جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار دریافت و ضبط رادیو های اینترنتی – RadioMaximus Pro 1.85

 RadioMaximus.Pro

RadioMaximus یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه دریافت و ضبط ایستگاه های رادیویی به شمار میرود.رادیوی اینترنتی در واقع ایستگاهی رادیویی است که کاربران اینترنتی شنوندگان آن هستند و دسترسی به این ایستگاه ها به کمک یک اینترنت پر سرعت و نرم افزاری قدرتمند جهت دریافت این اطلاعات مقدور میباشد.RadioMaximus از بهترین محصولات ارائه شده در بازار در این زمینه است که به کمک آن میتوان تمامی ایستگاه های رادیوی را جستجو و با ذخیره فرکانس آن ها به راحتی و با کیفیت مطلوب اقدام به پخش آن ها کرد.


برچسب‌ها: نرم افزار دریافت و ضبط رادیو های اینترنتی, RadioMaximus, دریافت و ضبط رادیو, ضبط رادیو, ضبط صدای در حال پخش,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 8 اسفند 1391ساعت 13:33  توسط بهمن قرائی مقدم 

ضبط موزیک‌های در حال پخش,Apowersoft Streaming Music Recorder 2.7.4

streaming-music-recorder

نرم افزار Apowersoft Streaming Music Recorder 2.7.4، یک روش هوشمندانه برای ضبط موسیقی با کیفیت بالا، برنامه های رادیویی وب، چت صوتی در اسکایپ، MSN، یاهو و مکالمات مسنجر، و همچنین ضبط هر صدای دیگر از منابع اینترنتی است.

 

 


برچسب‌ها: ضبط موزیک‌های در حال پخش, Apowersoft Streaming Music Recorder, ضبط موزیک‌,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 17:51  توسط بهمن قرائی مقدم 

تبدیل حرفه ای فیلم های سه بعدی با ۴Videosoft 3D Converter 5.1.8

 4Videosoft_Video_Converter

۴Videosoft 3D Converter نام نرم افزاری حرفه ای و پیشرفته برای تبدیل ویدئو های ۳D می باشد که می تواند به کاربران کمک کند فیلم های۲D (از جمله ویدیو های HD و SD ) را به راحتی به ۳D تبدیل کنند. با استفاده از این مبدل ۳D ، شما به آسانی می توانید پنج حالت خروجی را دریافت کنید . این نرم افزار سازگار با فرمت های ویدیویی عمومی ۲D شامل MP4، AVI، WMV، MOV، MTS، ۳GP، و غیره می باشد.


برچسب‌ها: تبدیل حرفه ای فیلم های سه بعدی, ۴Videosoft 3D Converter, تبدیل حرفه ای فیلم ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 30 بهمن 1391ساعت 13:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود OJOsoft Total Video Converter v3.50 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری

 

دانلود OJOsoft Total Video Converter v3.50 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری

با توجه با گسترش روز افزور فورمت های مختلف صوتی و تصویری در دنیای دیجیتال که ناشی از وجود نرم فزار های مختلف با کارایی های متفاوت و فورمت های مختلف است و از طرفی عدم دسترسی به سایر نرم افزار های پخش مدیا برای کاربران و یا راحتی استفاده از برخی از نرم افزارهای خاصبرای کاربران بسیاری با برخورد با فرمت های متفاوت و  ناشناخته از دید خود  سریعاً با ابزار مبدل آن فورمت ا به فورمت دلخواه خود تبدیل می نمایند.
OJOsoft Total Video Converter نرم افزاری خوب و کارآمد و راه حلی برای اجرا و تبدیل بسیاری از فورمت های صوتی و تصویری است. این مبدل از یک موتور تبدیل مدیای قدرتمند داخلی برخوردار است که شما را قادر می سازد با سرعتی بسیار زیاد فایل ها را تبدیل کنید.
وقتی نرم افزار را نصب می کنید یک پلیر هم همراه آن نصب می شود که از بسیاری از فورمت های رایج پشتیبانی می کند. این نرم افزار قدرتمند از بسیاری از فورمت ها ویدئویی مانند فورمت های 3GP/3GPP, 3G2/3GP2, MJPEG, AVI, DivX, Xvid, MPG, MPEG (MPEG-1/2), DAT, FLV, MKV (Matroska), QuickTime (MOV,QT), MP4, M4V, VOB, WMV, ASF, TS, MPEG-4 AVC, DVR-MS, H.263, H.264, X.264 پشتیبانی نموده و نیز توانایی گرفتن فرمت های ویدئویی MP4, MOV, 3GP, 3G2, MPEG, MPG, VOB, AVI, ASF, WMV, FLV, H.264, MJPEG, TS را به عنوان خروجی دارا می باشد.
این نرم افزار همچنین از فورمت های صوتی MP3, WMA, M4A, AAC, AC3, MP2 و سایر فورمت های دستگاه های همراه مانند Sony PSP, Apple iPod nano/video/classic/touch/TV Out, Apple TV iPhone, Zune, Smartphones, PDAs, Other Portable Media Players پشتیبانی می کند.


برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...


برچسب‌ها: دانلود OJOsoft Total Video Converter, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی و تصویری, تبدیل فایل های صوتی و تصویری, فایل های صوتی و تصویری, صوتی و تصویری, دانلود نرم افزار Total video Converter,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 16 بهمن 1391ساعت 14:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

زیباترین و سریعترین پلیر جهان – Splash PRO EX 1.13.1

 Splash PRO EX 1.13.1

قصد معرفی و ارائه ی نسل بعدی دستگاه پخش رسانه ای برای کامپیوتر را داریم.Splash PRO EXابزاری حرفه ای است که تماشای فیلم های با کیفیت تر را در محیطی پویا و گرافیکی سبب شده است.لذت بردن از فیلم با کیفیت خیره کننده و منحصر به فرد تجربه ای بی نظیر برای این عما است.این برنامه تنها مخصوص پخش فیلم و فایل های ویدیویی می باشد و همچنین دارای ابزار و امکانات فراوانی بوده که هر یک در هنگام مشاهده فیلم میتواند باعث جذابیت آن شود. فرمت هایی را که این نرم افزار قادر است تا آنها را اجرا کند شامل AVI, M2T, MTS, M2TS, MKV, MKA, MOV, MP4, MPG, TS, M4V, VOB, DIVX, XVID, WMV, MBT می باشد. علاوه بر این شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فیلم هایی را که دارای زیرنویس هستند را همراه با زیرنویس آنها تماشا کنید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار :
مشاهده ی فایل های مالتی مدیا در نهایت کیفیت
بهترین پلیر برای پخش فایل های HD
پاسخگو، شیک در نهایت ابتکار در رابط کاربری است.
صرفه جویی در انرژی
این برنامه شامل کدک های Mirillis است
و…

روش کرک کردن نرم افزار :
pNks0-J33LP-Ruzf0-SlNi@-8@Lxq-B#nzJ

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: زیباترین و سریعترین پلیر جهان – Splash PRO EX, زیباترین و سریعترین پلیر جهان, زیباترین و سریعترین پلیر, Splash PRO EX, پلیر Splash PRO EX,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:25  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود iDeer Blu-ray Player v1.1.6.1112 - نرم افزار پخش فیلم های بلوری

 

دانلود iDeer Blu-ray Player v1.1.6.1112 - نرم افزار پخش فیلم های بلوری

iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و ... را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iDeer Blu-ray Player:
- خواندن انواع دیسک های بلوری
- امکان رمزگشایی دیسک های بلوری به صورت خودکار
- پشتیبانی از بلوری و یا دیسک های DVD و فایل های ISO
- امکان اجرای ویدئوها، فایل های صوتی، موزیک و تصاویر
- امکان پخش بلوری روی iPhone، iPad، iPod touch با WiFi
- به اشتراک گذاری اطلاعات فیلم و ویدئو با دوستان خود در فیس بوک، توییتر و ...
- قابلیت از بین بردن قفل های بلوری AACS و BD+
- پخش حرفه ای فیلم های بلوری
- پشتیبانی از تمامی کیفیت های فیلم های بلوری
- قابلیت پخش اکثر فرمت های رایج تصویری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...


برچسب‌ها: نرم افزار پخش فیلم های بلوری, پخش فیلم های بلوری, فیلم های بلوری, فیلم بلوری, iDeer Blu-ray Player, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 15:18  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار پخش فایل های ویدئویی – VLC Media Player Nightly Final

 VLC Media Player v2.1 Nightly Final

یکی دیگر از بهترین نرم افزار هایی که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد و طرفدار بسیار زیادی داردVLC Media Player است که رغیب سر سختی برای نرم افزار های جدید و تازه به بازار آمده است این نرم افزار ۹۹% فرمت های تصویری و صوتی را که کاربران از آنها استفادخ می کنند را اجرا می کند. محیط بسیار ساده نرم افزاری این نرم افزار و همچنین حجم بسیار پایین آن باعث شده است تا کاربران به این نرم افزار روی بیاورند. این نرم افزار محصول کمپانی Video Lan می باشد که به صورت  Open Source میباشد و همینطور برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و تمام ویندوز ها قابل نصب و اجرا می باشد. همچنین این نرم افزار برای کسانی که دیسک های آسیب دیده خود را نمی توانند تماشا کنند VLC Media Player به آنها کمک می کند تا به بهترین نحو بتوانند فایل های تصویری خو را تماشا کنند و یکی دیگر از مهم ترین مواردی که در این نرم افزار وجود دارد اضافه کردن زیر نویس هنگام دیدن فیلم است که به کاربران این اجازه را می دهد تا فیلم خود را بازیر نویس تماشا کنند و لذت ببرند.

ویژگی های VLC Media Player:
پخش انواع فرمت ها از جمله MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg, …
پخش انواع DVD ، VCD
پشتیبانی کامل از انواع مختلف فرمتهای صوتی و تصویری
پخش انواع DVD ،VCD با کیفیت FULL HD
حجم بسیار اندک نسبت به قابلیت های فراوان آن و همچنین نسبت به نرم افزار های مشابه
محیط بسیار ساده و کاربر پسند بصورت کاملا رایگان
پشتیبانی از فایلهای ناقص دانلود شده و پخش دیسکهای مخدوش شده
پشتیبانی در زبان های مختلف از جمله زبان شیرین فارسی
قابلیت اجرا در اکثر سیستم عامل ها یعنی ویندوز، لینوکس، مکینتاش و …
پوسته های متعدد برای سلیقه های مختلف
پشتیبانی از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری و زیرنویس
سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
و …

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد


برچسب‌ها: پخش فایل های ویدئویی , نرم افزار پخش فایل های ویدئویی , مالتی مدیا, VLC Media Player Nightly Final , VLC, VLC Media Player,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:22  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Volume2 v1.1.3.192 - نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز

 

دانلود Volume2 v1.1.3.192 - نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز

Volume2 ابزاری مفید و رایگان برای مدیریت و کنترل حجم صدا در ویندوز می باشد که امکانات جالبی در رابطه با کنترل صدا هم چون کاهش یا افزایش حجم صدا با چرخاندن چرخ موس و یا استفاده از میانبرهای صفحه کلید به شما می دهد و جایگزین مناسبی برای Volume Mixer در ویندوز می باشد.


برچسب‌ها: دانلود Volume2 - نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز, Irzyxa , مدیریت و کنترل صدا در ویندوز, پی سی دانلود , نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز, دانلود نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 14:48  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود WavePurity Professional v7.20 + Plugins - نرم افزار بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موسیقی قدی

 

دانلود WavePurity Professional v7.20 + Plugins - نرم افزار بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موسیقی قدیمی

Wavepurity Professional یک نرم افزار مفید و قابل اعتماد است که برای شما امکان بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موزیک قدیمی را فراهم می آورد. با استفاده از این نرم فزار بسیار کاربردی می توانید آهنگ های مورد علاقه خود و یا متن سخنرانی های موجود بر روی نوار های کاست قدیمی که کیفیت پایینی دارند را بازسازی کرده، صداهای اضافی موجود در آن ها را با استفاده از فیلترهای صوتی موجود در نرم افزار حذف نموده و آن ها را از خطر نابودی نجات دهید و بر روی سی دی های دیجیتال باکیفیت ذخیره کنید. این نرم افزار از فرمت های WAV و MP3 پشتیبانی می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Wavepurity Professional:
- پخش کننده صوتی، رکوردر صدا
- ویرایشگر صوتی آسان
- تعداد زیادی فیلتر دیجیتال برای ویرایش، حذف سر و صدا و تصحیح خطا
- نمایش فرکانس بلادرنگ
- اسیلوسکوپ بلادرنگ که می تواند تریگر شود
- مدیریت فهرست آهنگ
- ماژول رایت سی دی های صوتی در نسخه ی حرفه ای
- بازسازی آهنگ های شما از روی vinyl record و نوارهای موسیقی قدیمی
- حفظ آهنگ های مورد علاقه شما و ذخیره سازی آن ها بر روی سی دی دیجیتالی باکیفیت
- و ... 


برچسب‌ها: نرم افزار بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موسیقی قدیمی, بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موسیقی قدیمی, دانلود نرم افزار بازسازی آهنگ ها از روی نوارهای موسیقی قدیمی, آهنگ, آهنگ قدیمی, دانلود WavePurity Professional v7/20 + Plugins,
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391ساعت 12:47  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود SAM DJ v4.4.5 - نرم افزار دی جی حرفه ای

 

دانلود SAM DJ v4.4.5 - نرم افزار دی جی حرفه ای

دی‌جی (کوتاه شده دیسک‌جوکی) به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیش تر ضبط‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی جی‌ها برای پخش موسیقی از یک ست شامل دو پخش‌کننده دیسک و یک میکسر حداقل دوکاناله استفاده می‌کنند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و هم آمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشد. مخاطبان دی‌جی معمولاً جمعیت رقصنده در دیسکوها هستند. و اما اکنون نرم افزار های دی جی بسیاری طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها در مهمانی های خود استفاده کنید. SAM DJ یک نرم افزار کم حجم دی جی است که دارای رابط کاربری آسان و قابلیت های کلیدی بسیاری است. در این نرم افزار امکان مدیریت 50,000 ترک آهنگ فراهم شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SAM DJ:
- پیش نمایش ترک ها پیش از پخش آن ها
- تشخیص ضربه برای هماهنگ سازی بهتر آن ها زمان ترکیب
- امکان مدیریت بیش از 50,000 ترک
- سازماندهی خودکار فایل های مدیا برای شما
- نگهداشتن یک هیستوری دقیق از ترک های پخش شده شما
- رابط کاربری آسان و امکان سفارشی سازی آن
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
 


برچسب‌ها: دانلود , SAM DJ v4, 4, 5, نرم افزار دی جی حرفه ای, دانلود SAM DJ v4, 4, 5 - نرم افزار دی جی حرفه ای, مالتی مدیا, نرم افزار, دانلود,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد