفحات وب بازدید شده با قابلیت محتویات آن
- و ... 


برچسب‌ها: Opera, دانلود Opera, نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا, مرورگر اینترنت اپرا, اینترنت اپرا, مرورگر اینترنت Opera,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 16:9  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Google Chrome v24.0.1312.57 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

 

دانلود Google Chrome v24.0.1312.57 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 


برچسب‌ها: دانلود Google Chrome Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, مرورگر اینترنت گوگل کروم, گوگل کروم, Google Chrome,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 16:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار ویرایش عکس – Focus Photoeditor 6.5.1.0

 Focus.Photoeditor.6.5.1.0

Focus Photoeditor 6.5.1.0 نرم افزاری حرفه ای برای ویرایش و رتوش حرفه ای تصاویر می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به راحتی عکس های خود را ویرایش کرده و تغییرات مورد نظر خود را بر روی انها اعمال کنید ، شما میتوانید از تصاویر خود آلبوم های زیبا ساخته و انهارا به خوشترین لحظات تبدیل نمائید. علاوه بر این قابلیت ها شما میتوایند بر روی تصاویر دیجیتالی نیز کار کنید و انها را نیز ویرایش نمائید یا حتی دیگر تصاویر خود را به دیجیتالی تبدیل نمائید. محیط کاربری این نرم افزار به گونه ای می باشد که افراد حرفه ای یا مبدتی به آسانی میتوانند با ان اشنا شده و کار های خود را شروع نمایند. از جمله قابلیت های این نرم افزار رتوش تصاویر ، امکان افزودن افکت به تصاویر ، قابلیت ویرایش تصاویر دیجیتالی ، امکان طراحی کاور و لوگو ، برش خودکار تصاویر و … می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
سرعت بالا و آسانی در ویرایش تصاویر
عدم اشغال بی جالی فضای رم
پشتیبانی بیش از ۱۰۰ فرت مختلف دوربین های دیجیتال
قابلیت پردازش دسته ای تصاویر
رابط کاربری بهبود یافته
قابلت برش خودکار تصاویر
امکان نقاشی و طراحی در محیط نرم افزار
قابلیت ساخت آلبوم تصاویر
پشتیبانی از حالت Layer در هنگام ویرایش تصاویر
بهبود سرعت عملیات ویرایش و نمایش چندین تصویر
و …

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار ویرایش عکس – Focus Photoeditor, نرم افزار ویرایش عکس, ویرایش عکس, Focus Photoeditor, Photoeditor,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 10:17  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0

 


نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0Reviewed byمسعود طاهری - لرد دانلودonJan 30Rating:5.0نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher 2.2.0XUS Launcher - این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.

XUS Launcher 2.2.0

XUS Launcher  -  این اپلیکیشن ، راه حلی زیبا را برای اجرای برنامه های میزکار شما در پیش رویتان قرار می دهد. این نرم افزار امکاناتی سریع را برای اجرای ابزارهای دلخواه ، در اختیارتان می گذارد ، توسط این برنامه ، مجموعه ای آیکون های اپلیکیشن های کاربردی را به صورت گروهی در میزکار خود داشته باشید ، تا بتوانید در به خوبی از آنان بهره گیرید. امیدواریم لذت ببرید.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز – XUS Launcher, XUS Launcher, نرم افزار لانچر و زیباساز میزکار ویندوز, نرم افزار لانچر ,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 10:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

Pokki 0.260.10.204 – منوی استارت در ویندوز ۸

 Pokki نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۸ می باشد که می تواند جایگزین شایسته ای برای منوی استارت محبوب و قدیمی ویندوز باشد. این نرم افزار ، تمام امکانات منوی Start در نسخه های قبلی ویندوز را دارا می باشد. همچنین منوی استارت Pokki یک کادر جستجو دارد که از طریق آن می توانید فایل ها و برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر خود را به راحتی جستجو کنید.

 

Pokki

 

 

Make Windows 8 better. Pokki brings back the Start Menu, with one click access to your apps, notifications and more. The Pokki Menu makes accessing and organizing your favorite apps, websites, files and folders more simple and convenient. Search your PC and the web to add your favorite apps and sites, then organize them like you would on a smart phone. Pokki also features a App Store which brings hundreds of free apps and games for your PC. App Store included with Pokki makes it easy to discover and install your favorite apps with a single click. Apps are installed into the Pokki Menu and are automatically pinned to your taskbar. It’s that easy. Everything, one click away; Hundreds of free desktop apps; Real-time notifications; Featured Apps; Pokki is an awesome way to enjoy Windows experience


دانلود – Download

حجم فایل: ۳۱ مگابایت
سایت سازنده: www.pokki.com

 

 


برچسب‌ها: منوی استارت در ویندوز ۸, ویندوز ۸, منوی استارت در, منوی استارت, استارت, Pokki, نرم افزاری فوق العاده کاربردی, ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 14:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود iDeer Blu-ray Player v1.1.6.1112 - نرم افزار پخش فیلم های بلوری

 

دانلود iDeer Blu-ray Player v1.1.6.1112 - نرم افزار پخش فیلم های بلوری

iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و ... را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iDeer Blu-ray Player:
- خواندن انواع دیسک های بلوری
- امکان رمزگشایی دیسک های بلوری به صورت خودکار
- پشتیبانی از بلوری و یا دیسک های DVD و فایل های ISO
- امکان اجرای ویدئوها، فایل های صوتی، موزیک و تصاویر
- امکان پخش بلوری روی iPhone، iPad، iPod touch با WiFi
- به اشتراک گذاری اطلاعات فیلم و ویدئو با دوستان خود در فیس بوک، توییتر و ...
- قابلیت از بین بردن قفل های بلوری AACS و BD+
- پخش حرفه ای فیلم های بلوری
- پشتیبانی از تمامی کیفیت های فیلم های بلوری
- قابلیت پخش اکثر فرمت های رایج تصویری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


برچسب‌ها: نرم افزار پخش فیلم های بلوری, پخش فیلم های بلوری, فیلم های بلوری, فیلم بلوری, iDeer Blu-ray Player, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 15:18  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 23 صفحه بعد