جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نسخه ی کامل بازی Mass Effect 3

  دانلود نسخه ی دموی بازی Mass Effect 3


دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور های 
RapidShare


به همراه پوستر با رزولونش 1920x1080
 poster 
نسخه ی کامل 
نام بازی: Mass Effect 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / RPG / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : March 6, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : March 6, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : March 9, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی : 
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت آخرین شماره از سری بازی سه گانه Mass Effect سرانجام به پایان رسید .هم اکنون نسخه ی کامل این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ام . تهیه کننده اجرایی بازی می گوید " پس از تلاش همه جانبه تیم بازیسازی ما من با افتخار اعلام می کنم که Mass Effect 3 ارزشمند و بزرگ همچون طلا ساخته رسمی شرکت ماست ". همچنین افزود " شگفتی های زیادی در این هفته و روزهای بعد از آن در انتظار شماست ".نسخه اصل بازی Mass Effect 3 در تاریخ ۶ مارس ( ۱۶ اسفند ) عرضه خواهد شد. قسمت دوم و سوم Mass Effect هر دو از موتور Unreal Engine 3 بهره می برند اما اینکه کدوم یک از آنها دارای گرافیک بهتری هستند و می توانند بر دیگری غلبه کنند شاید کار دشواری باشد. این بازی یکی از بازیهاییست که بسیاری از مردم مشتاقانه به دنبال تهیه آن در سال جاری هستند،بنابراین با توجه به اینکه فعلا بازی اصلی منتشر نشده است،این دمو می تواند برای علاقمندان به این بازی تا زمان رسیدن نسخه کامل آن یک تجربه خوب باشد. در این دمو فقط حالت بازی تک نفره در دسترس است ،اما عنوان شده که حالت چند نفره آن در تاریخ ۱۷ همین ماه (فوریه) در دسترس خواهد بود . یکی از امکانات بازی Mass Effect 3 این است که می شود با استفاده از کینکت دستور هایی را به شکل صوتی به کارکتر های بازی داد . Bioware این بخش را در E3 2011 نمایش گذاشت. این دستور العما ها در نسخه ی ایکس باکس به طور کامل توضیح داده می شود .بر اساس گفته ی BioWare ،  سازنده ی این بازی و پروژه ی غول پیکر ! این بازی به جد یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی به داشتن بیگانگان فضایی و ربوتهای غول پیکر با اشکال مختلف میتوان اشاره کرد .تنها هدف این ربات ها و بیگانگان ،متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . نجات زمین موضوعی کلیشه ای در حوزه ی بازی های چند رسانه ای ! بازی از قابلیت پشتیبانی کینکت در مکالمات بهره میبرد و شما میتوانید دستوراتی را به یارانتان با گفتن جمله ی انگلیسی ان بدهید. طراحی و ساخت گیم پلی این بازی بر عهده ی سر کار خانم christina norman خواهد بود و گفتنی است گیم پلی بازی قوی تر اما به موازات دو نسخه ی قبل خواهد بود و مطمئنا درجه سختی ان بالتر رفته.هوش مصنوعی در سطح بالاتری از دو نسخه ی قبل قرار دارد.مقابله با دشمنان کاری دشوار به حساب می اید که به مانوید یک جنگ تمام عیار را می دهد همچنین قابلیت اپدیت کردن قابلیت ها وجود دارد.همچنین برای رفتن از یک کاور به کاور دیگر لازم نیست شما کاور خود را رها کرده و به کاور دیگری بروید بلکه این کار با فشردن یک دکمه انجام میپذیرد.دشمنان شما قادر به بر گرداندن نارنجک هایی هستند که از سوی شما به طرف انان پرتاب می کنید همانند انچه در سری بازی های Call of Duty دیده میشود.مراحل در قسمت سوم مانند نسخه های قبلی از پیش تععین شده نبوده که این مطلب به ما نوید ان را میدهد که بازی دارای مراحل فرعی نیز هست.
صداگزاری های بازی بر خلاف دو نسخه ی قبل برعهده ی اقایclhnt mansell گذاشته شده که به خاطر اهنگسازی فیلم هایblackلیست سلاح های موجود در این بازی عبارت است از : M-8 Avenger,M-76 Revenant,M-96 Mattock,Geth Pulse Rifle,Collector,Assault Rifle,M-15 Vindicator,Cobra (new),M-37 Falcon (new),M-99 Saber (new),Phaeston (new),N7 Valkyrie (DLC, new),Chakram Launcher (DLC, new),M55 Argus (DLC, new.....شناخته میشود و باید منتظر موسیقی متفاوتی از بازی باشیم.

