جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

جنگ فبلت ها : مقايسه گلکسی نوت ۲ و آیدیافون لنوو

 

شاید در نظر اول مقایسه این دو فبلت کمی غیر جذاب به نظر بیاید اما با مقایسه این دو محصول به نتایج جالبی می رسیم. این مقایسه خارج از مسائل حاشیه ای و با توجه به اعداد و ارقام است، پس در ادامه مطلب با جزیره کامپیوتر همراه باشید.

 

برچسب‌ها: جنگ فبلت ها : مقايسه گلکسی نوت ۲ و آیدیافون لنوو, جنگ فبلت ها, مقايسه گلکسی نوت ۲ و آیدیافون لنوو, آیدیافون لنوو, مقايسه گلکسی نوت ۲,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 13:21  توسط بهمن قرائی مقدم 

گوگل پلاس بعد از فيس بوک محبوب ترين شبکه اجتماعي است

 

براساس گزارش جدید Trendstream، در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۲، شبکه اجتماعی گوگل پلاس با جا گذاشتن توییتر تبدیل به دومین شبکه اجتماعی برتر دنیا شد. رتبه اول هنوز هم در اختیار فیسبوک می باشد که تعداد قابل توجهی کاربر در اختیار دارد. در این گزارش YouTube نیز خود را بالاتر از توییتر قرار داده است. توییتر در این گزارش در مکان چهام می باشد.


در این گزارش تخمین زده می شود که تعداد کاربران فعال فیسبوک در پایان سال ۲۰۱۲ میلادی به عدد ۶۹۳ میلیون عدد رسیده، در حالیکه تعداد کاربران فعال گوگل پلاس حدود ۳۴۳ میلیون نفر می باشد.

به نظر می رسد که رقابت این سه شبکه اجتماعی در آینده بسیار جذاب تر شود، مخصوصا رقابت میان گوگل پلاس با فیسبوک. گوگل پلاس با در اختیار داشتن تجربه فراوان و پتانسیل بالای شرکت گوگل می تواند روز به روز خود را به فیسبوک نزدیک تر نماید. نظر شما در این زمینه چیست؟


منبع : slashgear

 

برچسب‌ها: گوگل پلاس بعد از فيس بوک محبوب ترين شبکه اجتماعي است, گوگل پلاس, فيس بوک, محبوب ترين شبکه اجتماعي,
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 13:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

Resident Evil Revelations : نسخه جديد رزیدنت اویل تا 3 ماه ديگر عرضه مي شود

 

اگرشما هم از دوستداران بازی‌های ویدئویی ترسناک هستید، مطمئنا از شنیدن این خبر که Resident Evil Revelations سی و یکم اردیبهشت ماه برای کنسول هاي پلی استیشن ۳ ، ايکس باکس و PC عرضه می‌شود خوشحال خواهید شد.در ادامه با مشروح اين خبر با جزیره کامپیوتر همراه باشيد.

 

گفته می‌شود این نسخه از بازی، تجربه‌ای متفاوت با بازی‌های دیگر از این سری بازی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد و درواقع رجعتی به سبک کلاسیک بازی‌های ترسناک را شاهد خواهیم بود و البته کسانی که مشکل قلبی دارند شاید باید از این بازی صرفنظر کنند چون لحظاتی پر استرس برای جستجو در فضای تاریک محیط بازی پیش روی شما خواهد بود.

اسکرین شات بازی :

 

برای مشاهده این عکس کلیک کنید

 

البته مهماتی هم برای برخورد با این صحنه ها دراختیار شما خواهد بود. بقیه ماجرا هم به هوش شما و نحوه حفاظت از خودتان در صحنه‌های ترسناک بر می‌گردد. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده این بازی را شب هنگام و وقتی چراغ‌های اتاقتان را خاموش کرده‌اید تجربه کنید.
Resident Evil Revelations بر تمرکز روی شخصیت‌های بازی یعنی Jill Valentine  و شریک وی Parker بنا نهاده شده که به ردگیری Chris Redfield  و شریک وی Jessica Sherawat می‌پردازند. جدا از خصوصیات کار جمعی و حمله دسته جمعی در صحنه‌های بازی، شخصیت‌های جدیدی هم برای این بازی در نظر گرفته شده‌اند.

سطح جدیدی از بازی هم به نام “Infernal Mode” برای کسانی که می‌خواهند محیط بازی را به جهنم تبدیل کنند و تسلط خود را بیشتر به چالش بکشند نیز در نظرگرفته شده است. این بازی همانطور که گفتیم ۳۱ اردیبهشت ماه و در قالب یک دیسک و یا از طریق دانلود بازی، باقیمت ۴۹٫۹۹دلار عرضه خواهد شد.


برچسب‌ها: نسخه جديد رزیدنت اویل, نسخه جديد رزیدنت اویل تا 3 ماه ديگر عرضه مي شود, اخبار فناوری, ترسناک, Resident Evil Revelations, Resident Evil 7,
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 13:2  توسط بهمن قرائی مقدم 

۵ گوشی برتر اندرویدی که در سال ۲۰۱۳ می آیند

 ۲۰۱۳ را سال گوشی های هوشمند نامیده اند.سالی که باید منتظر شگفت هایی مانند گوشی های ۸ هسته ای و شاید هم گوشی هایی خم شونده باشیم.نوکیا از طرفی با گوشی های مبتنی بر ویندوز فون،آخرین تیر خود را هم شلیک می کند و سونی هم با گوشی های شگفت انگیز و ضد آب خود همچنان به جنگ کهکشان های سامسونگ و آیفون های اپل می آید.اما امروز در نت ویزارد ۵ گوشی برتر و قدرتمندی که در سال ۲۰۱۳ معرفی می شوند را با هم مرور می کنیم.در ادامه با ما همراه باشید...

جزیره کامپیوتر


برچسب‌ها: اندروید, 5 گوشی اندرویدی, 5 گوشی اندرویدی سال 2013, ۵ گوشی برتر اندرویدی که در سال ۲۰۱۳ می آیند, گوشی برتر اندرویدی, سال ۲۰۱۳,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

کیبورد شیشه ای:از تخیل تا واقعیت

 حتما توی فیلم های هالیودی کیبوردهایی رو دیده اید که تنها با لمس یک شیشه تایپ کردن یا انجام عملیاتی صورت می گرفت.حالا این تخیل به واقیعت پا گذاشته است.البته در نمایشگاه سی اس سال ۲۰۱۲ طرحی تقربیا این چنینی معرفی شد.اما اصلا کامل نبود.اما امروز در نمایشگاه ces این صفحه کلید شگفت انگیز تکامل یافته معرفی شد.کیبورد luminae glass یک کیبورد چند لمسی است که باطراحی خارق العاده ی خود،هر کسی را وسوسه می کند که حداقل یک بار لمس بتواند این کیبورد را تجربه کند.خطوط و کلید های این کیبورد با لوله های LED مادون قرمز و سیگنال های نوری قابل مشاهده است.سه دوربین از پایین به طریقه ی قرار گرفتن انگشتان شما روی شیشه نگاه می کنند و نسبت به آن به عکس العمل نشان می دهند.

این کیبورد در چند مدل بزرگ و کوچک و  رنگهای آبی،قرمز،بنفش و سفید از سه ماه دیگر عرضه می شود و قیمت آن از ۵۰۰ دلار شروع می شود.

 

برچسب‌ها: کیبورد شیشه ای:از تخیل تا واقعیت, از تخیل تا واقعیت, کیبورد شیشه ای, صفحه کلید عجیب, صفحه کلید, کیبورد, شیشه ای,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:11  توسط بهمن قرائی مقدم 

خداحافظی مایکروسافت با MSN Messenger

 

MSN Messenger در سال ۱۹۹۹ راه اندازی شد و در سراسر جهان در نیمه اول دهه گذشته بسیار محبوب بود ولی اکنون مایکروسافت دیگر توان رقابت با رقبا را ندارد پس, این سرویس ۱۴ ساله ی خود را بازنشسته و به فکر دیگر محصولات خود افتاده است.

شرکت مایکروسافت پس از قبول شکست MSN Messenger در برایر فیس بوک، توییتر و اسکایپ تصمیم یه از کار انداختن این سرویس کرده است . اسکایپ  توانست مایکروسافت  را متقاعد کند که او برتر است و مایکروسافت هم پس از اینکه امار ورودی های کم MSN Messenger را مشاهده کرد تصمیم به از کار انداختن این سرویس کرده است و به کسانی که از این سرویس استفاده میکردند تا ۱۵ مارچ ۲۰۱۳ مهلت داده است تا اطلاعات و پیام های خود را یادداشت یا به یکی دیگر از سرویس ها انتقال دهند.


برچسب‌ها: خداحافظی مایکروسافت با MSN Messenger, MSN Messenger, MSN, Messenger, مایکروسافت,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:10  توسط بهمن قرائی مقدم 

با SkyDrive به صورت لمسی با HTML5 کار کنید

 

مایکروسافت محصول جدید خود به نام SkyDrive برای HTML5 را در مراسم Ces رونمایی کرد که این افزونه به شما اجازه میدهد تا شما در ویندوز ۸ که قابلت لمسی دارد از HTML5 بتوانید به صورت لمسی استفاده کنید و همچنین بتوانید از کشیدن و رها کردن (drag-and-drop) آن استفاده کنید و کارهای روزمره خود را سریعتر و بهتر انجام دهید.

SkyDrive برای به اشتراک گذاشتن محتوا در سراسر طیف گسترده ای از سیستم عامل ها، از جمله شبکه های اجتماعی و ایمیل به علاوه تولید یک لینک مستقیم میتوند مورد استفاده قرار بگیرد .  در حال حاضر، به اشتراک گذاری بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود، بنابراین شما می توانید انتخاب کنید که چگونگی اشتراک گذاشتن یک فایل را انجام دهید و یا جابجا کردن انها چگونه باشد. در این افزونه انتخاب لمسی برای دستگاه های لمسی اضافه شده است و پشتیبانی از کشیدن و رها کردن فایل ها به شما اجازه حرکت به هر نقطه را میدهد.


برچسب‌ها: با SkyDrive به صورت لمسی با HTML5 کار کنید, HTML5, SkyDrive, SkyDrive به صورت لمسی, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 9 بهمن 1391ساعت 13:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

سامسونگ از تبلت 10.1 اینچ گلکسی تب 3 و گلکسی نوت 8 در بارسلونا پرده برداری می‌کند

 

Galaxy Note 8
Galaxy Note 8
 

طی روزهای اخیر اطلاعات زیادی در مورد تبلت 8 اینچی گلکسی نوت سامسونگ به بیرون درز کرد و حتی تصاویر مربوط به آن نیز منتشر شدند. امروز نیز تصاویر تازه‌ای از این تبلت بدست آمده که نشان می‌دهند، گلکسی نوت از قلم دیجیتال S-Pen پشتیبانی می‌کند. پیش از این اطلاعاتی در مورد نسل سوم گلکسی تب ها نیز بدست آمده بود که به یک تبلت 10.1 اینچ و یک تبلت 7 اینچی اشاره داشتند، اما براساس تازه‌ترین گزارش‌ها سامسونگ تبلت گلکسی تب 7 را از لیست خود حذف کرده تا تمرکز بیشتری برروی گلکسی نوت 8 داشته باشد.

 
 

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تنها با تبلت گلگسی نوت 8 به نبرد با تبلت‌های 7 اینچی برود و در همین راستا تبلت 7 اینچی گلکسی تب 3 را از لیست محصولات خود خارج کرده تا کاربران فقط به یک انتخاب فکر کنند. مهمترین مزیت گلکسی تب 8 نسبت به دیگر رقبای از جمله نکسوس 7 و آیپد مینی در پشتیبانی آن از قلم دیحیتال است. انتظار می‌رود سامسونگ تبلت خود را با قیمت 249 تا 299 دلار وارد بازار کند تا کاربران اشتیاق بیشتری به انتخاب آن داشته باشند.

تا اینجای کار براساس شایعات منتشر شده، گلکسی نوت 8 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچ با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، اسلات میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی، اندروید 4.2، بلوتوث 4، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و پردازنده 4 هسته‌ای Exynos 4412 خواهد بود.

براساس گزارش SamMobile سامسونگ تبلت گلکسی نوت 8 را در سه نسخه مختلف روانه بازار خواهد کرد. نسخه 3G/HSPA با نام مدل GT-N5100، نسخه Wi-Fi تنها با نام مدل GT-N5110 و نسخه LTE با نام مدل GT-N5120.

تبلت 10.1 اینچ گلکسی تب 3 نیز در همین سه سایز و با مدل‎‌ GT-P5200 برای 3G/HSPA، مدل GT-5210 برای Wi-Fi و مدل GT-5220 برای LTE.

انتظار می‌رود مدل GT-5220 تبلت سطح بالای سامسونگ باشد که از مشخصات فنی قوی نیز بهره خواهد برد. براساس شایعات این تبلت مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی، 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است و در نیمه اول امسال روانه بازار خواهد شد.


برچسب‌ها: سامسونگ از تبلت 10/1 اینچ گلکسی تب 3 و گلکسی نوت 8 در بارسلونا پرده برداری می‌کند,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 16:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

ژاپن پخش برنامه‌های تلویزیونی با رزولوشن 4K را در سال 2014 آغاز می‌کند

 

پخش برنامه تلویزیونی 4K
پخش برنامه تلویزیونی 4K
 

یاهو گزارش کرده که پخش برنامه‌های تلویزیون با رزولوشن 4K اولین بار در سال آینده و در ژاپن استارت زده خواهد شد. این بدین معناست که ژاپنی‌ها از سال آینده به راحتی قادر خواهند بود تا محتوای مورد نظر خود را با رزولوشن بسیار بالای 4K تماشا کنند و همین عامل نیز باعث رشد و محبوبیت تلویزیون‌های Ultra HD در این کشور می‌گردد.

 
 

گزارش‌هایی نیز منتشر شده که دولت ژاپن علاوه بر گسترش شبکه‌های تلویزیون 4K در حال آزمایش محتوای 8K نیز می‌باشد.

ارسال محتوای 4K ابتدا به روش CS یا Communication Satellite و پس از آن به روش BS یا Broadcast Satellite و در نهایت با کمی تاخیر به روش Terrestrial Digital انجام خواهد شد.

بسیاری از کمپانی های ژاپنی از جمله توشیبا، شارپ و سونی در زمینه تولید محتوای 4K و ساخت نمایشگرهای دارای این رزولوشن اقداماتی را انجام داده‌اند و حالا با این تصمیم دولت ژاپن کار آنها راحت‌تر خواهد شد و کاربران ژاپنی نیز تمایل بیشتری نسبت به خرید تلویزیون با رزولوشن Ultra HD پیدا خواهند کرد.

انتظار می‌رود تلویزیون‌های 4K در سال 2014 به تولید انبوه رسیده و قیمت آنها به شدت کاهش یابد، شاید با پیشرفت تکنولوژی، جام جهانی فوتبال برزیل نیز با دوربین‌های 4K فیلم برداری و پخش شود.


برچسب‌ها: ژاپن پخش برنامه‌های تلویزیونی با رزولوشن 4K را در سال 2014 آغاز می‌کند, پخش برنامه تلویزیونی 4K,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 16:55  توسط بهمن قرائی مقدم 

نرم افزار WindowsAndroid، سیستم عامل موبایل گوگل را بصورت یک پنجره در ویندوز اجرا می‌کند

 

WindowsAndroid

WindowsAndroid

 

پیش‌تر نرم افزار App Player محصول BlueStacks را به شما معرفی کردیم که امکان اجرای نرم‌افزارهای اندرویدی را از طریق یک شبیه ساز در سیستم‌عامل ویندوز میسر می‌کرد. حال امروز قصد داریم نرم افزار جدید WindowsAndroid که توسط تیم Socketeq تولید شده و سیستم عامل اندروید 4 را برروی هسته ویندوز ویستا، 7 و 8 اجرا می‌کند، معرفی نماییم.

 
 

نکته جالب توجه در WindowsAndroid اجرای طبیعی اندروید برروی هسته ویندوز به جای لینوکس است. یعنی تیم Socketeq توانسته‌اند اندروید را برای اجرا شدن برروی ویندوز پورت کنند و بدون نیاز به شبیه‌ساز این امر میسر شده است. به این ترتیب اپلیکیشن‌های اندروید به صورت کاملا طبیعی و بدون مشکل در ویندوز قابل اجرا خواهند بود.

جالب اینجاست که اگر سایز پنجره این برنامه را تغییر دهید بین رابط کاربری تلفن و تبلت سویچ می‌شود و به این ترتیب هر دو رابط را برروی ویندوز تجربه خواهید کرد. WindowsAndroid به خوبی از ماوس و کی برد نیز پشتیبانی می‌کند.

برای دانلود WindowsAndroid به وب سایت Socketeq مراجعه کنید.

اگر از این برنامه در ویندوز خود استفاده نمودید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع:http://www.zoomit.ir


برچسب‌ها: نرم افزار WindowsAndroid, سیستم عامل موبایل گوگل را بصورت یک پنجره در ویندوز اجرا می‌کند, ,
+ نوشته شده در  یک شنبه 8 بهمن 1391ساعت 16:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد