جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود ExamXML Pro v5.43.1065 x86/x64 - نرم افزار مقایسه ی فایل های XML

 

دانلود ExamXML Pro v5.43.1065 x86/x64 - نرم افزار مقایسه ی فایل های XML

ExamXML Pro یک نرم افزار حرفه ایست که برای مقایسه ی فایل های XML طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی فایل های XML را با یکدیگر مقایسه کرده و تفاوت های بین آن ها را پیدا کنید. این کار با مقایسه متنی و یا مقایسه عددی صورت خواهد پذیرفت. شیوه کار برنامه بدین صورت است که با به نمایش در آوردن هر دو فایل به شیوه درختی، تفاوت های موجود را با هایلایت کردن به نظر شما می رساند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ExamXML Pro:
- بارگذاری سریع و مقایسه ی فایل های XML
- نمایش عناصر XML تغییر یافته و حذف شده
- راه اندازی برنامه با آرگومان های خط فرمان
- مقایسه ی فایل های XML با استفاده از عناصر و یا ویژگی های کلیدی
- ویرایش فایل های XML در یک ویرایشگر XML آسان و سبک
فونت ها و رنگ های کاملاً قابل تنظیم
- ذخیره سازی تفاوت های مابین فایل های XML در فرمت XML
- ادغام فایل های XML 
- جایگزینی و درج عناصر XML
- هماهنگ سازی عناصر XML و جایگزین کردن عناصر مختلف
- امکان رمزگذاری فایل های ایکس ام ال خروجی
- مجموعه ای از عملیات ها برای آنالیز عمیق تفاوت ها
- پشتیبانی از درگ و دراپ برای بارگذاری فایل های XML
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 
ExamXML Pro Screenshot 1


برچسب‌ها: ExamXML Pro, دانلود ExamXML Pro, نرم افزار مقایسه ی فایل های XML, مقایسه ی فایل های XML, فایل های XML,
+ نوشته شده در  جمعه 6 بهمن 1391ساعت 16:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Go Launcher EX - نرم افزار موبایل تغییر پوسته و ظاهر

دانلود Go Launcher EX - نرم افزار موبایل تغییر پوسته و ظاهر
 

(91/11/6) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.27 به همراه پک زبان فارسی

یکی از محبوبترین برنامه های خانه اندروید Go Launcher EX می باشد. اگر از محیط گوشی خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل تغییر پوسته و ظاهر, تغییر پوسته و ظاهر, تغییر پوسته, تغییر ظاهر, نرم افزار موبایل, لانچر, اندروید,
+ نوشته شده در  جمعه 6 بهمن 1391ساعت 16:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Norton Security & Antivirus - نرم افزار موبایل آنتی ویروس نورتون

 

دانلود Norton Security & Antivirus - نرم افزار موبایل آنتی ویروس نورتون
 

(91/11/5) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.3.0.892 با لیسانس یک ساله

Norton Security & Antivirus یک آنتی ویروس و نرم افزار امنیتی است که سرعت گوشی شما را پایین نمی آورد. این نرم افزار نسخه اندروید آنتی ویروس معروف نورتون است و بسیار قدرتمند و کارآمد است.


از ویژگی های این نرم افزار می توان به اسکن خودکار فایل های درحال دانلود، شناسایی برنامه هایی که قصد سو استفاده از اطلاعات شخصی شما را دارند، اسکن ها مختلف روی کارت حافظه و ... اشاره کرد. 


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل آنتی ویروس نورتون, آنتی ویروس نورتون, نرم افزار موبایل, Norton Security & Antivirus, دانلود Norton Security & Antivirus,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 5 بهمن 1391ساعت 19:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Tanida Demo Builder v9.0.1.3 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

 

دانلود Tanida Demo Builder v9.0.1.3 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

Demo Builder نرم افزاری است قدرتمند و کاربردی در زمینه ی ساخت ویدئوهای فلش با محیط شبیه سازی شده. در واقع مراحل کار بسیار آسان است، ضبط کنید، ویرایش کنید و منتشر کنید. این نرم افزار در زمینه ساخت فیلمهای آموزشی از نرم افزار ها نیز کاربرد فراوانی دارد، به طوری که توسط آن می توان با محیط کاملاً شبیه سازی شده نرم افزار از آن در جهت ساخت ویدئوهای آموزشی با محیط مجازی استفاده کرد. ویژگی full motion recording method در این نرم افزار باعث شده است تا کاربر در فیلم آموزشی به نوعی تصور می کند که در واقع در محیط اصلی و واقعی نرم افزار قرار گرفته است. این نرم افزار دارای ابزارهای فراوانی در زمینه ساخت فیلم های آموزشی چند رسانه ای می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Demo Builder:
- ایجاد آسان فیلم های خیره کننده و ارائه ها
- ویرایش، حاشیه نویسی و سفارشی کردن فیلم ها به وسیله ویژگی های فیلم
- امکانات صدای پیشرفته
- User Interactivity و Events
- ذخیره، به اشتراک گذاشتن و انتشار فیلم ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 


برچسب‌ها: دانلود Tanida Demo Builder - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی, ساخت فیلم های آموزشی, فیلم های آموزشی, نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی, Tanida Demo Builder, دانلود Tanida Demo Builder,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 5 بهمن 1391ساعت 11:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional v4.0 - نرم افزار طراحی 3 بعدی ساختمان

دانلود Ashampoo 3D CAD Professional v4.0 - نرم افزار طراحی 3 بعدی ساختمان

Ashampoo 3D CAD Professional نرم افزاری است قدرتمند از شرکت Ashampoo می باشد که شما با کمکآن قادر خواهید بود تا به طور حرفه ای به طراحی ساختمان و تجهیزات آن بپردازید. این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که نیاز های عکاسان حرفه ای، معماران، مهندسان و صنعتگران را برآورده کرده و به آنها اجازه کار با این نرم افزار را می دهد. با قدرت شگفت آوری که این نرم افزار دارد قادر خواهید بود تا به راحتی به طراحی طبقات و کف محیط ها بنا به علاقه خود بپردازید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت چند لایه ای از دیوار و سقف و کف با دقت میلی متری اشاره نمود و همچنین می توانید شبیه سازی را در این نرم افزار در ابعاد و سایزهای بزرگتری انجام داد. دیگر ویژگی جالب این نرم افزار این است که  با وارد کردن قیمت مصالح ساختمانی، هزینه ی کلی پروژه را بدست آورید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Ashampoo 3D CAD Pro:
- ساخت اشیاء سه بعدی
- ماژول برای طراحی سفارشی پنجره ها
- وارد کردن فرمت های مختلف به برنامه مانند: CygniCon Object, 3DS, 3D-DXF و ...
مکان یابی دقیق و مدیریت نقاط کنترل و استفاده از ویرایش عددی
- مدل های سه بعدی برای تبدیل به فرمت های 3DS, 3D-DFX, VRML1 و ...
- محیط کاربری راحت و کاربر پسند
- ویرایشگر سطحی
- نمونه های گسترده ای از اشیاء آماده، مواد، بافت و عناصر دیگر
- صرفه در وقت شما توسط نمونه های گسترده ای که در برنامه موجود است
- نمایش به صورت دو حالت 2 بعدی و 3 بعدی
- قابلیت وارد و استخراج فایل با فرمت های 2D DFX و DWG
- قابلیت استخراج فایل با فرمت نرم افزار Cinema4D
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزار طراحی 3 بعدی ساختمان, طراحی 3 بعدی ساختمان, Ashampoo 3D CAD, Ashampoo 3D CAD Professional, ساختمان, اتو کد 3بعدی,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 5 بهمن 1391ساعت 11:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Ring Scheduler - نرم افزار موبایل زمانبندی نوع زنگ

 

دانلود Ring Scheduler - نرم افزار موبایل زمانبندی نوع زنگ
 

آیا مجبور هستید که شب ها بصورت دستی گوشی خود را به حالت هواپیما ببرید و در صبح آن را به حالت اولیه بازگردانی کنید؟ آیا هنوز نیز در ملاقات ها گوشی خود را بطور دستی به حالت سکوت می برید و بعد از ملاقات به زنگ اصلی بر می گردانید؟ با Ring Scheduler این کار را بطور خودکار انجام دهید. می توانید اطلاعات را در کارت حافظه ذخیره کنید و در صورت نیاز به بازیافت اقدام کنید. در این برنامه همچنین می توانید بعضی از شماره ها و کانتکت ها را بر اساس دیدگاه و دلخواه خود در لیست سیاه قرار دهید.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل, زمانبندی نوع زنگ, نرم افزار موبایل زمانبندی نوع زنگ, نوع زنگ, اندروید, ,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391ساعت 15:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Accupedo-Pro Pedometer - نرم افزار موبایل قدم شمار

 

دانلود Accupedo-Pro Pedometer - نرم افزار موبایل قدم شمار
  

Accupedo-Pro Pedometer یک برنامه بسیار حرفه ای برای پیاده روی می باشد که قدم های شما را شمره و دارای الگوریتم دقیق شمارش قدم نیز هست. اگر پیاده روی میکنید و میخواهید بدانید در طی پیاده روی چند قدم صحیح برداشته اید و چند قدم قانونا درست نبودند این برنامه به شما کمک خواهد نمود. این برنامه به صورتی طراحی شده است که به محض پیاده روی خودش شروع به شمارش میکند و هروقت شما ساکن شوید بصورت خودکار متوقف میشود. سپس میتوانید ببینید در روز چقدر پیاده قدم برداشته اید.


برچسب‌ها: نرم افزار موبایل قدم شمار, موبایل قدم شمار, قدم شمار, نرم افزار , نرم افزار موبایل, Accupedo-Pro Pedometer, دانلود Accupedo-Pro Pedometer, ,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391ساعت 12:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود McAfee VirusScan Enterprise v8.8 Patch 3 - نرم افزار آنتی ویروس مک آفی اینترپرایز

 

دانلود McAfee VirusScan Enterprise v8.8 Patch 3 - نرم افزار آنتی ویروس مک آفی اینترپرایز

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

نرم افزار ضد ویروس McAfee VirusScan Enterprise برای ایستگاه کاری و سرویس دهنده در محیط  Windows می باشد. VirusScan Enterprise محافظت کامل در برابر ویروس ها، کرم ها (Worm)، اسب های تروا (Trojan) و دیگر برنامه های مخرب در محیط Windows بر روی ایستگاه های کاری (Workstation) و سرویس دهنده ها (Server) فراهم می کند.
VirusScan Enterpris برای نیازهای امروزی طراحی شده و قادر است خود را با شبکه هایی در هر وسعت و گستردگی و با هر نوع ساختار مطابقت دهد.
McAfee AntiSpyware Enterprise یک مکملی برای McAfee VirusScan Enterprise می باشد که به عنوان یک ماژول بر روی این نرم افزار نصب می شود و شناسایی و نابود سازی برنامه های مخرب، جاسوس افزار ها و حذف تبلیغات ناخواسته را بر عهده دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee VirusScan Enterprise:
- شناسائی ویروس در حافظه
ویروس ها و دیگر برنامه های مزاحم لزوماً نباید اثری از خود بر روی دیسک به جا بگذارند و یا فایلی ایجاد کنند تا بتوانند عملیات مخرب خود را انجام دهند.امکانات شناسائی نرم افزار VirusScan Enterprise تا به آن حد افزایش یافته و تقویت شده که قادر می باشد هر گونه ویروس و برنامه مخربی را در حافظه کامپیوتر شناسائی کرده و آن را از حافظه برداشته و پاك کند. بدین ترتیب ویروسهایی مانند  SQL Slammer و Code Red که فقط در حافظه جایگزین می شوند، به راحتی توسط VirusScan Enterprise قابل شناسائی و پاک سازی هستند.
- حجم کم نرم افزار
 همچنین حجم فایل های اطلاعاتی که برای نرم افزار VirusScan Enterprise دارای حجم بسیار کمی در مقایسه با دیگر نرم افزارهای مشابه است. بروز رسانی این نرم افزار مورد نیاز هستند، بسیار کم می باشد. بدین ترتیب، توزیع و نصب اولیه و پس از آن، به روز رسانی نرم افزار در شبکه بسیار سریع بوده و تاثیری بر روی ترافیک شبکه نخواهد داشت.
- سرعت عمل نرم افزار
تاکنون افزایش منابع سخت افزاری ( مانند حافظه بیشتر، پردازنده سریعتر، حجم دیسک بیشتر) نقاط ضعف و کاستی های نرم افزارهای ضد ویروس را پوشانده و مانع از آشکار شدن عملکرد ضعیف و کند این نرم افزارها شده اند. با طراحی مجدد نرم افزار VirusScan Enterprise و بکارگیری فن آوری های نوین در آن، نرم افزار به خودی خود سریعتر شده است. همچنین با استفاده از روش Scan Caching دیگر لزومی به کنترل چند باره فایلهای سالم نیست. تنها فایلهایی کنترل می شوند که جدیداً ایجاد شده اند و یا به تازگی مورد استفاده قرار گرفته اند و یا تغییراتی در آنها صورت گرفته است.
بعلاوه با درجه بندی فایل ها، می توان فایل هایی را که خطر بیشتری آنها را تهدید می کند، (مانند فایل های Office) با دقت بیشتری کنترل کرد و فایلهایی را که امکان آلودگی کمتری دارند (مانند فایل های بایگانی) بطور عادی کنترل نمود.
- بروز رسانی نرم افزار
نرم افزار  VirusScan Enterprise دارای ابزار Auto Update است که امکانات و روش های متعددی برای بروز رسانی نرم افزار فراهم می کند. از جمله به روز رسانی سریع و خودکار نرم افزار از طریق Mpped Drive, Local Drive, UNC share, ftp, http عمل بروز رسانی می تواند زمان بندی شود، در صورت توقف از نقطه ای که متوقف شده مجدداً ادامه پیدا کند و نوع بروز رسانی (مانند: Service pack, Hot Fix, Engine و ...) نیز معین شود.
- سازگاری با جدیدترین فن آوری ها
نرم افزار VirusScan Enterprise بر روی سیستم عامل Windows Server 2003 قابل نصب و استفاده بوده و سازگاری کامل با امکانات این سیستم عامل مانند: Clustering Service , Active Directory و Terminal Service دارد.

- کنترل محتوای پیام های الکترونیکی
- کنترل فایل های پیوست (Attachment) پیام های الکترونیک قبل از دسترس کاربر
- خارج کردن بعضی از امکانات و تنظیمات از دسترس کاربر عادی
- امکان کنترل انواع بسیار زیادی از فایل های فشرده و آرشیو
- امکان بروز رسانی از طریق چندین دستگاه سرویس دهنده موجود در سطح شبکه
- نصب نرم افزار توسط برنامه نصب مایکروسافت (MSI)
- و ... 
McAfee VirusScan Enterprise + AntiSpyware Screenshot 1


برچسب‌ها: نرم افزار آنتی ویروس مک آفی اینترپرایز, مک آفی اینترپرایز, نرم افزار آنتی ویروس, نرم افزار امنیتی, آنتی ویروس, ,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391ساعت 12:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود AllSync v3.5.56 Business Edition - نرم افزار تهیه پشتیبان از اطلاعات و هماهنگ سازی پوشه ها

 

دانلود AllSync v3.5.56 Business Edition - نرم افزار تهیه پشتیبان از اطلاعات و هماهنگ سازی پوشه ها

AllSync یک راه حل حرفه ای برای هماهنگ سازی داده و نیازهای پشتیبان گیری بر روی کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ و یا هر کامپیوتر موجود در سرار شبکه می باشد. این نرم افزار برای انجام هماهنگ سازی،به روز رسانی، نسخه برداری، آرشیو کردن و بکاپ گرفتن از فایل ها و دایرکتوری ها، تحت ویندوز، طراحی شده است. همچنین به شما اجازه می دهد که از هر کامپیوتری در سرتاسر شبکه نسخه ی پشتیبان تهیه کرده و در زمان نیاز آن را بازگردانی کنید. این نرم افزار امکان تهیه پشتیبان از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها و برگرداندن آن ها با امکان سینک کردن اطلاعات دو کامپیوتر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AllSync:
- تهیه پشتیبان از کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها و برگرداندن آن ها با امکان سینک کردن اطلاعات دو کامپیوتر 
- حالت های کپی
- حل ناسازگاری های سینک کردن
- پیش نمایش کپی
- توابع فیلتر
- امکان ایجاد میانبر
- مدیر کلید های میانبر نرم افزار که امکان ایجاد کلیدهای میانبر پروفایل های شما را بر روی دسکتاپ و یا در دیگر پوشه ها فراهم می کند
- پارامترهای خط فرمان
- فشرده سازی داده
- انجام همگام سازی،به روز رسانی، نسخه برداری، آرشیو کردن و بکاپ گرفتن از فایل ها و دایرکتوری ها، تحت ویندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزار تهیه پشتیبان از اطلاعات, نرم افزار تهیه پشتیبان از اطلاعات و هماهنگ سازی پوشه ها, اطلاعات و هماهنگ سازی پوشه ها, هماهنگ سازی پوشه ها, AllSync, Business Edition,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391ساعت 12:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود DxO Optics Pro v8.1.2 Build 188 x86/x64 - نرم افزار بهینه سازی عکس های دیجیتال

 

دانلود DxO Optics Pro v8.1.2 Build 188 x86/x64 - نرم افزار بهینه سازی عکس های دیجیتال

نرم افزار گرافیکی DxO Optics Pro برای عکاسان آماتوری مفید است که عکاسی را تازه شروع کرده اند. DxO Optics Pro هر 2 فرمت jpg و RAW را پشتیبانی می کند و خیلی از مشکلاتی که از لحاظ کیفیت دامنگیر عکاسان است را از جلوی پایشان بر می دارد. همچنین توسط این برنامه می توانید به صورت ویژه بر روی تصاویر زوم کنید اما کیفیت از بین نمی رود. با این نرم افزار فوق العاده محدودیت را از دوربین عکاسی خود حذف کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار DxO Optics:
- امکان مدیریت و اصلاح رنگ تصاویر
- قابلیت تنظیم نور و کنتراست عکس
- قابلیت تبدیل فرمت مخصوص دوربین های دیجیتالی مانند RAW به سایر فرمت ها
- امکان تبدیل تصاویر معمولی به تصاویری با کیفیت بسیار بالا
- امکان بزرگنمایی نقطه ای مشخص از یک عکس با کیفیت پایین
- سازگار با ویندوز های مختلف
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزار بهینه سازی عکس های دیجیتال, بهینه سازی عکس های دیجیتال, عکس های دیجیتال, بهینه سازی, DxO Optics Pro,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 بهمن 1391ساعت 12:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 ... 23 صفحه بعد