جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

..::طریقه کشیده شدن حروف در تایپ::..

 ..::طریقه کشیده شدن حروف در تایپ::..

((((به نام خدا))))

سلام دوستان امروز میخوام به شما یاد بدم که چجوری حروف رو تو تایپ کردن بکشین مثل نمونه ی زیر:

جـــــــــــــــــــزیــــــــــــره کــــــــــامپــــــیوتر

 

برای این کار ابتدا حرف اول یا وسط یا آخر یا هر جای کلمه تون رو تایپ میکنین بعد ctrl+j رو همزمان فشار بدین تا متنی شبیه متن قرمز بالا تایپ کنید.

 

(: با تشکر.مدیریت وبسایتـــ جــــــزیره کامپیوتر  :)

 

هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.


برچسب‌ها: طریقه , کشیده, شدن حروف, در, تایپ, طریقه کشیده شدن, حروف در تایپ, طریقه کشیده شدن حروف در تایپ,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 28 دی 1391ساعت 10:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

خبر

 سلام دوستان بالاخره امتحانام تموم شد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از این به بعد سعی میکنم بیشتر وب رو آپـــــــــــــــــــدیــــــــــــــــــت کنــــــــــــــــــــــــم. 

 

 

مدیریت وبسایت جزیرهــ ی کامپیوتـــــــــــــــــــــــــــــر

+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 17:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand

 

دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand

در این مجموعه شاهد 52 تصویر وکتور سرزمین عجایب می باشید، این تصاویر با فرمت های AI و JPG ذخیره شده و با کیفیت بالایی بر روی سایت قرار گرفته شده است.


برچسب‌ها: دانلود تصاویر, وکتور, سرزمین عجایب, ZZVe 013 WonderLand, دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب, دانلود تصاویر وکتور سرزمین عجایب - ZZVe 013 WonderLand,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بایت شماره 256 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

 

دانلود بایت شماره 256 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان

عناوین ضمیمه بایت روزنامه خراسان شماره 256:
- زلزله در پژوهشگاه و امام‌زاده بی‌متولی
- رابطه آلودگی هوا و استفاده از اینترنت
- مدیر گوگل زبان باز می‌کند
- اولین شکایت در سال 2013
- روباه نوزدهم
- اشمیت از اینترنت می‌گوید
- حفره‌ها را وصله پینه‌ کنید
- بازگشت فایل‌ها در ویندوز 8
- تنظیم Align در راستای عمودی برای کنترل DIV (قسمت پنجم)
- بهترین های CES 2013

- ای‌ام‌دی به اضافه گرافیک
- خیلی دور نه، تنها خیلی نزدیک
- شماره سریال مورد نظر معتبراست!!
- امنیت حرف اول را می‌زند
- عکاس‌خانه‌های دیجیتالی
- با خیال راحت ترجمه کنید
- مهندسی سازه در آندروید
- راهروهای مخفی در بادا
- جدول شماره 256
بازی، شمشیری بران برای ساخت سالاد تانک!
- بازی، سفر به آسمان با یک اره
- بازی، ماجراهای دره سبز
- و... 


برچسب‌ها: دانلود بایت شماره 256, ضمیمه فناوری اطلاعات, خراسان, روزنامه, اطلاعات روزنامه خراسان, دانلود بایت شماره 256 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه خراسان, دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QR,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

اپدیت نود 32

 2013.01.16( چهارشنبه 27 دی 1391) 

(virus signature database version : NOD32 – v.7897 (15 January

 

Username: TRIAL-79786289 
Password: s763fefa65
 
Username: TRIAL-79786299 
Password: mes5r6pnfr
 
Username: TRIAL-79786304 
Password: dx33dkca8u
 
Username: TRIAL-79786315 
Password: 5metjcu6tx
 
Username: TRIAL-79786346 
Password: b67udrm63f
 
Username: TRIAL-79787506 
Password: 3fn2ec67fk

برچسب‌ها: NOD 32, آنتی ویروس, آپدیت آنتی ویروس, آپدیت آنتی ویروس NOD 32, اپدیت, اپدیت روزانه,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:11  توسط بهمن قرائی مقدم 

تاثیر لینک های ورودی در سئو seo

 یکی از نکاتی که در هنگام ساخت لینک ورودی به سایت خود برای SEO و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر مانند گوگل باید به آن توجه داشته باشیم مقصد لینک‌هایی است که از سایت‌های دیگر به سایت خود ایجاد می‌کنیم. در این نوشته از  به بررسی کامل این عامل در روند سئو یک سایت یا وبلاگ می‌پردازیم.
درست است که در اکثر سایت‌ها صفحه اصلی سایت نقش مهمی را در ساختار سایت دارد اما شما با ایجاد هر لینک به صفحات داخلی سایت خود می‌توانید چند لینک داده شده به صفحه اصلی سایت خود را از سایت های دیگر اعتبار بخشید و در کل رتبه بهتری را برای سایت خود بدست آورید. در زیر با دلیل این نکته آشنایی پیدا می کنیم.

 

مشکل ساخت لینک ورودی به صفحه اصلی سایت

 

یکی از اشتباه‌های بزرگی که اکثر وب مسترها و وبلاگ نویسان در هنگامی که می‌خواهند با ایجاد لینک ورودی به سایت خود، رتبه آن را در موتورهای جستجوگر افزایش دهند ایجاد لینک تنها به صفحه اصلی سایت (مانند http://tortak.com ) است. ساخت لینک ورودی هنوز هم یکی از مهم‌ترین عامل‌های افزایش رتبه صفحات در صفحه نتایج جستجوگر ( SERP ) و از موارد سئو خارجی سایت محسوب می‌شود اما در هنگام انجام این کار باید به موارد زیادی توجه بکنیم تا بهترین نتیجه را در امر افزایش بازدید و فروش در سایت خود داشته باشیم. در زیر به معرفی 4 دلیل که شما نباید تنها به صفحه اصلی سایت خود لینک ورودی بسازید می‌پردازیم.

 

1. ساختار غیر طبیعی لینک ورودی : همان طور که در مطلب گذشته اشاره کردیم موتور جستجوگر گوگل به تازگی خیلی ساده سایت‌هایی که قصد دارند با ایجاد لینک ورودی زیاد به سایت خود افزایش رتبه را داشته باشند شناسایی می‌کند و به صورت کل رتبه این‌گونه از سایت‌ها را کاهش می‌دهد. این موضوع که تمامی و یا اکثر لینک‌های ورودی به سایت شما به صفحه اصلی آن باشند از نظر گوگل طبیعی نیست و از این الگوریتم نیز برای تشخیص سایت‌هایی که لینک ورودی غیر طبیعی به سایت خود دارند استفاده می‌کند. توجه داشته باشید که در حالت معمول کاربران با دیدن یک محتوای جالب و مفید در سایت شما، در سایت خود و یا شبکه های مجازی اقدام به درج لینک سایت شما می‌کنند. در اکثر سایت‌ها محتوای اصلی در صفحات داخلی وجود دارد پس لینک‌های ورودی نیز باید درصدی به این صفحات داده شوند تا بالانس تعداد لینک به صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت رعایت شود تا سایت و صفحات سایت شما در موتورهای جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو رتبه خوبی را کسب کنند.

 

2. طریقه محاسبه رتبه صفحات در گوگل : هیچ متخصص و بهینه سازی که در زمینه سئو در وب کار می‌کند به طور 100 درصد از الگوریتم‌های جدید گوگل با خبر نیست و به همین دلیل نیز گوگل توانسته است تا هم اکنون به خوبی بهترین محتوا را برای کاربران خود جستجو و به نمایش بگذارد. اما بسیاری از الگوریتم‌های مورد استفاده این موتور جستجوگر از طریق روش آزمون و خطا از طرف افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند و همچنین کنفرانس‌هایی که به صورت عمومی در سراسر جهان برگزار می‌شود در مورد بازاریابی اینترنتی مشخص است که بهینه سازان وب و سئو کاران با استفاده از آن‌ها می‌توانند سئو سایت شما را تا حد زیادی افزایش بدهند. استفاده از بروزترین این الگوریتم‌ها ضمانت کننده موفقیت شما در امر افزایش بازدید کننده و مشتری برای سایت شما است. یکی از جدیدترین الگوریتم‌های محاسبه رتبه صفحه توسط گوگل، الگوریتم میانگین گیری از ارزش صفحات برای تشخیص و تائید محتویات یک سایت است. برای مثال به شکل زیر دقت کنید.

 

رتبه بندی صفحات در گوگل سئو

 

همان طور که می‌بینید ارزش محتویات یک سایت به صورت کلی توسط میانگین گیری بین ارزش هر یک از صفحات آن به حساب می‌آید. توجه داشته باشید ممکن است رتبه صفحه ای از سایت شما پایین باشد ولی چون سایت شما به صورت کلی رتبه خوبی دارد آن صفحه در رتبه بالاتری نسبت به دیگر صفحات در صفحه نتایج جستجوی کاربران در گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر نمایش داده شود. خود این مسئله باعث می‌شود که ما نیاز به رتبه خوب و یا حداقل متوسطی برای تمامی صفحات سایت خود باشیم که یکی از راحترین کارهای برای انجام آن ساخت لینک ورودی به آن صفحات از سایت دیگر است.

 

نکته سئو : به یاد داشته باشید با مجموعه ای از الگوریتم و محاسبات سایت‌ها در موتور جستجوگر گوگل رتبه بندی می‌شوند پس ما نیز برای دستیابی به رتبه اول باید مجموعه ای از کارها را انجام دهیم.

 

3. الگوریتم پاندا گوگل : با انتشار الگوریتم پاندا گوگل که در حقیقت کار آن تشخیص ارزش محتوای هر صفحه ای است نگاه کلی گوگل نیز به صفحات داخلی سایت‌ها تغییر کرده است. درست است که این الگوریتم به طور کلی محتویات سایت شما را در نظر دارد و مورد محاسبه قرار می‌دهد اما اگر دنبال کننده نسخه های مختلف و جدید این الگوریتم توسط گوگل بوده باشید شما نیز به خوبی می‌دانید از مقدار لینک ورودی و مرتبط بودن موضوع آن‌ها (عنوان و صفحه لینک دهنده) به محتوای صفحات در این الگوریتم نیز استفاده می‌شود.

 

4. ارزش کلی صفحات داخلی برای سئو : اگر سایت شما یک فروشگاه الکترونیکی است در صورتی که صفحات در بر دارنده توضیحات و دکمه خرید محصول در موتورهای جستجوگر نمایش داده شوند مطمئناً فروش بهتری را خواهید داشت پس باید به سئو صفحات داخلی سایت خود نیز اهمیت فراوانی دهید تا آن‌ها با جستجوی کلمات کلیدی مرتبط به نمایش در بیایند.

 

البته دلایل زیادی دیگر نیز برای این امر وجود دارد اما فکر می‌کنم تنها با خواندن چهار دلیل بالا متوجه شده باشید که چرا باید با توجه به محتوا و موضوع هر صفحه سایت خود به آن از سایت‌های دیگر لینک ورودی بسازید. توجه داشته باشید که مقصد در لینک ورودی خود یک بخش از فرآیند ساخت لینک معتبر از نظر موتورهای جستجوگر مانند گوگل است و شما با نکات دیگری نیز که در تورتک در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد می‌توانید بهترین لینک ورودی را داشته باشید.


برچسب‌ها: seo, اموزش سئو seo, روش جدید گوگل در جستجو, الگوریتم جستجوی گوگل, افزایش بازدید سایت وبلاگ ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1391ساعت 14:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

تبادل لینک درست است یا نادرست ؟

 تبادل لینک در این اواخر عامل تغییرات شدیدی در رتبه های وبمستران شده است بنابراین تصمیم گرفتم تا مقاله ای در رابطه به تبادل لینک بنویسم تا انشاالله برای مدیران سایت‌ها و وبلاگ‌ها مشکلی پیش نیاید و اگر مشکلی پیش آمده بتوانند مشکل خود را خودشان حل سازند. در این مقاله سعی شده از ذکر نظر شخصی خود داری شود و هر آنچه که گوگل در مورد تبادل لینک گفته بیان شود.

 

 

تبادل لینک بکنیم یا نه؟

 

تبادل لینک به صورت کل خلاف خط مشی‌های است که گوگل و سایر موتورهای جستجو معتبر برای سنجش کیفیت یک سایت تعیین کرده‌اند. گوگل اعلام کرده است که کسانی که برای افزایش پیچ رنک و سایر حقه‌ها، اقدام به تبادل لینک می‌کنند ضربه دیده و اسپم خواهند شد.

 

تبادل لینک سبب افزایش بازدید، پیچ رنک، و رتبه در الکسا می‌شود؟

 

ممکن است تبادل لینک در صورتی سبب افزایش بازدید شود که کاربر از سایتی که لینک شما در آن قرار دارد وارد سایت شما گردد و پس از ورود کاربران ممکن است تغییراتی در رتبه الکسا سایت شما بیاید، و در مورد پیچ رنک؛ پیچ رنک هیچ گاه سبب نمی‌شود که سایت شما در SERPs (رتبه بالا در جستجو) قرار بگیرد، چون اگر به این صورت می‌بود تمامی کاربران با تبادل لینک و یا خرید لینک به رتبه های نخست دست میافتند.

 

تبادل لینک خودکار سبب افت بازدید و اسپم شدن در گوگل می‌گردد؟

 

بله. از آنجایی که ذکر شد تبادل لینک خلاف خط مشی گوگل است بنابراین کسانی که دست به این کار بزنند از SERPs و یا نمایش در صفحات اول نتیجه موتور جستجوگر گوگل محروم خواهند شد.

 

تبادل لینک رایگان و اتوماتیک در سایت‌ها انجام دهیم یا خیر؟

 

خیر. چون سایت‌های که چنین سیستم‌های تبادل لینک رایگان را ایجاد می‌کنند لینک‌های خارجی زیادی دارند، لینک آن‌ها هیچ قدرت ندارد و وجود لینک شما در اکثر آنها به جای نفع به سایت شما ضرر می‌رساند.

 

تبادل لینک سه طرفه چیست؟ و نسبت به دو طرفه ضرر کمتری دارد؟

 

تبادل لینک سه طرفه را می‌توان با این مثال واضح کرد: اگر سه سایت را به نام‌های «سایت 1 » «سایت 2» «سایت 3» مد نظر بگیرد و سایت شما «سایت 1» باشد، شما لینک «سایت 2» را در سایت خود قرار می‌دهید ولی «سایت 2» لینک شما را در سایت خود قرار نمی‌دهد در عوض لینک شما را در «سایت 3» قرار می‌دهد.

 

در مورد ضرر آن نسبت به تبادل لینک 2 طرفه نیز باید بگوییم که هیچ فرقی نمی‌کند و از این تکنیک حدود 6 سال برای دور زدن گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر استفاده می‌شد.

 

تبادل لینک سالم و درست وجود دارد؟ اگر دارد چطور؟

 

خیر. حتی تبادل لینک 3 طرفه هم پیشنهاد نمی‌گردد، چون کلاً تمام انواع تبادل لینک‌ها که برای افزایش پیج رنک و محبوبیت در گوگل انجام می‌گردد از سوی گوگل منع شده است، ولی اگر یک سایتی دارید که نیاز به درج لینک است حتماً در آن از Nofollow استفاده کنید تا به سایت شما آسیبی نرساند و اگر تعداد لینک‌های موجود در سایت شما نا مرتبط به موضوع سایت شما، تبلیغاتی، بسیار زیاد و غیره مفید برای کاربران شما نیست می‌توانید بدون Nofollow قرار دهید.

 

تبادل لینک باعث کاهش رتبه سایت/وبلاگ شده است، چه کنم؟

 

بسیار سریع لینک‌های تبادلی که از سایت‌ها قرار داده‌اید حذف یا Nofollow کنید و از آنانی هم با آن‌ها تبادل لینک انجام داده‌اید درخواست کنید که لینک شما را Nofollow و یا حذف کنند.

 

لینک سالم و طبیعی که باعث افزایش پیچ رنک،بازدید و الکسا گردد چگونه است؟

 

لینک‌های خوب، سالم و طبیعی که سبب افزایش پیچ رنک، ورودی گوگل، افزایش رنک الکسا می‌گردند دارای مشخصه های زیر هستند.

 

  • از سایتی که نسبت به رتبه خود حاوی لینک‌های خروجی زیادی نباشد. (الگوریتم پاندا)
  • از سایتی که دارای محتوا کپی، تکراری و اسپم نباشد. (الگوریتم پاندا)
  • از سایتی که از سوی گوگل جریمه نشده باشد.
  • از سایتی که لینک‌های ورودی سالم داشته باشد.
  • از سایتی که هم موضوع سایت شما باشد. (البته گوگل موضوع سایت‌ها را به خوبی شناسایی می کند و نیازی به هم زبانی نیست)
  • از سایتی که لینک شما را به صورت مخفی درج نکند.
  • به صورت تکراری از تمام صفحات یک سایت به سایت شما اشاره نکنند. (الگوریتم پنگوئن)
  • در عنوان لینک‌های خوب تکرار کلمات کلیدی پر جستجو را نداریم. (الگوریتم پنگوئن)

 

این موارد از مشخصه های یک لینک با کیفیت عالی و طبیعی است. حال امیدوارم به جواب سؤال تبادل لینک کنیم یا نه؟ دست یافته باشید.


برچسب‌ها: اموزش تبادل لینک, تبادل لینک رایگان, مقاله تبادل لینک, مزایای تبادل لینک ,
+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1391ساعت 14:18  توسط بهمن قرائی مقدم 

اپدیت نود 32

 2013.01.15( سه شنبه 26 دی 1391) 

(virus signature database version : NOD32 – v.7894 (15 January

 

Username: TRIAL-79786289 
Password: s763fefa65
 
Username: TRIAL-79786299 
Password: mes5r6pnfr
 
Username: TRIAL-79786304 
Password: dx33dkca8u
 
Username: TRIAL-79786315 
Password: 5metjcu6tx
 
Username: TRIAL-79786346 
Password: b67udrm63f
 
Username: TRIAL-79787506 
Password: 3fn2ec67fk

برچسب‌ها: NOD 32, آنتی ویروس, آپدیت آنتی ویروس, آپدیت آنتی ویروس NOD 32,
+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1391ساعت 13:25  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب 21 نکته در طراحی بنر

 

دانلود کتاب 21 نکته در طراحی بنر

کتاب 21 نکته در طراحی بنر، اولین کتاب از مجموعه کتابهایی است که در راستای افزایش دانش عمومی کسب‌وکارهای اینترنتی، توسط مجموعه کارزار به صورت رایگان در فضای مجازی منتشر شده است.
با تبلیغات بنری در فضای اینترنت شما می‌توانید به دو هدف مهم نایل گردید: افزایش فروش و آگاهی در مورد برندتان در این نوع تبلیغات ، طراحی بنر جزء مهمترین بخش‌ها است، فرایند تولید یک بنر خوب از طراحی هنرمندانه یک پیام آغاز می‌گردد، این طراحی  می‌تواند پیام را به شکل قوی‌تری نمایش دهد.

 

 

+ نوشته شده در  سه شنبه 26 دی 1391ساعت 12:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کلیک شماره 409 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

 

دانلود کلیک شماره 409 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 409:
- حضور پررنگ مایکروسافت در غیاب خودش
- نرم‌افزارها در تلویزیون‌ محبوب‌ نیستند
- افق وب در سال آینده
- هویتی برای تب‌ها
- موسیقی برای همه
- اشتراک‌گذاری و دسترسی از راه دور یو‌اس‌بی‌ها
- جراح رجیستری
- حال هاردت چطوره؟
- تلفن همراه، تبلت یا هارد‌دیسک؟

- برنامه‌هایی برای کارایی بهتر گوشی‌ها
- دستورالعملی برای خیمه‌شب بازی
- برنامه‌ریزی دیجیتال زندگی
- بازی، قضاوت در چندثانیه
- بازی، مهمانی عنکبوتی
- اتفاقات مهم سال 2012
- ورود اوبونتو به بازار تلفن‌های هوشمند
- پنجره‌ای رو به تصاویر
- دنیای وب در خدمت دستگاه‌های همراه
- پردازنده‌های ارزان، یک تیر و چند نشان
- ترفند: سطح مبتدی، دعوتنامه‌های مزاحم
- ترفند: سطح متوسط، توضیحات اضافه در پی‌اچ‌پی
- ترفند: سطح حرفه‌ای، ردیف‌های دلخواه از کاشی‌ها
- ترفند: سطح مبتدی، آخرین مکان ماوس
- و ... 


برچسب‌ها: بازی, مهمانی عنکبوتی, منبع: پی سی دانلود , پی سی دانلود , دانلود کلیک شماره 409 - ضمیمه فناوری اطلاعات روزنامه جام جم, ضمیمه فناوری اطلاعات, روزنامه جام جم, 409,
+ نوشته شده در  دو شنبه 25 دی 1391ساعت 12:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 24 صفحه بعد