 


 poster
برای مشاهده ی عکس زیر با کیفیت Full HD کلیک کنید .

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 ارديبهشت 1391ساعت 13:51  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Transform Windows 7 To Mac OS X Lion 10.7 نرم افزار تغییر محیط ویندوز سون به مکینتاش

  دانلود  Transform Windows 7 To Mac OS X Lion 10.7 نرم افزار تغییر محیط ویندوز سون به مکینتاش

| دانلود کاملترین نرم افزار تغییر محیط ویندوز سون به سیستم عامل مکینتاش | 
در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری برای تغییر محیط ویندوز سون به مکینتاش را برای دانلود شما کاربران فهیم قرار داده ایم. Transform Windows 7 To Mac OS X Lion نام نرم افزاری است که بعد از نصب،تمامی منو ها و پنجره ها و صدا های ویندوز سون تبدیل به منو ها و پنجره ها و صدا های سیستم عامل مکینتاش خواهند شد. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این نرم افزار هیچ گونه مشکلی را برای دیگر نرم افزار ها ایجاد نمی کند.

لینک های دانلود

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 ارديبهشت 1391ساعت 13:45  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی -Dead Rising 2

 http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/mehr/5.7.89/zzz/asli.jpg

Dead Rising 2  دنباله بازی پرفروش چندمیلیون دلاری و بسیار پرطرفدار Dead Rising می باشد، عنوان اکشن ترسناک نجات یافتنی بسیار زیبا و جذابی که با همکاری استودیوی Capcom سازنده نسخه اول بازی با استودیویبازی سازی Blue Castle Games ساخته شده است که قرار است بصورت رسمی در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ برروی پلتفرمهای PC، PS3 و Xbox 360 منتشر گردد. داستان بازی چندین سال پس از حادثه "Wilamette " رخ می دهد ، زمانی که مردم از سرتاسر نقاط جهان که دیگر پس از آلوده شدن به ویروس مرگباری که افراد را تبدیل به زامبی نموده بود، چیزی از باقی نمانده است برای فرار از این واقیعت شوم و ناگوار به شهر "Fortune City" هجوم می آورند تا شانسی برای برنده شدن در رقابت های "Terror is Reality" داشته باشند. این بازی در ابتدا بصورت نمایشی تلویزیونی با عنوان یاد شده می باشد، نمایشی که در آن نقش اصلی داستان، "Chuck Greene" و دیگر افراد شرکت کننده بایستی وارد فروشگاهی پر اززامبی ها شده  و با هر وسیله ای که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، می توانید از موتور سیکلتی که برروی آن یک اره برقی سوار شده است به سمت زامبی ها رفته و آنها را تکه تکه کنید، با شمیر با تخته چوب ویا حتی با چوب بیسبال و... به شکار آنها بروید و هر کسی که بیشترین تعداد آنها را از بین ببرد و زنده بماند به عنوان برنده اعلام می شود.

