جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار نام نیک – راهنمای انتخاب نام های پارسی

 namenik

انتخاب نام برای فرزندان همیشه یکی از کارهای سخت برای والدین بوده است . گزیدن نامی که علاوه بر زیبایی از معنا و مفهومی درخور برخوردار باشد از جمله ی ملاک هایی است که در انتخاب ها مورد توجه قرار می گیرد . در ایران امروزی بنا به دلایل مذهبی بسیاری از اسامی مورد استفاده در واقع عربی بوده و به همین خاطر پیدا کردن یک نام پارسی اصیل کمی دشوار گشته است . برنامه ای که امروز قصد معرفی آن را داریم یک ابزار جالب می باشد که در آن اسامی اصلی ایرانی به تفکیک دختر و پسر در یک جا گرد آمده اند . با داشتن این نرم افزار که اسم آن نام نیک می باشد دیگر یافتن یک اسم زیبا و اصیل کاری دشوار نخواهد بود حال آنکه با قرار داده شدن معنی هر اسم به صورت جداگانه ، انتخاب شما را برای گذاردن نامی شایسته بر روی فرزندتان هوشمندانه تر خواهد نمود .

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۲۱ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

منبع:http://downloadkade.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 23 مرداد 1391ساعت 23:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

Google Earth Plus 6.0.2.2074 کاوشگر زمین گرد گوگل

 Google Earth Plus

کمتر کسی را می توان یافت که از اینترنت استفاده کرده باشد و نام نرم افزار Google Earth را نشنیده باشد . این برنامه همانطور که خود کاربرد و سازنده اش را مشخص می کند ابزاری است برای مشاهده و کاوش در زمین به وسیله ی تصاویر ماهواره ای که توسط شرکت گوگل در قالب یک نرم افزار در کنار یکدیگر چیده شده اند . دقت بسیار بالای این برنامه تا اندازه ای است که بسیاری از دانشمندان و دانشجویان رشته های مختلف به خصوص زمین شناسی از آن برای مطالعات و تحقیقات خود استفاده می کنند و چه بناها و جاهایی که توسط کاربران و با استفاده از این نرم افزار کشف نشده اند !

کافیست تا بدانید که قصد سفر به کدام کشور ، شهر و یا حتی کدامین محله و کوچه را دارید ؛ آنگاه است که با چند کلیک ساده مقصد مورد نظر را پیش روی خود خواهید دید . البته لازم به ذکر است که Google Earthدر هر نسخه ی جدیدی که معرفی می کند قابلیت های نویی را نیز به آنها می افزاید و اکنون نه تنها تصاویر دو بعدی بلکه امکان نمایش ۳ بعدی اماکن مشهور و بناهای تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف جهان و از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم گردیده است . 
قابلیت نمایش شب و روز ، سفر با هواپیمای مجازی بر فراز زمین واقعی ، کاوش در فضا ، مریخ و ماه تنها بخشی از دیگر امکاناتی هستند که در این نرم افزار جالب و حیرت انگیز گنجانده شده است .

نسخه ی پیش رو که برای کاربران دانلود کده فراهم نموده ایم دارای قابلیت نصب به صورت خاموش بوده و این بدین معنی است که کل پروسه ی نصب و کرک کردن تنها با دابل کلیک روی آیکون نصب ، انجام شده و نیاز به انجام هیچ کار اضافه ی دیگری نخواهد بود .

 

 

 

hajm حجم : ۳۶٫۸۵ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

منبع:http://downloadkade.com

 

 

+ نوشته شده در  دو شنبه 23 مرداد 1391ساعت 23:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

ایجاد وبکم مجازی فان ManyCam 2.6.43

 ManyCam

ManyCam نام یک نرم افزار بسیار جالب و هیجان انگیز است که به شما کمک می کند با ساخت یک وبکم مجازی ، اقدام به شبیه سازی آن نموده تا افرادی را با آنها چت می کنید گول زده و لحظات جالبی را خلق نمایید . افزون بر این با در اختیار داشتن ManyCam خواهید توانست افکت های مخصوصی را بر روی ویدیو های خود اضافه نمایید تا جذابت تصاویر ارسالی شما دو چندان گردد . آیا می خواهید هنگامی که در حال چت کردن با دوست خود هستید هنگام دادن وبکم تصویر یک هنرپیشه ی معروف به جای تصویر خودتان ارسال گردد و یا اینکه بر روی تصویر خود شیپ هایی نظیر چشمان کارتونی ، عینک ، ریش یا کلاه بگذارید ؟ با نصب نرم افزار پیش رو دیگر چنین آرزوهایی فقط در رویاهای شما نخواهند بود و می توانید در دنیای حقیقی نیز آنها را ببینید . نگران پشتیبانی مسنجر های خود از این نرم افزار نباشید چرا که با تمامی پیغام رسان های محبوب نظیر یاهومسنجر ، لایو مسنجر و بسیاری دیگر سازگاری کامل دارد .

 

 

 

hajm حجم : ۱۴٫۵۲ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم

منبع:http://downloadkade.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 23 مرداد 1391ساعت 23:32  توسط بهمن قرائی مقدم 

کیبورد مجازی حرفه ای Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0

 Hot Virtual Keyboard

حتما تا کنون با کیبورد مجازی ویندوز کار کرده اید . این برنامه ابزاری است جالب و البته کاربردی که هنگام نبودن صفحه کلید می تواند کار آن را با سرعتی آهسته تر برای شما انجام دهد . اما نرم افزاری که امروز در دانلود کده فراهم آورده ایم با قابلیت ها و ویژگی هایی که در خود گنجانده است می تواند یاد و خاطره ی On-Screen Keyboard ویندوز را برای همیشه از یاد و خاطره ی شما پاک کند .

این نرم افزار که Hot Virtual Keyboard نام دارد بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز ، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد .

 

ویژگی های کلیدی Hot Virtual Keyboard v5.3.1.0 :
– امکان سفارشی سازی نما
– بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
– گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
– در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و …
– امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
– قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون
– و …

 

 

 

hajm حجم : ۳٫۶۲ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com                                              

download دانلود با لینک مستقیم

منبع:http://downloadkade.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 23 مرداد 1391ساعت 23:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne

 دانلود بازی pc

دانلود بازی Max Payne 2: The Fall of Max Payne

بازی جدید و فوق العاده زیبا و مهیج Max Payne 2: The Fall of Max Payne که توسط کمپانی مشهور و قدرتمند Rockstar برای PC منتشر شد ، این بازی یکی از زیباترین بازی های سبک اکشن شوتر می باشد و از زمان انتشار نسخه اول آن تاکنون مکس پین همیشه به عنوان یک بازی پرفدار و مهیج شناخته شده است که دلیل آن را می توان سناریو فوق العاده زیبا و گرافیک تحسین برانگیز آن دانست که از نقاط قوت بازی محسوب می شود ، داستان بازی از آنجایی آغاز خواهد شد که مکس در یک بیمارستان کثیف به هوش می آید ، او همه چیز خود را از دست داده و اینکه چگونه به تخت بیمارستان راه یافته را هم نمی داند چون به دلیل مصرف مواد مخدر همه ی اتفاق هایی که قبل از حادثه برایش افتاده را فراموش کرده ، او با فرار از بیمارستان به دنبال سوال های بی جوابش می گردد که در یک اتفاق غیر منتظره مونا ساکس را که فکر می کرد مرده است را ملاقات می کند ، مونا ساکس خود مظنون در قتل و یک فراری است و.....
داستان بازی بسیار جذاب است که گیمر را مشتاق به ادامه بازی می کند ، در مورد گرافیک هم همانطور که گفته شد بسیار عالی و بی نقص است ، از دیگر ویژگی های این بازی می توان به تخریب پذیری بالای اشیاء در بازی ، صداگذاری استثنایی و لوکیشن های جذاب اشاره کرد که هرکدام نقش بسزایی در موفق شدن این بازی داشت نسخه بعدی مکس پین (Max Payne 3) آن طور که اعلام شده در امسال منتشر می شود که میلیون ها نفر در انتظار انتشار نسخه سوم این بازی هستند

 


تصاویری از بازی :

دانلود بازی pc

دانلود بازی pc

دانلود بازی pc

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

- Operating system: Microsoft ® Windows ® 98/2000/ME/XP (can Vista/7)
- Processor: Intel Pentium ® 4 1.0 GHz or equivalent Athlon ®
- Memory: 512 MB
- Video: 3D-viideoadapter with 64 MB (GeForce 3 or better)
- Sound: Sound card compatible with DirectX 9.0c
- Free space on your hard disk: 2.5 Gb
- Additional software: DirectX 8.1 or better
- Controls: A keyboard and mouse

 


 

دانلود به صورت پارت های 500 مگابایتی

دانلود بازی pc دانلود قسمت اول فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی pc دانلود قسمت دوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی pc دانلود قسمت سوم فایل (لینک مستقیم) -  Fileserve

دانلود بازی pc 1.05 GB

دانلود بازی pc رمز: www.p30day.com

منبع:http://www.p30day.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 9 مرداد 1391ساعت 18:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان بازی GTA 4 : Vice city در تهــــــران

 

با عرض پوزش از دوستان     |     لینک دانلود اصلاح شد.

پست بازی GTA تغییر یافت و لینکی که هم اکنون وجود دارد دارای ۲بازی GTA در تهران و GTA معمولی (قدیمی) میباشد. 

بازی Grand Theft Auto که به اختصار آن را GTA نیز می نامند یکی از پرطرفدار ترین بازی هایی است که کاربران کامپیوتر و کنسول هایی نظیر Play Station و Xbox خاطرات زیادی از آن را به خاطر دارند . در این بازی شما در نقش یک مجرم هستید که می بایست به انجام ماموریت هایی که توسط افراد مختلف به عهده ی شما گذاشته می شود بروید تا در ازای انجام آن دستمزدی دریافت نمایید . از ویژگی های منحصر به فرد این بازی به نوعی ادغام آن از دو گونه بازی های جنگی و ماشین سواری می باشد که از آن نمونه ای بی بدیل ساخته است . به تازگی نسخه Liberty City این بازی منتشر یافته دارای که حجمی بالا و نیازمند کارت گرافیکی قوی می باشد . از این رو سایت مستر دانلود با توجه به قابل اجرا نبودن نسخه جدید این بازی بر روی تمامی سیستم ها و همچنین تجدید خاطرات گذشته نسخه فشرده ی این بازی را به طور مجدد و البته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

پس از دانلود فایل rar را اکستراکت کنید و از بازی با ترینر لذت ببرید.درضمن با اجرای فایلMissionChanger.exe میتوانید بازی را به حالت قدیمی یا جدید (درتهران) و یا بالعکس تغییر دهید.

| دانلود |

حجم : ۶۵۰ مگابایت |

رمز فایل : www.masterdl.com |

 | منبع : پرتال تخصصی دانلود رایگان www.MasterDL.Com |

+ نوشته شده در  سه شنبه 3 مرداد 1391ساعت 14:43  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی Shank 2 برای PC

 Shank 2 یک بازی دوبعدی و اکشن می باشد که به تازگی از سوی شرکت Electronic Arts منتشر شده است . این بازی در پی داستان نسخه ی یک آن می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها و تکنیک های جدیدی هستیم . بازی دارای داستان پیچیده و سختی نیست و باید به دنبال گرفتن انتقام باشید . شخصیت اصلی بازی مردی قوی هیک و با هیبت به نام ( SHANK ) است که درپی ربوده شدن زنش توسط ادم بد ماجرا ( The Butcher ) قصد دارد با کشتن عاملان این کار و هر کس که جلوی او بایستد انتقام خونین خود را بگیرد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی سرگرم کننده و جالب را مشاهده نمایید .

 

| نسخه ی نهایی و معتبر RELOADED |

 

Shank 2 Cover دانلود بازي Shank 2 براي PC

 

 

 

سیستم مورد نیاز بازی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Pentium IV 2.4 GHz

RAM : 2 GB RAM – 3 GB RAM For Vista/7

Graphic: 256 MB GeForce 6800 or better

Free HDD : 1.5 GB HDD

 

تصاویر محیط بازی :

Shank 2 S2 Smal دانلود بازي Shank 2 براي PC Shank 2 S1 Smal دانلود بازي Shank 2 براي PC

Shank 2 S4 Smal دانلود بازي Shank 2 براي PC Shank 2 S3 Smal دانلود بازي Shank 2 براي PC

 

source دانلود بازي Shank 2 براي PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید ازاینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازي Shank 2 براي PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

  download دانلود بازي Shank 2 براي PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی

دانلود پارت ۱ :  Multiupload   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت ۲ :  Multiupload   Rapidshare   Direct Link

download دانلود بازي Shank 2 براي PC دانلود کرک به صورت جداگانه

 

منبع:http://www.downloadha.com

+ نوشته شده در  دو شنبه 2 مرداد 1391ساعت 22:17  توسط بهمن قرائی مقدم