جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود – Internet Download Manager

 Internet.Download.Manager

Internet Download Manager یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود میباشد. شتاب دهنده دانلود این دانلود منیجر یکی از بی رغیب ترین ها میباشد. که با آن شما میتوانید با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتی باورنکردی از اینترنت دانلود کنید. شما با این نرم افزار با تمامی مروگر ها و تمامی سیستم عاملهای موجود سازگاری کامل را دارد و شما میتوانید با نصب این دانلود منیجر به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتی بدون نیاز به نرم افزار خاص در این زمینه دانلود کنید. این نرم افزار میتوانید سرعت دانلود را تا %۵۰۰ افزایش می دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا … File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت File خواهد شد از ویژگی های این نرم افزار می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبدنی دانلودها و … اشاره کرد.برنامه های مدیریت دانلود یکی از ابزار مهم اینترنتی برای ما کاریران ایرانی میباشد بیشتر قریب به اتفاق ما کاربران اینترنت از اینترنت دیال آپ برای اتصال شدن به اینترنت استفاده میکنیم و برای دانلود فایلهای حجیم یه یک دانلود منیجر خوب احتیاج داریم که فایلهای دانلود ما را تکه تکه کرده و به بخشهای کوچک تقسیم کرده تا سرعت دانلود فایلها بیشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فایل اینترنت شما قطع گردد و یا مشکلی برای دانلود فایل بوجود آید. این امکان را دارید که ادامه دانلود را انجام دهید. و فایل دانلود شده شما از میان نمی رود اگر شما بدون یک برنامه مدیریت دانلود این کار را انجام دهید مجبور خواهید شد فایل را از ابتدا دانلود کنید. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به راحتی سرعت دانلود فایل و مقدار دانلود شده و زمان باقی مانده خود را مشاهده نمایید. با بهینه سازی سرعت دانلود شما میتوانید در هنگام دانلود کردن فایل به مشاهده سایتهای اینترنتی خود بپردازید و این نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود کاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فایل میپردازد تا شما بتوانید از گشت و گذار در اینترنت لذت کافی را درهنگام دانلود ببرید.


برچسب‌ها: قدرتمندترین نرم افزار مدیریت دانلود, Internet Download Manager, مدیریت دانلود, نرم افزار مدیریت دانلود, نرم افزار مدیریت دانلود IMD, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 29 بهمن 1391ساعت 14:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار تأمین حرفه ای امنیت در اینترنت – East-Tec Eraser 2013

 East-Tec.Eraser.2013

East-Tec Eraser 2013 یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه حفظ امنیت در فضای مجازی است. این نرم افزار برای حفظ حریم خصوصی ، هویت و اطلاعات محرمانه و فعالیت های آنلاین شما در محیط اینترنت می باشد. توسط این برنامه قادر هستید به سادگی فعالیت هایی نظیر تاریخچه اینترنت خود، صفحات وب، تصاویر، کوکی های ناخواسته، مکالمات چت، مدارک و اسناد محرمانه را حذف کنید. به طور کلی تمامی فعالیت های اینترنتی شما در تمامی برنامه های مرتبط نظیر مسنجرها ، مرورگرها و… به سادگی قابل پاک سازی می باشد. امیدواریم لذت ببرید.


برچسب‌ها: نرم افزار تأمین حرفه ای امنیت در اینترنت, East-Tec Eraser 2013, تأمین حرفه ای امنیت در اینترنت, تأمین امنیت اینترنت, امنیت , جلوگیری از هک شدن,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 29 بهمن 1391ساعت 13:41  توسط بهمن قرائی مقدم 

تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت – Skype v6.2.0.106

 Skype.v6.1.0.129

Skype نام یکی از معروفترین و قدرتمندترین نرم افزار های رایگان حمایت کننده از پروتکل VOIP می باشد که برای شما امکان برقراری ارتباط صوتی رایگان با دیگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم می سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد.Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. Skype از زبان های بسیاری پشتیبانی می کند و با ارائه سرویس تماس تلفنی بسیار ارزان با کشورهای مختلف محبوبیت خود را بیش از پیش برتر ساخته است. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزارن ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا کرده است و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است به طوری که در جای جای این دنیا زندگی بدون آن مشکل است!


برچسب‌ها: تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت, Skype, تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت, تماس صوتی و تصویری رایگان, اس ام اس رایگان, تماس رایگان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 28 بهمن 1391ساعت 14:3  توسط بهمن قرائی مقدم 

مدیریت پهنای باند اینترنت – NetBalancer Pro 6.2.5

 NetBalancer.Pro

NetBalancer Pro 6.2.5 با توجه به محدودیت حجمی سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پهنای باند امری کاملأ منطقی و معقول است. نرم افزاری چون NetBalancer با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید و به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. برای اولویت بندی نرم افزارها ۶ رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هر کدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین می توانید برای یک پروسه محدودیت خاصی در نظر بگیرید تا به عنوان مثال فایل درحال دانلود تا سرعت معینی امکان دانلود داشته باشد و مابقی پهنای باند را آزاد بگذارید. می توانید امکان اعمال تغییرات در تنظیمات انجام شده را تنها با وارد کردن رمز عبور میسر کنید. همچنین امکان مشاهده ترافیک کل سیستم در قالب گراف نیز وجود دارد .

 


برچسب‌ها: مدیریت پهنای باند اینترنت, NetBalancer Pro, پهنای باند شبکه, پهنای باند اینترنت, مدیریت پهنای باند,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 28 بهمن 1391ساعت 14:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

مرورگر حرفه ای اپرا – Opera 12.13 Final

 Opera.12.13 Final

Opera 12.13 Final مرورگری سریع و با امکانات بسیار زیاد می باشد که با سرعت بالا صفحات وب را برای شما بارگذاری می کند. اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و … همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد.

 

در ادامه با جزیره کامپیوتر همراه باشید....


برچسب‌ها: مرورگر حرفه ای اپرا, Opera Final, Opera Final, مرورگر حرفه ای, مرورگر حرفه ای اپرا, مرورگر اینترنت, اپرا, مرورگر حرفه ای اینترنت,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391ساعت 13:44  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Opera v12.13 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

 

دانلود Opera v12.13 x86/x64 - نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا

Opera اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکسها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.
کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!
اپرا تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. علاوه بر این مرورگر وب اپرا امکاناتی همچون دریافت ایمیل، چت و مدیریت دانلود را برای شما فراهم می سازد. این مرورگر با اضافه کردن قابلیت هایی همچون SpeedDial برای دسترسی به صفحات وب مورد علاقه به طور سری، همچنان گزینه محبوبترین مرورگر در میان کاربران خاص خود می باشد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Opera:
- میانبر سفارسی جستجو
- امکان جستجوی پیشرفته در تمامی سایت های مطرح در زمینه جستجو
- بلاک کردن پیشرفته محتویات صفحات
- پیشگیری هوشمندتر از pop-up
- ابزار حرفه ای جهت دریافت ایمیل و پشتیبانی از سیستم های ایمیل POP/IMAP
- قابلیت خواندن فید های RSS/Atom
- قابلیت اعمال تنظیمات مخصوص برای هر سایت
- نمایش پیش نمایش صفحات با نگهداشتن ماوس بر روی tab ها
- کاهش بار اضافی بر روی حافظه سیستم
- پشتیبانی از دریافت فایل های بزرگتر از ۴ گیگابایت
- امکان استفاده از وب سایت Opera برای بالا بردن امنیت و جلوگیری از Spyware
- استفاده از تکنولوژی Tabbed browsing نمایش پنجره ها در یک پنجره
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- پوسته های متفاوت و زیبا
- نگهداری از رمزهای عبور در محیطی با امنیت بالا
- امکان گفتن دستور به برنامه و اجرای آن توسط Opera
- نصب سریع و آسان
- افزایش سرعت باز شدن برنامه
- کاهش سرباری حافظه سیستم
- بهبود پشتیبانی از استانداردهای وب
- قابلیت اجرای برنامه از طریق صدای کاربر
- قابلیت پشتیبانی دریافت فایل های با حجم بالاتر از ۴ گیگابایت
- قابلیت Speed Dail برای دسترسی سریع به صفحات وب محبوب و دوست داشتنی
- قابلیت Quick Find برای سریع تر پیدا کزدن صفحات وب بازدید شده با قابلیت محتویات آن
- و ... 


برچسب‌ها: Opera, دانلود Opera, نرم افزار مرورگر اینترنت اپرا, مرورگر اینترنت اپرا, اینترنت اپرا, مرورگر اینترنت Opera,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 16:9  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Google Chrome v24.0.1312.57 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

 

دانلود Google Chrome v24.0.1312.57 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 


برچسب‌ها: دانلود Google Chrome Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم, مرورگر اینترنت گوگل کروم, گوگل کروم, Google Chrome,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 12 بهمن 1391ساعت 16:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت – CFosSpeed v8.03 Final

 CFosSpeed.v8.03

امروز با پیشرفت دانش بشر هرروز تکنولوژی های جدیدی وارد بازار رایانه ها می شوند که هریک در خدمت بشر بوده و می توانند به کاربران کمک کنند. دنیای اینترنت و ارتباطات آنلاین هم از این قاعده مستثنا نبوده و هرروز می بینیم چیزهای جدیدی ارائه می شود. Traffic Shaping متدی خاص برای بهینه سازی کانکشن های اینترنتی است؛ کار این متد و تکنولوژی بسیار روشن است و تنها کاری که انجام می دهد Maximum سرعت در در کمترین Ping ها مورد استفاده قرار می دهد. این عمل باعث می شود که یک کاربر بتواند با نهایت سرعت بسته به پهنای باند موجود در بستری سریعتر نسبت به دیگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنیای گسترده و مجازی اینترنت نماید. CFosSpeed نام نرم افزاریست که همین تکنولوژی را در قالب یک نرم افزار به کاربرانش ارائه می دهد.

این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده CFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها ،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم که پنجمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است ؛ استفاده کنند. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار هم که شده این نرم افزار مفید و ناآشنا را دانلود کرده تا با ارتباطی مطمئن تر به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در کمترین Ping ها
- استفاده از متد  Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع کانکشن ها
- سازگار با انواع پروتوکل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یک گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …

دانلود از لینک مستقیم – (نسخه ۳۲ بیتی)
دانلود از لینک مستقیم – (نسخه ۶۴ بیتی)
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: CFosSpeed, Final, نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت , افزایش سرعت اینترنت, بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:29  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Waterfox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

 

دانلود Waterfox v18.0.1 - نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی)

Waterfox مرورگری است که بر مبنای مرورگر فایرفاکس و مخصوص سیستم عامل های 64 بیتی طراحی شده است. Waterfox علاوه بر امنیت بالا، تمام قابلیت های فایرفاکس ویندوزهای 32 بیتی را در خود جای دارد و از سرعت بالاتری نیز برخوردار است که می تواند صفحات را نیز با سرعت بسیاار بالاتر برای شما بارگذاری کند. همچنین شما  قادر خواهید بود تا تمامی افزونه های مخصوص فایرفاکس را نیز بر روی واترفاکس نصب کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Waterfox:
- مرورگر سیستم های 64 بیتی
- کارآمد تر و سریعتر از فایرفاکس
- طراحی خاص
- امنیت بالا
- فایرفاکس بهینه سازی شده
- و ... 


برچسب‌ها: مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی), واترفاکس, نرم افزار مرورگر واترفاکس (فایرفاکس 64 بیتی), Mozilla waterfox,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 15:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد – LAN Speed Test v3.4.0

 LAN_Speed_Test_v3.4.0

این نرم افزار ابزاری است بسیار ساده اما پرکاربرد برای تست سرعت در کامپیوتر. شما از این برنامه می توانید برای تست سرعت دقیق شبکه های مختلف اینترنت مانند شبکه های محلی (LAN) و شبکه های بی سیم و سیمی (wired & wireless) استفاده کنید و علاوه بر تست سرعت شبکه های اینترنتی قادرید تا سرعت انتقال اطلاعات هارد و یو اس بی درایو را نیز اندازه بگیرید. کارکرد این نرم افزار بدین گونه است که ابتدا یک فایل را در مموری سیستم ایجاد می کند و سپس آنرا بسته به نوع تست (شبکه یا هارد) انتقال می دهد و همزمان در حال اندازه گیری زمان است و در نهایت با انجام محاسبات خاص، سرعت دقیق شبکه، هارد و یا یو اس بی درایو مورد نظر را به شما نشان می دهد. از ویژگی های این برنامه میتوان به سرعت بسیار بالای آن اشاره نمود به طوریکه قادر است کمتر ۱ دقیقه کار خود را به پایان برساند و همچنین امکان انتخاب حجم فایلی که برای تست استفاده می شود، اشاره نمود.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
امکان تست سرعت دقیق شبکه های اینترنتی، هارد و حافظه های قابل حمل
قابلیت نمایش حداقل، حداکثر و میانگین سرعت
امکان اندازه گیری سرعت به دو صورت خودکار و دستی
امکان انتخاب حجم فایل تست تا ۹ گیگابایت
سازگار با سرور های LST برای نتایج عملکرد شبکه واقعی بدون محدودیت هارد دیسک
استفاده ۱۰ مگابایتی از منابع سیستم برای انجام تست
دارا بودن حالت خط فرمان (Command Line) برای استفاده مدیران شبکه
سازگار با ویندوزهای مختلف
و …

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد


برچسب‌ها: نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد – LAN Speed Test , تست سرعت اینترنت و هارد, نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد, دانلود نرم افزار تست سرعت اینترنت و هارد, ,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 19:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد