جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار بک آپ گیری از ویندوز – Farstone RestoreIT 2013 v8.0 Build 20130201

 Farstone.RestoreIT

FarStone RestoreIT نام نرم افزاریست که برای پشتیبان گیری از ویندوز.نمونه های مشابه معمولا نرم افزارهایی هستند وقت گیر که این عیب بزرگ باعث شده تا کاربران توجه کمتری به این محصولات کنند.نرم افزار FarStone RestoreIT این نقص را برطرف کرده و با به وجود آوردن امکان بک آپ گیری در کمترین زمان ممکن کاربران را به استفاده از این محصولات مشتاق نموده.از ویژگی های جالب توجه این محصول میتوان به مقاومت آن در برابر آلودگی ها اشاره کرد.به این معنی که اگر مشکلی مانند آلودگی سیستم به ویروس یا بد افزار یا حجوم هکرها به وجود آید این نرم افزار به سادگی و تنها در ۶۰ ثانیه اطلاعات و سیستم عامل شما را بازیابی می نماید.اطلاعاتی مانند فایل ها،تنظیمات ویندوز ویا خود ویندوز.


برچسب‌ها: نرم افزار بک آپ گیری از ویندوز, Farstone RestoreIT 2013, RestoreIT, نرم افزار بک آپ گیری, نرم افزار بک آپ, بک آپ گیری از ویندوز,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 12 اسفند 1391ساعت 13:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

ساخت آتوران حرفه ای My Autoplay Professional v10.1 Build 28012013D

 My.Autoplay.Professional

My Autoplay Professional یک نرم افزارساده، پرقدرت و محبوب برای ایجاد اتوران های حرفه ای بر روی انواع دیسک می باشد که به شما کمک می کند تا پروژه های کاری خود را به شکلی با سلیقه در قالب یک اتوران حرفه ای طراحی کرده و آنها را روی CD / DVD اعمال و رایت کنید . این نرم افزار به طور پیش فرض منو ، دکمه ، استایل و قابلیتهای مختلف دیگری دارد که می توانید از آنها برای حرفه ای تر شدن پروژه استفاده کنید .


برچسب‌ها: ساخت آتوران حرفه ای My Autoplay Professional Build 28012013D, ساخت اتوران, ساخت آتوران, آتوران حرفه ای,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:39  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار بازیابی اطلاعات و تشخیص ایرادها و مشکلات رایج سیستم – Ultimate Boot CD v5.2.0

 Ultimate.Boot.CD

نرم افزار Ultimate Boot CD، نرم افزاری جهت ایجاد CD بوت نهایی می باشد که با سرعتی بالا از Floppy-Base بارگذاری می کند. این نرم افزار گزینه خطایاب را از درایو CDROM با سرعتی بالاتر از یک درایو فلاپی اجرا می کند. Ultimate Boot CD یک سی دی ریکاوری با قابلیت بوت می باشد که نرم افزارهایی را در زمینه رفع عیوب، بازیابی اطلاعات، عیب یابی هر مشکل کامپوتر و … را دارا می باشد.

یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار این است که شما را قادر می سازد تا سی دی های بوت را طوری بسازید تا موقع بالا آمدن نیازی به هارد دیسک نداشته باشید. با اجرا شدن یک ویندوز ساده XP شما قادر به اجرای نرم افزارهای گوناگون جهت رفع مشکل احتمالی، خواهید بود.


برچسب‌ها: نرم افزار بازیابی اطلاعات و تشخیص ایرادها و مشکلات رایج سیستم, Ultimate Boot CD, نرم افزار بازیابی اطلاعات و تشخیص ایرادها, نرم افزار بازیابی اطلاعات, بازیابی اطلاعات,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:34  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نرم افزار فرهنگ لغت معین ۲٫۰

 moeen_2.0

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !

دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار فرهنگ لغت معین ۲٫۰, فرهنگ لغت معین, دانلود نرم افزار فرهنگ لغت,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:32  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار میکس و مونتاژ آهنگ Native Instruments Traktor Pro 2.6.1 R15205

 Native.Instruments.Traktor.Pro

برنامه Native Instruments Traktor Pro 2.6.1 R15205 نرم افزار DJ قدرتمندیست که امکان میکس مستقیم را برای شما فراهم می کند. نسخه جدید این نرم افزار علاوه بر تکنولوژی قدرتمند، استفاده ی آسان و کارآیی بالا دارای رابط کاربری بسیار منعطف تر همراه با اشکال رنگی موج ها برای ویرایش بصری موزیک و صدا را داراست. TRAKTOR PRO 2 همچنین دارای امکانات بی نظیری برای میکس چندگانه و خلاقانه می باشد.


برچسب‌ها: نرم افزار میکس و مونتاژ آهنگ, Native Instruments Traktor Pro, نرم افزار میکس و مونتاژ, نرم افزار میکس, نرم افزار مونتاژ, مونتاژ آهنگ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 10 اسفند 1391ساعت 9:46  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار دریافت و ضبط رادیو های اینترنتی – RadioMaximus Pro 1.85

 RadioMaximus.Pro

RadioMaximus یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه دریافت و ضبط ایستگاه های رادیویی به شمار میرود.رادیوی اینترنتی در واقع ایستگاهی رادیویی است که کاربران اینترنتی شنوندگان آن هستند و دسترسی به این ایستگاه ها به کمک یک اینترنت پر سرعت و نرم افزاری قدرتمند جهت دریافت این اطلاعات مقدور میباشد.RadioMaximus از بهترین محصولات ارائه شده در بازار در این زمینه است که به کمک آن میتوان تمامی ایستگاه های رادیوی را جستجو و با ذخیره فرکانس آن ها به راحتی و با کیفیت مطلوب اقدام به پخش آن ها کرد.


برچسب‌ها: نرم افزار دریافت و ضبط رادیو های اینترنتی, RadioMaximus, دریافت و ضبط رادیو, ضبط رادیو, ضبط صدای در حال پخش,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 8 اسفند 1391ساعت 13:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار بازیابی و کشف رمزهای عبور – Passware Kit Professional v12.3.6332

 Passware_Kit_Professional

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterpriseکه به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر  سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل  و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید.


برچسب‌ها: نرم افزار بازیابی و کشف رمزهای عبور, Passware Kit Professional, بازیابی و کشف رمزهای عبور, فراموش کردن رمز, فراموش کردن رمز کامپیوتر, فراموش کردن رمز سایت, فراموش کردن رمز وبلاگ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 اسفند 1391ساعت 15:7  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار فارسی نیستان ۱۰

 Neyestan10

نیستان ۱۰ نام نرم افزاری فارسی با امکانات و ویژگی های بی نظیر شامل بخش هایی سرگرم کننده و جالب است که از این بخش ها می توان داستان کوتاه ، مطالب طنز ، پیامک ، پزشکی ، سرگرمی ، موسیقی ، تاریخ ادبیات ، فناوری را نام برد که هر کدام از این بخش ها شامل هزاران مطلب می باشند.


برچسب‌ها: نرم افزار فارسی نیستان ۱۰, نرم افزار فارسی, نرم افزار فارسی نیستان, نیستان ۱۰, نیستان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 اسفند 1391ساعت 15:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی و خارجی – myTV 4.0

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، پادکست، اضافه کردن شبکه دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلویزیون‌ من میباشند.


برچسب‌ها: پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی و خارجی, نرم افزار تلویزیون‌ من, myTV, پخش آنلاین رادیو و تلویزیون‌های فارسی, پخش آنلاین,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 اسفند 1391ساعت 15:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

ویرایش فایل های پی دی اف – Pdf995 pdfEdit995 12.1

 Pdf995.pdfEdit995

Pdf995 pdfEdit995 12.1 امکاناتی برای ویرایش فایل های PDF برای شما فراهم می کند که از میان آن ها می توان به ترکیب اسناد به یک پی دی اف، درج لینک خودکار، امکان ایجاد سربرگ، تبدیل PDF به فرمت HTML و یا DOC (فقط متن)، Rotation صفحات پی دی اف، تبدیل فایل پی دی اف به فایل تصویری، الحاق خودکار فایل به ایمیل و … اشاره نمود .


برچسب‌ها: ویرایش فایل های پی دی اف, Pdf995 pdfEdit995, ویرایش PDF,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 6 اسفند 1391ساعت 14:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 صفحه بعد