جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

PlaySataion 4 قدرتمندتر از Xbox 720

 تا کنون اخبار زیادی در رابطه با آخرین نسل کنسول ها(به گفته اهل فن) منتشر شده است مثلا اینکه آخرین کنسول ها تقریبا ده سال از تکنولوژی عقب تر هستند یا مثلا بنا به گفته شرکت Nvidia نسل بعد آخرین نسل کنسول ها خواهد بود و بازی های ابری (Cloud Gaming) جایگزین آنها خواهند شد به هر حال در مورد آخرین نسل کنسولها خبرهای جدیدی در راه است.

Xbox-logo

 


برچسب‌ها: PlaySataion 4 قدرتمندتر از Xbox 720, Xbox 720, PlaySataion 4, PlaySataion 4 قدرتمندتر,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 15:0  توسط بهمن قرائی مقدم 

اضافه شدن قابلیت های جدید به کروم ۲۵ و فایرفاکس ۲۰

1

اصولا هر نسخه ای که از یک برنامه جدید منتشر می شود ، باید یک قابلیت جدید در آن وجود داشته باشد تا کاربران همچنان مشتاق به استفاده از آن باقی بمانند . چه برسد که این برنامه های جزو پرکاربردترین برنامه های ما یعنی مرورگرها باشند . نبرد سختی بین مرورگرهای وب در جریان است و هر کدام می خواهند با ارائه قابلیت های جدیدتر کاربران را به سمت خود بکشند . در این بین دو مرورگر فایرفاکس و کروم به شدت با هم در سهم بازار رقابت دارند .


برچسب‌ها: اضافه شدن قابلیت های جدید به کروم ۲۵ و فایرفاکس ۲۰, کروم ۲۵ و فایرفاکس ۲۰, اضافه شدن قابلیت های جدید, فایرفاکس ۲۰, کروم ۲۵,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:58  توسط بهمن قرائی مقدم 

پرده برداری از اولین گوشی کاملا شفاف توسط Polytron

 

این هفته شرکت Polytron از نمونه اولیه اولین گوشی هوشمند کاملا شفاف جهان پرده پرداری کرد. تصویر بالا توسط این شرکت تایوانی منتظر شده است و همانطور که مشاهده می کنید این گوشی هوشمند کاملا شفاف است و تنها چیزهایی که مشخص است، برد آن ، چیپست ها، مموری کارت و دوربین است. بقیه چیزها همگی از شیشه هستند. یک صفحه نمایش لمسی نیز در مرکز دستگاه قرار دارد که آن نیز کاملا شفاف است. به گفته شرکت Polytron این نوع اسمارت فون ها احتمالا در پایان سال ۲۰۱۳ روانه بازار خواهند شد.

این شرکت در حال توسعه این دستگاه است و اعلام کرده است که میخواهد تمامی اجزای آن را شفاف بسازد. احتمال دارد که این گوشی تا پایان سال ۲۰۱۳ عرضه شود اما متاسفانه نوز هیچ اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟ آیا این تصاویر واقعی است؟

geeky-gadget


برچسب‌ها: پرده برداری از اولین گوشی کاملا شفاف توسط Polytron, پرده برداری از اولین گوشی کاملا شفاف, Polytron, گوشی کاملا شفاف,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:47  توسط بهمن قرائی مقدم 

گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد

 لاندا نیوز – شرکت گوگل اعلام کرده است هر هکری که بتواند سیستم عامل کروم این شرکت را هک کند، بیش از ۳ میلیون دلار پاداش دریافت خواهد کرد.

گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد ۳ میلیون دلاری گوگل کروم گوگل پلاس گوگل مپ گوگل ریدر گوگل ترجمه گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد گوگل کروم هکر ایرانی هکر موتور جست‌وجوگر گوگل فیلترینگ گوگل سیستم عامل کروم سیستم عامل سایت گوگل سایت جست‌وجوگر گوگل جست‌وجوگر گوگل جایزه ۳ میلیون دلاری جایزه تبلت گوگل

کروم سیستم عامل شرکت گوگل است که برای انجام فعالیت‌های تحت پردازش ابری از آن استفاده می‌شود.

به گزارش لاندا نیوز از ایتنا ، گوگل در بیانیه‌ای که در وبلاگ رسمی کروم منتشر کرده، از هکر‌ها دعوت کرده است تا با شرکت در کنفرانسی که ماه مارس سال جاری در ونکوور کانادا برگزار می‌شود، بخت خود را برای هک سیستم عامل کروم و دریافت جایزه ۱۴۱۵۹. ۳ میلیون دلاری بیازمایند.

کریس ایوانز، یکی از اعضای بخش فناوری تیم امنیتی کروم هدف گوگل از این اقدام را ارتقا امنیت سیستم عامل کروم دانسته و در وبلاگ رسمی کروم نوشته: گوگل سیستم عامل دسکتاپی تحت لینوکس خود را به محک آزمایش گذاشته است چرا که امنیت، یکی از محوری‌ترین عناصر سیستم عامل کروم است و هیچ نرم افزاری نیز از این نظر کامل نیست.

رخنه‌های امنیتی حتی ممکن است بعد از بهترین فرایندهای توسعه و بازبینی باز هم وجود داشته باشد.

شرکت گوگل اعلام کرده هکرهایی که مشتاق دریافت این جایزه هستند باید بتوانند آخرین نسخه از سیستم عامل کروم را که بر روی لپ تاپ‌های تحت پردازش ابری کروم بوک سامسونگ نصب شده است، هک کنند.

این لپ تاپ‌ها که تحت سیستم عامل کروم هستند، بیشتر برای کاربرانی مناسب است که از راهکارهای پردازش ابری استفاده می‌کنند و برای انجام این فعالیت‌ها فقط به یک مرورگر و یک شبکه اینترنت پرسرعت نیازمندند.

گوگل از هکرهایی که قصد دارند بخت خود را در این زمینه بیازمایند، دعوت کرده است در کنفرانسی که از ۶ تا ۸ ماه مارس سال جاری در ونکوور کانادا برگزار می‌شود، حاصل کار خود را ارائه دهند.

این همایش هر ساله با تلاش شرکت اچ پی برگزار می‌شود و به «رقابت Pwn۲Own» معروف است.


برچسب‌ها: گوگل به هکر سیستم عامل کروم جایزه ۳ میلیون دلاری می‌دهد, هکر سیستم عامل کروم, گوگل, جایزه ۳ میلیون دلاری,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 14:43  توسط بهمن قرائی مقدم 

قیمت همه مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس

قیمت همه مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس

گروه فناوری اطلاعات ؛ بازار خبر ـ ایسوس و یا به قول حرفه‌ای‌ها اَسوس، شرکتی تایوانی است که با افت کیفیت و گران‌تر شدن دیگر برندها در بازار ایران ناگهان با اقبال روبه‌رو شد.

البته این در حالی است که اغلب تولیدات بازار ایران ساخت چین و تحت نظر شرکت مادر هستند.

محصولات ایسوس به دلیل قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارند از سوی مشتری امروزی با استقبال مواجه شده است.

 

 

برچسب‌ها: قیمت همه مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس, لپ‌تاپ ایسوس, قیمت مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس, مدل‌های لپ‌تاپ ایسوس, ,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 19:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

دلیل اختلال اینترنتی روزهای اخیر

 

دلیل اختلال اینترنتی روزهای اخیر
به گزارش افکارنیوز،اینترنت مخابرات که در برخی نقاط تهران طی چند روز اخیر بدون اطلاع قبلی قطع شده و شماره های ۲۸۲۸ و ۲۰۲۰ با بوق اشغال دائم، از دسترس خارج شده است.

این در حالی است که کاربران با مراجعه به سایت شرکت مخابرات تهران به آدرس http://www.tct.ir/?siteid=۱&pageid=۲۵۲ آخرین قطعی دیتا را مربوط به مرکز آزادگان و به تاریخ ۴ بهمن ماه مشاهده می کنند و در مورد قطعی چند روز اخیر هیچ خبری اطلاع رسانی نشده است.

هم چنین داوود زارعیان مدیر کل روابط عمومی مخابرات درباره اختلال پیش آمده در گفتگو با نسیم اظهار داشت: از روز دوشنبه شاهد یک قطعی فیبر بودیم که به دنبال آن اختلالاتی در شبکه ما ایجاد شد که این اختلالات هم بیشتر مربوط به تهران بود و در شهرستان‌ها مشکلی نداشتیم.

وی گفت: در تهران هم اختلال و قطعی بصورت سراسری نبوده و تنها در برخی مناطق وجود داشت و در سایر قسمت‌ها گاهی به عنوان مثال نیم ساعت مشکل داشتیم و یا اصلا مشکلی وجود نداشت.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در ارتباط با پرداخت خسارت به کاربرانی که اینترنت آنها قطع بوده این گونه توضیح داد که بر اساس قوانین پرداخت خسارت دو وجه دارد که در وجه اول اگر مشکل از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت باشد این شرکت موظف به پرداخت خسارت به شرکت‌های ارائه کننده اینترنت می‌شود و در مرحله بعد نیز این شرکت‌ها موظف به پرداخت جریمه به کاربران خود می‌شوند.

برچسب‌ها: دلیل اختلال اینترنتی روزهای اخیر, دلیل اختلال اینترنتی, اختلال اینترنتی روزهای اخیر, مشکل اینترنت,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 19:51  توسط بهمن قرائی مقدم 

جدیدترین خدمت از Nvidia

 

پنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.ir

آخرین اخبار از Nvidia حاکی از ساخت نرم افزاری است که اولین نسخه های آزمایشی آن رسما انتشار پیدا کرده است. نرم افزاری جالب که GeForce Experience نام گرفته و ابزاری است تا با استفاده از آن کاربران با توجه به سخت افزار و بازی انتخاب شده بهترین حالت را برای انجام بازی برگزینند. البته شاید به نظر ساده باشد اما زمانی که به آن دقت کنیم کاری دشوار است چرا که هر بازی خصوصیات گرافیکی مختص خود را دارد و تنها زمانی می توان بهترین حالت را انتخاب کرد که بدانیم سخت افزاری که در اختیار ماست چطور با بازی هماهنگ می شود ؛ اینجاست که GeForce Experience به کمک کاربران می آید تا با بهینه سازی بهترین پیشنهاد را برای انجام بازی به کاربر دهد. این نرم افزار که به تازگی نسخه ی آزمایشی آن منتشر شده فعلا شامل ۳۲ بازی جدید و معروف است که به صورت کاملا اتوماتیک به انجام بهینه سازی می پردازد. عملکرد این نرم افزار در ۶ مرحله کلی خلاصه می شود که بر اساس آن اطلاعات سخت افزاری کاربر تحت برای سرورهای Nvidia ارسال شده سپس از با پردازش اطلاعات سخت افزاری بهترین حالت برای انجام بازی انتخاب شده دوباره به کاربر بازگردانده می شود. برای گیمرهای حرفه ای این نرم افزار می تواند بسیار کارآمد باشد چرا که با تولید انبوهی از بازی ها که هرکدام هم خصوصیاتی دارند نمی توان با همان سرعت سخت افزارها را خریداری کرد.

پنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.ir


برچسب‌ها: جدیدترین خدمت از Nvidia, Nvidia, جدیدترین خدمت Nvidia, کارت گرافیک Nvidia,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 12:18  توسط بهمن قرائی مقدم 

زمان ارائه Grand Theft Auto V مشخص شد

 

پنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.ir

بالاخره پس از مدت نسبتا طولانی و با گمانه زنی های فراوان بالاخره RockStar رسما تاریخ ارائه نسخه جدید بازی جذاب و کاربر پسند Grand Theft Auto V را اعلام نمود. قبلا در ماه نوامبر سال گذاشته میلادی اولین پیش نمایش ها به همراه چند تصویر از این بازی منتشر شده بود که حکایت از ارائه بازی بی نظیر از سوی RockStar را داشت و پیش بینی هم میشد که این بازی جذاب در بهار سال ۲۰۱۳ ارائه شود و حالا رسما اعلام شد که در تاریخ ۱۷ سپتامبر پنجمین نسخه از بازی G T A در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این خبر دو جنبه مثبت و منفی دارد ؛ جنبه ی مثبتش این است که بالاخره مشخص شد کی بازی به دست گیمرها می رسد و جنبه ی منفی اش هم این است که تقریبا ۴ ماه ارائه این بازی به تعویق افتاده است. در ادامه خبر هم ذکر شده که ۱۷ سپتامبر زمان ارائه برای کنسول های XBOX و Playstation خواهد بود و هنوز تاریخ دقیق برای کنسول PC مشخص نشده است.

پنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.irپنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.irپنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.irپنجره ای جدید به دنیای تکنولوژی www.neowin.ir


برچسب‌ها: Grand Theft Auto V , GTA V, زمان ارائه Grand Theft Auto V مشخص شد, زمان ارائه Grand Theft Auto V, زمان ارائه GTA V,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 12:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

معرفی پروژکتور سه بعدی اپسون در CES 2013

 ابزار مورد استفاده شما مانند نمایشگر یا سیستم صوتی، در تجربه یک بازی ویدیویی یا تماشای یک فیلم بسیار تاثیرگذار است. اگر دنبال یک تجربه متفاوت هستید، می توانید از پروژکتورهای اپسون استفاده کنید.

اپسون در نمایشگاه CES 2013 از پروژکتورهای سینمای خانگی HD خود پرده برداری کرد. ویدیو پروژکتور ۳ بعدی ۷۵۰HD اپسون با قیمت ۸۹۹ دلار، بازار مصرف کنندگان میان رده را هدف قرار داده است. در این محصول از فن آوری های ۳LCD و Bright 3D Drive استفاده شده است و قابلیت نمایش محتوای دو بعدی و سه بعدی را دارد. کیفیت تصویر ۷۲۰p با روشنایی ۳۰۰۰ لومن برای رنگ های سفید و دیگر رنگ ها می تواند برای کاربرانی که ویدیو پروژکتورها را به تلویزون های عظیم HD ترجیح می دهند، جذاب باشد.

افزودن تصویر

طول عمر لامپ تصویر این محصول در حالت روشنایی، ۴۰۰۰ ساعت و در حالت کم مصرف به ۵۰۰۰ ساعت می رسد.

همراه پروژکتور ۷۵۰HD، یک جفت عینک سه بعدی RF اکتیو برای زاویه دید وسیع تر کاربران وجود دارد. شارژ این عینک ها تا ۴۰ ساعت دوام خواهد داشت و تنها با ۳ دقیقه اتصال به برق، به اندازه ۳ ساعت شارژ خواهند شد.

همچنین این محصول قابلیت اتصال مستقیم به کنسول های بازی، پخش کننده های بلو-ری، رایانه های دسکتاپ، تلفن های هوشمند را دارد، بدون آنکه مجبور به استفاده از مبدل های فرمت دردسرساز باشید.

طراحی منسجم و کوچک پروژکتور ۷۵۰HD، جا به جایی آن را بسیار راحت تر کرده و درگاه های HDMI و USB روی آن، کارایی محصول را بالاتر برده است. پروژکتور ۷۵۰HD مجهز به اسپیکرهای داخلی نیز هست.

پروژکتورهای اپسون در بازارهای معتبر کشور با گارانتی آواژنگ عرضه می شوند.


برچسب‌ها: معرفی پروژکتور سه بعدی اپسون در CES 2013, پروژکتور سه بعدی اپسون, پروژکتور سه بعدی, پروژکتور سه بعدی اپسون,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 12:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

معرفی نوت‌بوک قدرتمند MSI GT 70 Dragon Edition برای گیمرها

 معمولا ماه دسامبر هر سال میلادی شاهد ارائه محصولات جدیدی از تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری برای بازار سال جدید میلادی هستیم. کمپانی msi نیز بدین منظور نوت‌بوک جدیدی با نام GT 70 Dragon Edition را تولید کرده است که به صورت محدود عرضه خواهد شد. طراحی بسیار زیبا و کارایی مناسب نوت‌بوک‌های کمپانی msi این برند را به یکی از برندهای پرطرفدار بدل کرده است.

نوت‌بوک GT 70 Dragon Edition کارایی بسیار بالایی دارد و رنگ‌بندی و طراحی ظاهری زیبای آن با رنگ قرمز و طرح اژدهای آن باعث شده است این نوت‌بوک مورد استقبال گسترده گیمر­های حرفه‌ای قرار گیرد.

مشخصات کلیدی نوت بوک GT70 Dragon Edition :

صفحه نمایش ۱۷٫۳ اینچی با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰پیکسل

پردازنده Core i7نسل سومکمپانی اینتل

پشتیبانی از ۳۲ گیگابایت حافظه DDR3

چیپ‌ست HM77شرکت اینتل

کارت گرافیکی GeForce GTX 675MXبا چهار گیگابایت حافظه GDDR5

انتخاب‌های متنوع برای ذخیره اطلاعات : ۲۵۶GB SSD + 750GB SATA , 256GB SSD + 500GB SATA , 128GB SSD + 750GB SATA , 128GB SSD + 500GB SATA , 1.5TB SATA , 1TB SATA

درایو Blu-ray Writer

کارت صدای ۷٫۱ کاناله با اسپیکرهای Dynaudio

صفحه کلید حرفه‌ای ساخت کمپانی SteelSeriesبا نور پس‌زمینه رنگی

تراشه‌های شبکه و شبکه بیسیمحرفه‌ای ساخت شرکت Killer Gaming

دارای ابعاد ۴۲۸ x 288 x 55 mmبا وزن ۳٫۹ کیلوگرم

بلوتوث نسخه۴٫۰


برچسب‌ها: نوت‌بوک, معرفی نوت‌بوک قدرتمند, معرفی نوت‌بوک, MSI GT 70 Dragon Edition, نوت‌بوک, MSI GT 70 Dragon Edition, نوت‌بوک قدرتمند MSI GT 70 Dragon Edition برای گیمرها,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 12:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد