جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود – USB Format

 Usb_Format

آیا تا کنون برای تان این مشکل پیش آمده است تا خواسته باشید فلش دیسک خود را فرمت کنید و هر دلیلی نتوانسته باشید؟ این مشکل به دلیل های مختلف پیش آید، و برای راه حل مشکل فرمت نشدن فلش دیسک راه های مختلفی وجود دارد که یکی از آن موارد استفاده از نرم افزار USB Format میباشد.

USB Format نام یکی از نرم افزارهای کاربردی کوچک ولی در عین حال بسیار کمک کننده میباشد؛ اگر Flash Disk دارید که نظر به مشکلاتی که پیش آمده از ویندوز نمیتوانید فرمت کنید، USB Disk Storage Format میتواند برایتان کمک کننده خوبی در این زمینه واقع شود و مشکلتان را حل کند. این نرم افزار محیط ساده داشته و استفاده آن بسیار ساده است، فقط کافیست فلش دیسک تان را از لیست انتخاب کنید و در صورتی که تمایل داشته باشید از قابلیت Quick Format (فرمت سریع) و Enable Compression (فعال سازی فشرده ساز) استفاده کنید، با گذاشتن تیک این ۲ گزینه را فعال کنید و روی Start کلیک کنید. این نرم افزار کاربردی حجم آن کمتر از ۱۰۰ کیلوبایت بوده و نصب نمیشود و به صورت قابل حمل اجراء میگردد.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود, فرمت کردن فلش هایی که فرمت نمی شود, فرمت نمی شود, USB Format, فرمت کردن,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:21  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Waterfox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

 

دانلود Waterfox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox:
- مرورگر سیستم های 64 بیتی
- کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
- طراحی خاص
- امنیت بالا
- فایرفاکس بهینه سازی شده
- و ... 


برچسب‌ها: مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی), واترفاکس, نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی), Mozilla waterfox,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 15:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Musiclab RealGuitar + RealLPC + RealStrat v3.0.1 - نرم افزار تبدیل کامپیوتر به یک گیتار مجازی

 

دانلود Musiclab RealGuitar + RealLPC + RealStrat v3.0.1 - نرم افزار تبدیل کامپیوتر به یک گیتار مجازی

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجهی در قرن گذشته (چه از لحاظ ساختار خود ساز و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته. که این پیشرفت علاوه بوجود آوردن گونه‌های متفاوتی از این ساز، برای آن جایگاه ویژه‌ای در موسیقی امروز جهان بوجود آورده‌است. Musiclab نام شرکتی است که نرم افزار های قدرتمندی را برای مدلسازی صدای گیتار با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر، منتشر کرده است.

RealGuitar یکی از نرم افزار های منتشر شده توسط این شرکت است که در حقیقت شبیه ساز یک گیتار آکوستیک سیم فلزی و سیم نایلون است، شامل صدای گیتار آکوستیک جهت تک نوازی با تکنیک های مختلف وانواع ریتم وآرپیژهای لوپ با کیفیت صداهای بی نظیر وسازگار با انواع نرم افزارهای آهنگسازی از جمله: Cubase ,Sonar, FL studio و ... می باشد.

RealLPC یکی دیگر از نرم افزار های شرکت قدرتمند MusicLab است. در حقیقت این نرم افزار یک گیتار الکتریک لس پال گیبسون را شبیه سازی کرده است. RealLPC بر پایه ی صدا دهی و رنگ صدای گیتارهای Les Paul ساخته شده است و با توجه به سابقه ی این کمپانی می تواند چون دیگر محصولات آن، نرم افزار کارا و قابل استفاده ای باشد.

RealStrat نام یکی دیگر از نرم افزار های این شرکت است که با رویکردی نوآورانه برای مدل سازی صدای گیتار در یک صفحه کلید MIDI استاندارد، طراحی شده است. در حقیقت این نرم افزار یک گیتار الکتریک استراتو کاستر فندر را شبیه سازی کرده است. با استفاده از این نرم افزار عملاً می توان تمامی صداها، articulation و تکنیک های یک گیتاریست حرفه ای از جمله mute, bridge mute, harmonics, pinch harmonics, slap, unison bend, strumming, picking, chord chopping, scrapes و ... را تولید کرد. 


برچسب‌ها: نرم افزار تبدیل کامپیوتر به یک گیتار مجازی, تبدیل کامپیوتر به یک گیتار, تبدیل کامپیوتر به یک گیتار مجازی, نرم افزار, Musiclab RealGuitar, Musiclab RealGuitar + RealLPC + RealStrat,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 15:12  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار ارسال پیامک های رایگان – WhatsApp Messenger v2.9.1036

 WhatsApp.Messenger.v2.9.1036.Android

نرم افزار WhatsApp Messenger را بر روی گوشی خود و دوستانتان نصب کنید تا بتوانید برای یکدیگر SMS و MMS ارسال کنید بدون اینکه هزینه ای پرداخت نمایید. این نرم افزار برای تمامی سیستم عامل های موجود در بازار همچون اندروید، بلک بری، آیفون، ویندوز موبایل و سیمبین ارائه شده است و با استفاده از سیستم های EDGE ،۳G یا WiFi پیام ها را ارسال می نماید.برخی از ویژگی های این برنامه پرکاربرد عبارت است از: به اشتراک گذاری مکان، تنظیم ضمیمه و کاغذ دیواری، تنظیم صدای هشدارها، وجود حالت چشم انداز، قابلیت چت گروهی، امکان ارسال  تاریخچه چت به ایمیل، قابلیت ارسال یک پیامک و پیام چند رسانه ای مشترک به کاربرهای گوناگون و … از ویژگی های این برنامه است.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار ارسال پیامک های رایگان, ارسال پیامک های رایگان, پیامک های رایگان, پیامک رایگان, اس ام اس رایگان و مجانی, WhatsApp Messenger,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 14:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار بهینه سازی ریجستری – Advanced Registry Clear 2.3.1.2

 Advanced Registry Clear 2.3.1.2

Advanced Registry Clear 2.3.1.2 نرم افزاری پیشرفته جهت پاکسازی و بهینه سازی ریجستری سیتسم می باشد. شما به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار بصورت دستی و اتوماتیک در بازه های زمانی مختلف به اسکن ریسجتری خود پرداخته و اشکالات و حفره های موجود در ریجتری خود را برطرف نمائید. این نرم افزار با اسکن برنامه ها و درایو های شما حتی کوکی ها و اینترنت ، اشکالات موجود و احتمالی ایند ه را برطرف نموده و ثبات و پایداری را به سیستم شما هدیه می کند.در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
اسکن سریع و حرفه ای ریجستری
رفع و تعمیر ایرادات و اشکالات سیستم
قابلیت یکپارچه سازی و بهینه سازی ریجستری
قابلیت زمان بندی اسکن سیستم و ریجستری
رابط کاربری ساده و آسان
و…

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار بهینه سازی ریجستری , Advanced Registry Clear, نرم افزار بهینه سازی ریجستر - Advanced Registry Clear,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 14:3  توسط بهمن قرائی مقدم 

حذف لوگو از روی فیلم – Remove Logo Now v1.2

 Remove.Logo.Now.1.2

این نرم افزاری برای حذف لوگوهای مزاحم، متن و زیرنویس های غیر قابل جابجایی از فیلم است که بصورت خودکار جریان فیلم را تجزیه و تحلیل می کند و آرم و لوگوی ثابت مانند لوگوی کانال های تلویزیونی را بر میدارد. این نرم افزار قادر است با الگوریتم منحصر به فرد خود اشیا ثابت و استاتیک روی فیلم را حذف کند و آثار آن از فیلم را به صفر یا نزدیک به صفر برساند. همچنین حذف آرم های نیمه شفاف برای این نرم افزار بسیار آسان می باشد. از دیگر امکانات این برنامه حذف تاریخ و زمان ضبط از روی ویدئو می باشد که در بسیاری از موارد نمایش تاریخ و زمان ویدئو و نقطه قرمز چشمک زن روی فیلم آزار دهنده است. این نرم افزار از طیف گسترده ای از فرمت های ویدیویی نظیر AVI, MOV, M1V, MP2, SVCD, FLV, MP4, M2V, DVD, SWF, 3GP, MKV, WMV و RM10 پشتیبانی می کند .


دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: Remove Logo Now, حذف لوگو از روی فیلم , حذف لوگو از روی فیلم - Remove Logo Now, ,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 14:0  توسط بهمن قرائی مقدم 

اسکرین سیور طبیعت – Living Waterfalls Oceans And Rivers

 Living.Waterfalls.Oceans.And.Rivers.v3.0

این بار قصد داریم تا یک محافظ صفحه نمایش بسیار زیبا و در عین حال فوق العاده را از لحاظ کیفیت به شما دوستان معرفی نمائیم. این اسکرین سیور جذاب با موضوع طبیعت دلنشین، طبیعت سبز را در کنار دریاچه ها و آبشار ها به نمایش در می آورد. این محافظ صفحه نمایش که Living Waterfalls Oceans And Rivers Sreensaver نام دارد حرکت آب را نشان می دهد ، این نمایش تصاویری بسیارشبیه به واقعیت را به حرکت در می آورد. در هربار اجرای این محافظ صفحه نمایش تصاویر به صورت رندوم تغییر می کنند و محیط های مختلف از طبیعت زنده را در نمایشگر کاربر به حرکت در می آورند.
کیفیت نمایش بسیار مناسب بوده و البته می توان نوع نمایش تصویر، افقی یا عمودی بودن آن، اندازه تصاویر و … را به صورت دلخواه مورد ویرایش قرار داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Living Waterfalls Oceans And Rivers:
- کیفیت بسیار مناسب در نمایش تصاویر
- موضوع بسیار جالب تصاویر
- حرکت موج های آب کاملا شبیه به واقعیت
- نمایش تصاویر و تعویض آن ها به صورت
- زیبایی مثال زدنی در تصاویر انتخاب شده
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد


برچسب‌ها: اسکرین سیور طبیعت, اسکرین سیور, دانلود اسکرین سیور, Living Waterfalls Oceans And Rivers, Screen saver,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 19:59  توسط بهمن قرائی مقدم 

محافظت چشمان در هنگام کار با رایانه – EyePro 2.0

 EyePro.2.0

EyePro یک نرم افزار جالب برای محافظت از بینایی شما طراحی شده است. این نرم افزار با امکانات فراوان ،پیغام های هشدار دهنده ،زمان های استراحت و تحرک بدنی و… تا حد زیادی میتواند از چشمان شما محافظت کند. این نرم افزار به کسانی که در روز چندین ساعت پشت سیستم هستند پیشنهاد میشود.

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد


برچسب‌ها: محافظت چشمان در هنگام کار با رایانه, نرم افزار محافظت چشمان در هنگام کار با رایانه, EyePro, دانلود EyePro, دانلود نرم افزار محافظت چشمان در هنگام کار با رایانه, دانلود نرم افزار EyePro ,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 19:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی – SOLO Typing Tutor 9.0

 SOLO Typing Tutor 9.0

امروزه  هر شخصی دارای یک کامپیوتر شخصی و خانگی هست و مطمعنا اکثرا طریقه  و روش صحیح تایپ را یاد نگرفته و مانند همان روز های اول که عادت کرده اند تایپ میکنند.SOLO Typing Tutorنرم افزاری پر کاربرد که به شما  روش  صحیح تایپ ده انگشتی را به بهترین شکل اموزش میدهد. اگر شما هم علاقه دارید تایپ ده انگشتی را یاد بگیرید این نرم افزار را از دست ندهید.


دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد


برچسب‌ها: آموزش تایپ ده انگشتی, نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی, SOLO Typing Tutor, نرم افزار SOLO Typing Tutor, تایپ,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 19:52  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد – LAN Speed Test v3.4.0

 LAN_Speed_Test_v3.4.0

این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر ۱ دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تست سرعت دقیق شبکه های اینترنتی، هارد و حافظه های قابل حمل
قابلیت نمایش حداقل، حداکثر و میانگین سرعت
امکان اندازه گیری سرعت به دو صورت خودکار و دستی
امکان انتخاب حجم فایل تست تا ۹ گیگابایت
سازگار با سرور های LST برای نتایج عملکرد شبکه واقعی بدون محدودیت هارد دیسک
استفاده ۱۰ مگابایتی از منابع سیستم برای انجام تست
دارا بودن حالت خط فرمان (Command Line) برای استفاده مدیران شبکه
سازگار با ویندوزهای مختلف
و …

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد – LAN Speed Test , تست سرعت اینترنت و هارد, نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد, دانلود نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد, ,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 19:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 15 16 17 18 19 ... 23 صفحه بعد