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:
 

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4800+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8.5 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c
Keyboard
Mouse
DVD Rom Drive

 

 

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/mehr/5.7.89/zzz/dead-rising-2-20090601012914423_640w.jpg

 

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/mehr/5.7.89/zzz/custom_1240919355521_Gore.jpg

 

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/mehr/5.7.89/zzz/dead-rising-2-screenshot-big2.jpg

 

http://www.dl.vatandownload.com/software/zz/mehr/5.7.89/zzz/DeadRising2_01.jpg

 

حجم:گیگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم: بخش اولبخش دومبخش سوم-بخش چهارمبخش پنجمبخش ششم-بخش هفتم- بخش هشتم-بخش نهمبخش دهم- بخش یازدهمبخش دوازدهمبخش سیزدهم-بخش چهاردهم- بخش پانزدهمبخش شانزدهم

 

 


  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  جمعه 22 ارديبهشت 1391ساعت 11:0  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition April 2012

 دانلود ويندوز ايکس پي Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition December 2011

 

آپديت کامل تا آوریل 2012 | Bootable | پشتيباني از درايور SATA | قابل نصب بر روي لپ تاپ

در این پست وب سايت ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که تا اواسط ماه آوریل 2012 آپديت شده را برايتان آماده کرده ايم. ويندوز ایکس پی نسخه Student يا دانش آموز از لحاظ ويژگي هاي معمولي و ظاهري کاملآ مشابه يک ويندوز ايکس پي نسخه Professional است اما از لحاظ ساختاري نسبت به آن داراي چند ويژگي برتر مي باشد. در واقع شما پس از نصب ويندوز ايکس پي براي انجام کارهاي خود بايد چندين نرم افزار مختلف را نيز نصب کنيد چه بسا که ممکن است حجم اين نرم افزارها بسيار بالا باشد و امکان دانلود آنها از اينترنت وجود نداشته باشد و يا نتوانيد نرم افزار مورد نظرتان را رجيستر کنيد. اين در حالي است که اين ويندوز خود شامل جديد ترين کامپوننت هاي مورد نياز شما مي باشد و از قبل چندين نرم افزار بسيار معروف که درصد بسيار زيادي از کاربران پس از نصب ويندوز آنها را نيز نصب مي کنند درون ويندوز قرار گرفته است و ديگر نيازي نيست که شما آنها را نصب کنيد. همچنين از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز پشتيباني از درايور SATA است که دارندگان لپ تاپ ها به راحتي ميتوانند اين ويندوز را برروي لپ تاپ خود نصب کنند که اين در حال است يک ويندوز ايکس پي معمولي از اين درايور پشتيباني نمي کند. ويندوزي که در اختيارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر اين شما مي توانيد تنظيمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتيشن نصب ويندوز ، فرمت پارتيشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ويندوز انجام دهيد. از ديگر ويژگي هاي اين ويندوز ميتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نيازي به وارد کردن سريال در هنگام نصب ويندوز و فعال ساز نخواهد داشت و همچنين شما ميتوانيد بدون غير فعال شدن ويندوز خود، آنرا آپديت کنيد.

 
نرم افزارهایی که به این ویندوز اضافه شده عبارتند از:
i- Framework all in one 2.0 - 4.0
i- Internet explorer 8
i- Windows media player 11
i- Directx 9 Runtimes June 2011
i- Directx Managed Code 1.1.0
i- c++ runtimes 2005 & 2008 & 2010
i- Shockwave 11.6.3.634
i- Flash activeX 11.2.202.228
i- Java 7.0 update 4 build 19
i- winrar 4.11

فايل ها و نرم افزارهاي غير ضروري که از اين ویندوز حذف شده عبارتند از:
i- Music Samples
i- Tour
i- Windows messenger

پوشه هاي غير ضروري که از اين ويندوز حذف شده عبارتند از:
i- SUPPORT
i- VALUEADD
i- DOCS
i- WIN9XMIG
i- WIN9XUPG
i- WINNTUPG


 توجه:
همانطور که هر ماه مشاهده مي کنيد ميهن دانلود جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي را که بدون دستکاري توسط گروه BIE منتشر مي شود به صورت کاملآ رايگان براي دانلود شما کاربران محترم قرار مي دهد. در طول اين چند ماه درخواست هاي متعددي مبني بر قرار دادن ويندوزي که بر روي لپ تاپ نيز نصب شود از سوي کاربران براي ما ارسال شد. در نتيجه پس از جلسه اي که بين اعضاي تيم نرم افزار سايت ميهن دانلود برگزار شد اين درخواست نيز برسي گرديد که بر اساس اکثريت آرا تصميم گرفته شد از اين پس در هر ماه علاوه بر جديد ترين آپديت ويندوز ايکس پي گروه BIE، جديد ترين آپديت ويندوز Student نيز که داراي طرفداران بسيار زيادي است و نيز قابل نصب بر روي لپ تاپ مي باشد در سايت قرار گيرد. اين ويندوز تنها ويندوزي است که علاوه بر کامپيوترهاي معمولي به دليل پشتيباني از درايورهاي SATA يا AHCI و RAID قابل نصب بر روي لپ تاپ نيز مي باشد.
 نکات مهم:
- از اين پس در اواسط هر ماه جديد ترين آپديت ويندوز Microsoft Windows XP SP3 Corporate Student Edition در اين پست قرار ميگيرد در نتيجه شما کاربران گرامي براي دانلود اين ويندوز تنها تا اواسط ماه آينده فرصت داريد.
- تمامي ويندوز هايي که در اين پست معرفي مي شوند به صورت کامل از درايور SATA پشتيباني ميکنند در نتيجه شما ميتوانيد اين ويندوز ها را بر روي لپ تاپ نيز نصب کنيد.
- توصيه مي کنيم که اين ويندوز را فقط از طريق Boot نصب کنيد و از طريق Upgrade نصب نکنيد.
- سريال ويندوز به صورت جداگانه درون فايل ISO قرار دارد توجه داشته باشيد که در هنگام نصب ويندوز از طريق بوت نيازي به وارد کردن سريال نيست اما دوستاني که از داخل ويندوز خود قصد نصب را دارند بايد سريال را وارد کنند.
 روش نصب:
پس از دانلود با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) فایل را از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فايل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) با سرعت 4x بر روي يک سي دي یا دی وی دی خام رايت نماييد.
 روش بازيابي فايل هاي فشرده:
به دليل بالا بودن حجم فايل ها براي اينکه نگراني دوستان براي دانلود اين مجموعه به صورت کامل برطرف گردد تمهيداتي را وِيژه اين فايل ها در نظر گرفته ايم و آن قابليت بازيابي فايل هاست. فايل هايي که براي دانلود قرار گرفته اند چندين بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روي هاست توسط تيم نرم افزار ميهن دانلود تست گرديده در نتيجه فايل ها کاملآ سالم هستند اما در برخي مواقع به دليل توقف هاي موقتي که کاربران در هنگام دانلود فايل ها انجام مي دهند فايل ها دچار مشکل مي شوند بدين صورت که پس از دانلود و استخراج فايل ها از سوي نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو ميشوند. اما جاي نگراني نيست چون فايل ها به گونه اي فشرده شده اند که داراي قابليت بازيابي هستند. به همين منظور کافيست که فايل معيوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنيد و سپس با انتخاب گزينه Repair اقدام به تعمير فايل فشرده نماييد.

 

لینک های دانلود

 

+ نوشته شده در  شنبه 9 ارديبهشت 1391ساعت 14:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال Cities XL 2012

 دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012



نام بازی: Cities XL 2012
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: strategy
تاریخ انتشار جهانی : 20 October 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 20 October 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 20 October 2011
نوع  فایل : RePack by KaOs
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Focus Home Interactive
مد بازی : single player
حمایت توسط : Focus Home Interactive
درجه بندی سنی : PEGI 3
قابلیت آنلاین:دارد

تصور کنید در دنیای مجازی رو به حقیقت گام بر میدارید . شهر سازی در اوج اقتدار و حقیقت همان چیزی است که در بازی Cities XL 2012 برای شما گرد آوری شده است . از یک شهر بسیار بزرگ چند میلیون نفر از شهروندان به کرات از کنار دریا رفت و آمد دارند . امکان استفاده از مجموعه های باور نکردنی همراه با  بیش از 1000 ساختمان  و سازه (بیش از 300 ساختمان جدید)، و 62 نوع نقشه مختلف (15 نقشه جدید) با محیط های واقع گرایانه تمام آن چیزی است که برای شما در بازی Cities XL 2012 فراهم شده است .بازی Cities XL 2012 در 20 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی Focus Home Interactive ساخته و منتشر شد . Cities XL 2012 به بازی کنندگان اجازه می دهد تا شهرهای موردنظر خود را برروی نقشه های سه بعدی واقع گرایانه با بهره گیری از کلکسیونی از ساختمان ها و بناهای بیادماندنی منحصربفرد مبتنی بر الگوی معماری امریکایی، آسیایی و اروپایی بسازند. نقشه هایبازی محیط های متنوعی ارائه می نمایند مانند کوه ها، تپه ها، تنگه ها، سواحل و جزیره ها در شرایط آب و هوایی مختل از گرمسیری گرفته تا بیابانی و معتدل مدیترانه ای.. در این بازی بایستی ترکیبی صحیح از سرویس های اجتماعی، فعالیت های مناسب اوقات فراغت، رویدادهای ویژه و دیگر فرصت های شغلی در شهرهای خود به منظور تامین غذا، پوشاک و اشتغال سرگرم نمودن شهروندان خود ایجاد نمایید. دراین بازی هرآنچه برای یک کلان شهر امروزی نیاز است را می توانید بسازید، مواردی مانند تهیه نقشه و ساخت باغ وحشی تازه، پارک های عمومی، مناطق مسکونی یا سیستم های حمل ونقل جدید، همه و همه را می توانید در شهرهای خود ایجاد نمایید و همیشه چالشی جدید ، تازه و مهیج برای مدیران و شهرداران در بازی بسیار زیبای Cities XL وجود خواهد داشت، علاوه بر این سرویس آنلاین بازی هم امکانات مختلفی مانند ارتباط بین شهر شما و شهرهای کاربران دیگری که در سیاره شما هستند را ممکن می سازد. این بازی قابلیت ساخت و ساز کامل و به طور باور نکردنی دارای جزییات " را دارا می باشند. آخرین عنوان از این سری همچنین قابلیت ماد سازی آزاد دارد و برای بازی کنان تازه کار راهنمای درون بازی نیز تعبیه شده است.نوع دسته بندی فایل های این مجوعه به صورت RAR 75x50MEG = 3.49GIG در نظر گفته شده است تا راحتی شما کاربران را فراهم کنیم .در نهایت ، شهر خود را با نهایت قدرت مانور بسازید و از سازه ی خویش لذت دوچندان ببرید ، شهردار !
دانلود رایگان بازی Cities XL 2012 به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه...
 
 

• راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید
 


• راهنمای نصب بازی Cities XL 2012 :

در ابتدای امر تمامی 4 پارت این بازی را دانلود کرده و اقدام به اکسترکت بازی نماید.با تعدادی فایل فشرده شده رو به رو میشوید که میبایست بر روی فایل نخست کلیک راست کرده و اقدام به اکسترکت مجدد فایل ها نمایید.فایل خروچی یک فایل ایمیج با پسوند iso  هست که توسط راهنمایی های موجود در بخش راهنمای نصب عمومی بازی ها به راحتی قابل اجرا است .
موفق باشید/. 


System Requirements
OS: Microsoft Windows XP SP3, Vista SP1 or 7
Processor: Intel/AMD 2,5 GHz or higher
Memory: 1 GB RAM (XP), 2 GB RAM (Vista/7),
Graphics: ATI Radeon HD 3850/INTEL HD/NVIDIA Geforce 8800 or higher, 512 MB RAM
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 9 GB disk space


دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012دانلود بازی کامپیوتری شهر سازی در سیاره ایکس ال  Cities XL 2012



http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif

دانلود از لینک غیر مستقیم :

دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  FileServeRapidShare
 
+ نوشته شده در  یک شنبه 3 ارديبهشت 1391ساعت 20:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار ساخت اسکرین سیور Animated Screensaver Maker v2.4.0

  دانلود نرم افزار ساخت اسکرین سیور Animated Screensaver Maker v2.4.0

اسکرین‌سیور‌ها برای حفاظت از مانیتورها و جلوگیری از سوختن فسفر‌ها استفاده می‌شوند. فسفر‌ها برای ساخت پیکسل‌ها در صفحه‌نمایش کاربرد دارند و اگر با یک مقیاس یکسان در یک بازه زمانی طولانی بدرخشند منجر به تغییر رنگ سطح شیشه‌ای مانیتور می‌شوند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزار قدرتمندی را برای ساخت اسکرین سیور برای دانلود شما عزیزان قرار داده است.با استفاده از این نرم افزار می توانید تصاویر خود را در هر فرمتی با بسیاری از افکت های زیبا میکس و اسکرسن سیور های منحصر به فردی را تهیه کنید.این نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار زیبا و آسان می باشد که تنها با چند کلیک می توانید اسکرین سیور مورد نظر خود را بسازید.همچنین با این نرم افزار می توانید تصاویر خود را به انیمیشن های دارای وضوح بالا تبدیل کنید. 
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجه فرمائید.


بااستفاده از این نرم افزار می توانید وقایع طبیعی مانند بارش برف و باران را بر روی تصاویر خود شبیه سازی کرده و اسکرین سیور های  دارای وضوح بالا و واقع گرایانه ای طراحی کنید.این نرم افزار به هیچ هنر خاصی در مورد علم گرافیک نیاز ندارد.این نرم افزار دارای بیش از 100 افکت مختلف بر روی تصاویر می باشد که زیبایی خارق العاده ای را به اسکرین سیور خواهد داد.این نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته جهت تنظیم افکت ها،تنظیم رزولیشن ها،نحوه ی حرک و  ظاهر اسکرین سیور است.


برخی از ویژگی های این نرم افزار:
دارای افکت های طبیعی بارش باران و برف و ...
دارای جلوه های متحرک
امکان طراحی و ساخت اسکرین سیور های انیمیشنی
دارای بیش از 100 نمونه اسکرین سیور نمونه
سرعت بی نظیر در طراحی اسکرین سیور و انیمیشن
و....
 

لینک های دانلود

+ نوشته شده در  یک شنبه 3 ارديبهشت 1391ساعت 20:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

بهینه سازی سرعت سیستم با - PGWARE PCMedik 6.11.1.2010

 http://www.dl4.vatandownload.com/mk/11.8.89/pic/pgware.jpg


بسیاری از کاربران رایانه از هنگ کردن متوالی سیستم و کند شدن سرعت رایانه رنج می برند . بیشتر افراد به محض احساس چنین علائمی در رایانه خود اقدام به نصب مجدد ویندوز می نمایند . این عمل در بسیاری مواقع جواب می دهد اما همیشه نباید انتظار داشته باشیم که با نصب ویندوز جدید همه ی نقص ها برطرف می شوند . در این مواقع باید از نرم افزارهای بهینه سازی و تعمیر سیستم کمک گرفت . نام این نرم افزار PCMedik می باشد . کار این نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پیداست برطرف کردن نقص های رایانه و هنگ های متوالی آن و به طور کلی تعمیر رایانه می باشد . این برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام کارها را به طور اتوماتیک انجام می دهد . نیازی به تغییر در قطعات سخت افزاری نیست . با کمک گرفتن از این نرم افزار قدرتمند هنگ های متوالی رایج رایانه را برای همیشه از یاد خواهید برد .PCMedik 6.11.1.2010 امروزه یکی از قدرتمند ترین نرم افزارها در زمینه ی بهینه سازی،رفع مشکلات رایانه,رفع هنگ های متوالی ویندوزو... به حساب می آید . با تنظیماتی که این برنامه در اختیارتان قرار می دهد می توانید سرعت و کارایی رایانه تان را چند برابر افزایش دهید. حجم این نرم افزار بسیار مناسب برای دانلود همه ی کاربران می باشد .

 

 


حجم:  1.3
 مگابایت

 

  دانلود نرم افزار:

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

  پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

 

 

 

  منبع :   وطن دانلود - www.vatandownload.com

+ نوشته شده در  یک شنبه 3 ارديبهشت 1391ساعت 20:35  توسط بهمن قرائی مقدم