جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

سیو کامل 100% GTA VICE CITY 4

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

Download

پسورد فایل:www.pc-island.loxblog.com

 

 

+ نوشته شده در  پنج شنبه 29 تير 1391ساعت 13:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6774‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

 

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 6774‏ - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

نکات:
2- پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین به روز شود.
3- این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند و محصولات دیگر این شرکت را به روز نمی کند.
4- نام دیگر این فایل McAfee Virus SuperDAT Definitions Update است.
5- از شهریور ماه 89 سایت FTP نیز برای ایرانی ها مسدود شد و امکان دریافت فایل آپدیت به هیچ وجه برای IP های ایرانی ممکن نیست. 
 

+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 تير 1391ساعت 22:29  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Avast Antivirus v7 MacOSX - نرم افزار آنتی ویروس برای مک

 دانلود Avast Antivirus v7 MacOSX - نرم افزار آنتی ویروس برای مک


می توان گفت تا چند وقت پیش هیچ گونه ویروسی برای سیستم عامل مک وجود نداشت و از این بابت کاربران مک مشکلی نداشتند. اما با فراگیر شدن این سیستم عامل در دنیا ویروس هایی به ندرت برای این سیستم عامل آمد که باعث خرابی در رایانه کاربران می شد.البته بایستی گفت که ویروس های ویندوز به هیچ وجه قابل اجرا در مک نیستند و خود یک امتیاز محسوب می شود . شرکت Avast به تازگی نرم افزار جدیدی با نام Avast Antivirusبرای مک ارائه کرده است که کاربران مک را از وجود بد افزار ها آگاه کرده و پس از آن اقدام به حذف این بد افزار ها می کند . 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Avast Antivirus :
- اخطار وجود ویروس در سیستم 
- سیستم اسکن قوی جهت جستجو در سیستم
- سرعت بالا
- سیستم حفاظت در وب
- سیستم حفاظت در پست های الکترونیکی
- سیستم حفاظت فایل ها
- بروز رسانی رایگان
- و...
 

+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 تير 1391ساعت 22:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود ESET SysRescue CD (Update 7306) 2012-07-17

 

دانلود ESET SysRescue CD (Update 7306) 2012-07-17 - دیسک نجات آنتی ویروس NOD32 جهت اسکن و از بین بردن ویروس ها در حالت بوت

آنتی ویروس های تولید شده توسط شرکت ESET به دلیل قدرت حفاظتی بالا در بین کاربران رایانه بسیار محبوب و پر استفاده می باشند. اما بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، می توانید از دیسک نجات ESET SysRescue CD استفاده کنید، زیرا تنها کافیست سیستم خود را از طریق CD و از ESET SysRescue Boot Media تنظیم نموده و بوت نمایید. دیسک نجات تولید شده توسط شرکت ESET نسبت به سایر دیسک نجات های موجود از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجایی که اسکن کامل فقط در شرایط خاص لازم است به صورت پیش فرض این بسته چک های اولیه و حساس را انجام می دهد و کاربر در صورت تمایل می تواند آن ها را کامل نموده و اسکنی عمیق و دقیق داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ESET SysRescue CD:
- اسکن و از بین بردن ویروس ها از طریق بوت
- سرعت بسیار بالا
- دارای تمامی فایل های اجرایی و امنیتی
- قابلیت به روز رسانی بانک اطلاعاتی ESET SysRescue
- شناسایی درایورهای FAT و NTFS و تمیز کردن ویروس از روی آن ها
- دسترسی به بیشتر تنظیمات نرم افزار در حالت بوت
- امکان آپدیت در حالت بوت در صورت اتصال به اینترنت (حالت Auto Connect یا PPPoE در سرویسهای ADSL) یا DHCP در شبکه
- و ...
 

+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 تير 1391ساعت 22:27  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Kaspersky 2012 Offline Update‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی

 

دانلود Kaspersky 2012 Offline Update‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی

دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.

توجه مهم:
در صورتی که می خواهید مجددا از آپدیت آنلاین استفاده کنید باید Kaspersky lab update servers را انتخاب کنید.

 نکات:
1- این فایل بر روی نسخه 2012 12.0.374 تست شده است و ممکن است بر روی نسخه های بالاتر و البته 2010 نیز کار کند.
2- این روش Update‌ از بلک لیست (Blacklist) شدن کلید (Key) ها جلوگیری نمی کند و نیاز شما را به Key‌ جدید برطرف نمی کند.
3- فایل تا حداکثر ممکن فشرده شده است.
 

+ نوشته شده در  چهار شنبه 28 تير 1391ساعت 22:17  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Lone Survivor v1.1 - بازی تنها بازمانده

 

دانلود Lone Survivor v1.1 - بازی تنها بازمانده

Lone Survivor یک بازی ماجراجویی جدید و تا حدودی متفاوت است که محیط آن مانند داستان های ترسناک طراحی شده و شخصیت اصلی داستان پسری نوجوان است و ماسکی بر روی دهان خود گذاشته و تلاش می کند تا خود را از شهری که توسط ویروس کشنده ای آلوده شده است، نجات دهد و در مسیری که طی می کند با دقت تمام به هر آنچه در اطرافش قرار دارد نگاه می کند و آنقدر سوال می پرسد تا هر چیزی برایش روشن و بدیهی شود. شما به عنوان کاراکتر اصلی داستان بازی خواهید نمود و باید تمام تلاش خود را بکار برید تا حتی به کمک شلیک گلوله و کشتن موجودات دیگری که در مسیرتان قرار می گیرند، جان خود را نجات دهید. شما باید مراقب سلامتی خود بوده و با خوردن و خوابیدن به موقع، سلامتی خود را برای ادامه مسیر حفظ کنید.

ویژگی های بازی Lone Survivor:
- امکان طی کردن دو مسیر متفاوت
- داستانی از شجاعت و وحشت
- ترکیب محیط بازی های قدیمی با تکنیک های مدرن
-  بیش از 120 مکان زیبا
- موسیقی متن با ترکیبی از30 قطعه اصلی
- و ... 

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Autodesk AutoCAD Plant 3D 2013 x86/x64 - نرم افزار اتوکد طراحی سه بعدی و مستند سازی پروژه های

 

دانلود Autodesk AutoCAD Plant 3D 2013 x86/x64 - نرم افزار اتوکد طراحی سه بعدی و مستند سازی پروژه های صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

نرم افزار Autodesk AutoCAD Plant 3D را می توان برای انجام کارهای طراحی، مدل سازی سه بعدی ومستند سازی پروژه های واحد های صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی بکار برد. مزیتی که این نرم افزار دارد، کار در محیط آشنای اتوکد است که باعث می شود تا مهندسین بتوانند با صرف کمترین زمانی برای فراگیری، از این نرم افزار جهت دست یافتن به یک طرح سه بعدی مدرن تاسیسات فرایندی و انتقال صنایع شیمیایی، استفاده کنند. ویژگی ها و ابزارهای Autodesk AutoCAD Plant 3D از روش های سازماندهی شده و استاندارد پیروی می کنند و انواع خدمات و توانایی ها را در طراحی، انواع گزارش، اسناد و ... در اختیار مهندسان صنایع شیمی و پتروشیمی و خدمات انتقال آب و گاز و نفت و... خدمات شهری قرار داده و باعث می شود که پروژه های این گونه تاسیسات و فرایندها سریع تر، دقیق تر و زودتر انجام و به اتمام برسندو همچنین باعث استفاده بهینه از تاسیسات و انجام پشتیبانی آسان تر در تعمیر و نگهداری آن ها می شود.

این نرم افزار کلیه امکانات اتوکد طراحی لوله کشی از AutoCAD P&ID  را در خود جای داده و ابزار های نقشه کشی ، نمایش سه بعدی و مکانیابی ، فضا سازی جغرافیایی وابسته به تاسیسات و خطوط انتقال نفت و گاز را برای کامل نمودن طرح ریزی ها شامل می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk AutoCAD Plant 3D:
- ارائه یک محیط کاری تخصصی
- افزایش میزان بهره وری در طراحی و مهندسی پروژه های نیروگاه ها
- امکانات فوق العاده سازمان دهی و تنظیم پروژه ها
- حاوی المان های تجهیزاتی و سازه ای استاندارد
- شامل امکاناتی جهت ایجاد ساختارهای پایپینگ، تجهیزات، خطوط لوله و ...
- انجام شبیه سازی دستی
- یکپارچه سازی شده با AutoCAD P&ID
- امکانات بسیار مناسب در زمینه منظور گزارش گیری و جستجو
- بالابردن توان همکاری گروهی
- و ... 

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:12  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Skype v5.8.0.945 MacOSX - نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برای مک

 

دانلود Skype v5.8.0.945 MacOSX - نرم افزار تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت برای مک

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.
از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Skype:
- تماس نامحدود و رایگان در هر نقطه از دنیا با دیگر استفاده کنندگان از Skype
- قابلیت تماس تصویری
- قابلیت چت کردن با بیشتر از 100 در نفر در گروه های چت
- قابلیت Conference call تا چهار نفر به صورت هم زمان
- توانایی تماس با تلفن عادی (با قیمت مناسب) حتی با کیفیت بهتر از تلفن معمولی
- نمایش لیست دوستان شما
- و ... 
 

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:11  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه عکس های دیجیتالی از طبیعت - Datacraft Sozaijiten Vol.178 Water Air and Greenery

 

دانلود مجموعه عکس های دیجیتالی از طبیعت - Datacraft Sozaijiten Vol.178 Water Air and Greenery

این پکیج از تصاویر با کیفیت که در فرمت jpg برای کاربران جمع آوری شده است، شامل عکس هایی از مناظر زیبا در گوشه و کنار طبیعت و آسمان آبی زیبا می باشد. کاربران و طراحان می توانند از این پک در طراحی های خود و یا بعنوان تصویر پس زمینه استفاده کنند.

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:11  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود مجموعه عکس های بک گراند های رومانتیک و درخشان - Datacraft Sozaijiten Vol.179 Backgrounds - Sp

 

دانلود مجموعه عکس های بک گراند های رومانتیک و درخشان - Datacraft Sozaijiten Vol.179 Backgrounds - Sparkling & Romantic

مجموعه ای از تصاویر یک گراند زیبا و رومانتیک که اکثراً از عکس های اشیاء براق و درخشان در اشکال هندسی متنوع تهیه شده اند با فرمت jpg در اختیار کاربران خوش ذوف قرار گرفته شده است تا بتوانند از آن ها برای شاداب و رومانتیک نگاه داشتن فضای دسکتاپ خود استفاده کنند و همچنین در طراحی های فوقالعاده خود نیز از آن ها استفاده کنند.

+ نوشته شده در  یک شنبه 25 تير 1391ساعت 17:10  توسط بهمن قرائی مقدم