جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ArcSoft TotalMedia Extreme

 

دانلود ArcSoft TotalMedia Extreme v3.0.6 - نرم افزار کار با فایل های چندرسانه ای

ArcSoft TotalMedia Extreme مجموعه ی نرم افزاری کامل برای استفاده خانگی و کار با فایل های چند رسانه ای کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از برنامه ها امکان پخش فایل های ویدئویی، ویرایش و ساخت دیسک های ویدئویی و موزیک را به شما می دهد. همچنین این برنامه امکان ساخت اسلایدشو های تصویری، فایل های ویدئویی قابل پخش در دستگاه های قابل حمل نظیر آیفون، آیپد و PSP و نیز پشتیبان گیری ساده و رایت راحت فایل های چند رسانه ای و اطلاعات را بر روی دیسک های بلوری، DVD و HD DVD ها را می دهد. این برنامه های کاربردی به صورت یکپارچه با یکدیگر کار می کنند و نیاز شما به استفاده از نرم افزارهای مختلف را به صورت یک جا برطرف می کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ArcSoft TotalMedia Extreme:
- ویرایش فایل های ویدئویی و ساخت فیلم
- امکان کپچر فایل های ویدئویی از دستگاه های خارجی
- امکان اضافه کردن افکت های مختلف به فایل های ویدئویی
- آرشیو کردن اطلاعات، ریپ و ساخت سی دی های صوتی قابل اجرا در دستگاه های پخش
- امکان کار بر روی فایل های تصویری جهت ساخت اسلایدشو ها
- رابط کاربری ساده و آسان
- و ... 

 

 


برچسب‌ها: ArcSoft TotalMedia Extreme, مجموعه ی نرم افزاری کامل, فایل های چند رسانه , ویرایش فایل های ویدئویی و ساخت فیلم, سیستم مورد نیاز, راهنمای نصب, لینک های دانلود,
+ نوشته شده در  یک شنبه 1 بهمن 1391ساعت 13:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود NextLimit Maxwell Render v2.7.10 x86/x64 + Plugins - نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند

 

دانلود NextLimit Maxwell Render v2.7.10 x86/x64 + Plugins - نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند

گاهی اوقات ممکن است مطالبی در رابطه با ساخت یک انیمیشن بخوانید و درآن مطالب خوانده شده ممکن است با اصطلاحی هم چون رندر مواجه شوید و برای شما ممکن است این سوال پیش آمده باشد که رندر چیست؟ Render یا پرداخت صحنه، سازنده صحنه عظیم سه بعدی می باشد. اگر بخواهیم آن را تعریف کنیم باید بگوییم که به مدت زمانی که طول می کشد تا یک صحنه سه بعدی از نرم افزار مورد نظر خروجی گرفته شود. برای این کار باید برنامه نویسان و توسعه دهندگان، به کامپیوتر اطلاعات مفصل و بسیار کاملی را در رابطه با اشیا، مدل سازی، انیمیت، سیستم های ذره ایی (دود، انفجار، آتش، گرد و خاک، بخار، دریا، آب و ...)، دینامیک، نورپردازی، سایه ها، ابر، چگونگی حرکت دوربین و ... بدهند تا کامپیوتر این اطلاعات عظیم را پردازش کند.
همیشه در محافل طراحان سه بعدی بحث بر سر انتخاب بهترین موتور رندر است، اما این که کدام موتور بهترین است هنوز نمی توان آن را با قطع یقین گفت. آن هم به دلیل آن است که هر موتور رندر قابلیت هایی دارد که دیگری آن ویژگی  ها را ندارد.
از بین موتورهای رندر، NextLimit Maxwell Render علاوه بر اینکه گران قیمت می باشد بسیار حرفه ای ساخته شده است که خیلی از افراد حرفه ای آن را هم پای موتورهای رندر پرسابقه ای مانند VRay می دانند و عده ای هم معتقدند که این موتور بهترین موتور رندر می باشد.

این موتور از بخش های جداگانه ای تشکیل شده که کار کردن با آن ها بسیار راحت تر از موتور های دیگر می باشد. یکی از آنها بخش "متریال ادیتور" است که می توانید به راحتی متریال های مختلف را ایجاد کنید و یا تغییر دهید و در همان لحظه نتیجه را مشاهده کنید و یا ورودی و خروجی بگیرید. این بخش هم در محیط ماکسول و هم در محیط مایا وجود دارد و به سادگی قابل کار کردن می باشد. ماکسول از زمان سنج داخلی نیز برخوردار است که می توانید روزی از روزهای سال و همچنین ساعت مشخصی را تعیین کنید. اشتباه نکنید منظور این است که رندر یک ظهر زمستانی با ظهر تابستانی مسلماً با هم فرق دارند و شما می توانید از رندر روز واقعی استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار NextLimit Maxwell Render:
- اصلاح فیزیکی
- قابلیت بسیار جالب Maxwell Fire که کار رندرینگ به صورت تعاملی و با سرعت بسیار زیادی انجام می پذیرد
- پشتبانی از نورپردازی چندگانه در رندرینگ تعاملی
- سیستم فیزیکی آسمانی پیشرفته
- سیستم محیطی HDR/MXI
- سیستم پیشرفته illumination
- قابلیت ادامه رندر از هر نقطه دلخواه
- استفاده از تکنولوژی های ThinSSS، Fresnel simulation، anisotropy در متریال دهی
- ارائه پلاگین برای نرم افزار های مختلف مانند cinema 4d، formz، rhino، sketchUp، SolidWork، lightwave، maya، xsi، aftereffect
- و  ... 


برچسب‌ها: نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند, سه بعدی , نرم افزار رندرینگ, NextLimit Maxwell Render, دانلود NextLimit Maxwell Render v2/7/10 x86/x64 + Plugins - نرم افزار رندرینگ سه بعدی قدرتمند, دانلود کرک, راهنمای نصب,
+ نوشته شده در  شنبه 30 دی 1391ساعت 13:36  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود QuickDic Offline Dictionary - نرم افزار موبایل فرهنگ لغت چند زبانه

 

دانلود QuickDic Offline Dictionary - نرم افزار موبایل فرهنگ لغت چند زبانه
 

QuickDic Offline Dictionary یک دیکشنری قدرتمند است که از چندین زبان پشتیبانی می کند. در صورتی که دو زبان مورد نظرتان با همدیگر جفت نیستند، می توانید آن ها را با هم جفت کنید و به معنی واژه ها دست پیدا کنید. در این برنامه فرهنگ ها در کارت حافظه ذخیره می شوند و می توانند همیشه و بدون نیاز به اینترنت در ترجمه به شما کمک کنند. می توانید واژه نامه ویژه خودتان را ایجاد کنید و دسترسی سریع تری به کلمه ها داشته باشید. در این فرهنگ لغت از زبان فارسی نیز پشتیبانی می شود.


برچسب‌ها: Android 1/6 or later, موبایل , ابزارهای زبان , فرهنگ لغت, دانلود QuickDic Offline Dictionary - نرم افزار موبایل فرهنگ لغت چند زبانه, نرم افزار موبایل فرهنگ لغت چند زبانه, دانلود QuickDic Offline Dictionary ,
+ نوشته شده در  شنبه 30 دی 1391ساعت 13:29  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Stardock Multiplicity v2.01 Build 00030 - نرم افزار کنترل چندین کامپیوتر با استفاده از یک صفح

+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 14:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Maxidix Wifi Suite v11.11.8 Build 71 - نرم افزار مدیریت شبکه بی سیم

 

دانلود Maxidix Wifi Suite v11.11.8 Build 71 - نرم افزار مدیریت شبکه بی سیم

Maxidix Wifi Suite نرم افزاری منحصر به فرد جهت مدیریت آسان اتصالات بی سیم (Wi-Fi) می باشد که مجموعه ای از ویژگی های مفید و کاربردی است.

اتصال خودکار به شبکه های Ad Hoc:
از آنجا که از اشکالات ویندوز ویستا می توان به غیر ممکن بودن اتصال به شبکه های ad hoc اشاره کرد، این نرم افزار با اتصال خودکار خود به شبکه ad hoc نیاز شما به Wireless Access Point یا همان (WAP) را حذف می نماید.

دقت بالا در اطلاعات:
Wifi Suite تمامی اطلاعات موجود از قبیل کیفیت سیگنال Wi-Fi، شبکه یا پروفایل های شبکه را در اختیارتان قرار می دهد.

وارد و خارج کردن پروفایل های شبکه:
به کمک Maxidix Wifi Suite شما قادر هستید یک پروفایل را در شبکه ذخیره نمایید تا در زمان نیاز از آن استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از سیستم خود بک آپ بگیرید یا ویندوز خود را مجدداً نصب کنید سپس از شبکه های راه اندازی شده قبلی خود استفاده نمایید.

اتصال سریع:
زمانی که ویندوز می خواهد به یک شبکه بی سیم متصل شود حداقل دو بار اطلاعات اتصال را به روز می نماید.
یک بار قبل از احراز هویت و پس از آن بعد از هر تلاش برای ایجاد اتصال. این رفتار به این معناست که زمان اتصال شما به شبکه افزایش پیدا می کند. برای سرعت بخشیدن به فرایند ارتباط، Maxidix Wifi Suite با استفاده از یک الگوریتم دیگر به این معنی که تنها با یک اسکن همه اطلاعات مورد نیاز برای اتصال را جمع آوری کرده و با این کار سرعت اتصال را تا 6 برابر افزایش می دهد.

آمار شبکه:
نظارت بر فعالیت های شبکه و اتصالات شبکه این امکان را به شما می دهد تا از ترافیک شبکه اطلاعات دقیقی به دست بیاورید. 

برچسب‌ها: دانلود Maxidix Wifi Suite v11, 11, 8 Build 71 - نرم افزار مدیریت شبکه بی سیم, نرم افزار مدیریت شبکه بی سیم, Maxidix Wifi, Maxidix, شبکه بی سیم,
+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 14:30  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Cutting Optimization Pro v5.8.5.7 - نرم افزار برش صفحات و لوله آرماتور به صورت بهینه

دانلود Cutting Optimization Pro v5.8.5.7 - نرم افزار برش صفحات و لوله آرماتور به صورت بهینه

نرم افزار Cutting Optimization Pro قادر است تا با توجه به متریال شما بهترین حالت دستور برش را طراحی کند تا کمترین مقدار پرت را داشته باشید و همچنین از پرت در مصارف بعدی استفاده کنید. این ابزار مناسب برای دستور برش آرماتور، ورق و لوله می‌باشد. کارکردن با این نرم افزار بسیار ساده بوده و خروجی آن به صورت فایل اکسل، dxf و xml می‌باشد.

Cutting Optimization Pro Screenshot 1


برچسب‌ها: Cutting Optimization Pro, Cutting Optimization Pro v5, 8, 5, 7 , دانلود Cutting Optimization Pro v5, 8, 5, 7, نرم افزار برش صفحات و لوله آرماتور به صورت بهینه, نرم افزار گرافیکی, طراحی مهندسی,
+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 10:54  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 4713 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

 

دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 4713 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 120%:
- رایت انواع سی دی و دی وی دی
- پشتیبانی از اكثر فرمت ها mds,ccu,ccd,bwt,iso,nrg و ...
- قابلیت ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان
- قابلیت پاك كردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی
- امکان تبدیل صوت
- قابلیت ساخت ایمیج از سی دی و دی وی دی
- رایت هرگونه قفل سی دی و دی وی دی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ... 

 

 


برچسب‌ها: دانلود Alcohol 120% v2, 0, 2 Build 4713 - نرم افزار رایت و شبیه ساز, نرم افزار رایت و شبیه ساز, دانلود Alcohol 120% v2, 0, 2 Build 4713 , Alcohol 120%, نرم افزار رایت,
+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 10:52  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود AutoRun Pro v8.0.0.121 + Enterprise II v6.0.1.136 - نرم افزار ساخت اتوران

دانلود AutoRun Pro v8.0.0.121 + Enterprise II v6.0.1.136 - نرم افزار ساخت اتوران

یکی از مهم ترین اصول ساخت و عرضه محصلات در این است که مجموعه آموزشی باید به گونه ای باشد که حتی مبتدی ترین کاربران کامپیوتر به راحتی از آن استفاده نموده و از آموزش های آن استفاده کنند. معمولا این مجموعه ها به صورت AutoRun ( اجرای خودکار ) ساخته می شوند و پس از قرار دادن Cd آموزشی درون کامپیوتر، پنجره ای به صورت خودکار برای کاربر باز شده و در آن نحوه استفاده از آموزش ها و چگونگی استفاده از ابزار داخل مجموعه توضیح داده شده و با ظاهری گرافیکی و با کمک کلید ها و تصاویر موجود در Autorun کاربر به راحتی از تمامی امکانات آن استفاده می کند.
AutoRun Pro یک ابزار طراحی معروف برای ساخت سریع اتوران برای سی دی می باشد. این نرم افزار یک محیط طراحی ساده به شما ارائه می دهد که به هر کسی اجازه می دهد تا ترکیبی از متن، تصاویر، فیلم و صدا و ... را درون اتوران CDها و DVDها قرار دهد.

بهترین قابلیت نرم افزار AutoRun Pro این است که برای کاربران معمولی طراحی شده است، افرادی که نمی خواهند زمانی را صرف یادگیری چگونگی استفاده از ابزارهای طراحی پیچیده کنند و یا از یک طراح برای کارشان استفاده کنند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا کار طراحی و ویرایش را مشابه ساخت اسلاید در نرم افزار PowerPoint انجام دهید. تنها کاری که باید انجام داد کلیک، حرکت موس و قرار دادن در ناحیه موردنظر و مشاهده پیش نمایش برای دستیابی به نتایج مطلوب می باشد. تنها با چند کلیک می توانید یک صفحه اصلی، splash screen، فرم توافق نامه، فرم امنیت و یک فرم خروج ایجاد کنید و همچنین تعداد نامحدودی صفحات دیگر نیز به آن اضافه کنید. صفحات می توانند با استفاده از افکت های انتقالی مانند shadow، fade in, fade out و بسیاری دیگر به هم وصل شوند.
همچنین می توانید صفحات را بسیار ماهرانه نیز بسازید. این کار توسط افزودن دکمه، تصویر، متن ساده، لینک و بسیاری اشیای دیگر صورت می گیرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoRun Pro:

- چاپ و نمایش هر سند ثبت شده ای(TXT, DOC, HTML) از طریق برنامه های مشابه که به طور اتوماتیک شروع می شوند
- راه انداختن هر برنامه ای
- ارسال ایمیل
- مرورگر وب یکپارچه و فرمان های داخلی
- نمایش اسلایدها(آلبوم تصاویر) با بیش از 100 سبک مختلف
- صدای پس زمینه
- ایجاد فرم توافق نامه
- درخواست ارائه نام کاربری و رمز عبور و یا یک کد تعیین اعتبار
- نمایش اطلاعات یا تایید خروج قیل از خروج از برنامه
- پشتیبانی از فورمت های JPEG ،EMF ،WMF ،GIF ،PNG
- قالب های مختلف صفحه و اشیا
آیکون صفحه و سی دی که می تواند در نوار عنوان نمایش داده شود
- عدم نیاز به دانش برنامه نویسی
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزار ساخت اتوران, اتوران, نرم افزار, دانلود, دانلود AutoRun Pro v8, 0, 0, 121 + Enterprise II v6, 0, 1, 136, AutoRun Pro, ,
+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 10:43  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود IconCool Graphics Converter Pro 2013 v1.10 Build 121203 - نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی

دانلود IconCool Graphics Converter Pro 2013 v1.10 Build 121203 - نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی

Graphics Converter نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل دسته ای فرمت های گرافیکی و نمایشگر تصاویر می باشد. این نرم افزار بیش از 500 فرمت فایل تصویری شامل BMP ،DIB ،EMF ،GIF ،ICB ،ICO ،JPG ،PDF ،PBM ،PCD ،PCX ،PGM ،PNG ،PPM ،PSD ،PSP ،RLE ،SGI ،TGA ،TIF ،TIFF ،VDA ،VST ،WBMP ،WMF ،VST ،CEL ،PIC ،PDD را وارد می کند. همچنین بیش از 100 فرمت گرافیکی مانند BMP ،GIF ،JPG ،PNG ،TGA ،TIF ،WMF ،EMF ،WBMP ،RGB ،BM ،RPPM ،RPGM ،PCC ،DCX ،RPBM ،PIX ،BPX ،VDA ،ICB ،VST ،WBM ،WAP ،JIF ،RL4 ،TIM را استخراج می کند. Graphics Converter Pro شامل 50 فیلتر مانند بلور، شارپ، تعادل رنگ، منبت، پخش کردن و ... و 12 افکت تصویر مانند چرخش، نویز، موج و ... می باشد. این نرم افزار همچنین دارای یک ابزار ضبط آسان برای استفاده و ابزار نمایش اسلاید می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Graphics Converter Pro:
- پشتیبانی از بیش از 500 فرمت گرافیکی و کارت مبدل حرفه ای 2000 برای پشتیبانی از 22 فرمت بردار، از جمله CGM ،DGN ،DWF ،DXF ،DWG ،GBR ،PCT ،PLT
- ارائه 60 فیلتر تصویری از جمله بلور، شارپ، Embossing، انتشار، تعادل رنگ
- ارائه 12 افکت تصویری از جمله موج، نویز، چرخش
- پردازش دسته ای فرمت های گرافیکی
- پشتیبانی از تبدیل دسته ای فایل های پی دی اف و فرمت های گرافیکی از قبیل JPG ،GIF ،PNG TIF
- تقسیم چند صفحه از فایل پی دی اف به یک صفحه فایل
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزاری قدرتمند جهت تبدیل دسته ای فرمت های گرافیکی, نمایشگر تصاویر, Graphics Converter, قابلیت های کلیدی, دانلود IconCool Graphics Converter Pro 2013 v1, 10 Build 121203 , نرم افزار تبدیل فرمت های گرافیکی,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 28 دی 1391ساعت 10:37  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود SAM DJ v4.4.5 - نرم افزار دی جی حرفه ای

 

دانلود SAM DJ v4.4.5 - نرم افزار دی جی حرفه ای

دی‌جی (کوتاه شده دیسک‌جوکی) به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیش تر ضبط‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی جی‌ها برای پخش موسیقی از یک ست شامل دو پخش‌کننده دیسک و یک میکسر حداقل دوکاناله استفاده می‌کنند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و هم آمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشد. مخاطبان دی‌جی معمولاً جمعیت رقصنده در دیسکوها هستند. و اما اکنون نرم افزار های دی جی بسیاری طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها در مهمانی های خود استفاده کنید. SAM DJ یک نرم افزار کم حجم دی جی است که دارای رابط کاربری آسان و قابلیت های کلیدی بسیاری است. در این نرم افزار امکان مدیریت 50,000 ترک آهنگ فراهم شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SAM DJ:
- پیش نمایش ترک ها پیش از پخش آن ها
- تشخیص ضربه برای هماهنگ سازی بهتر آن ها زمان ترکیب
- امکان مدیریت بیش از 50,000 ترک
- سازماندهی خودکار فایل های مدیا برای شما
- نگهداشتن یک هیستوری دقیق از ترک های پخش شده شما
- رابط کاربری آسان و امکان سفارشی سازی آن
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
 


برچسب‌ها: دانلود , SAM DJ v4, 4, 5, نرم افزار دی جی حرفه ای, دانلود SAM DJ v4, 4, 5 - نرم افزار دی جی حرفه ای, مالتی مدیا, نرم افزار, دانلود,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 23 صفحه بعد