جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی روبی Rubi 3.0

 Rubi

نرم افزار Rubi 3.0 یک نرم افزار فارسی برای آموزش زبان انگلیسی به کاربران میباشد که کاربر میتواند در حال انجام کار های روزانه با لغات و اصطلاحات انگلیسی اشنا شود و به مرور زمان باعث تسلط وی با زبان انگلیسی میشود در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روشهایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتا طولانی است. و مهمتر از همه اینکه اکثر روشهای مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث میشود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با متد جذاب و جدید را با نام Rubi آماده دانلود کرده ایم. امیدوارم مورد توجه قرارگیرد.


برچسب‌ها: دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی روبی, Rubi, آموزش انگلیسی, آموزش زبان, آموزش زبان انگلیسی, دانلود نرم افزار آموزش زبان,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 23 اسفند 1391ساعت 15:37  توسط بهمن قرائی مقدم 

تاثیر رابط کاربری سایت بر ذهن بازدید کننده

ui

رابط کاربری (User Interface) به شیوه برقراری ارتباط بین کاربر و نرم افزار اطلاق می شود که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر چه رابط کاربری قوی تر باشد مطمئنآ نرم افزار بازدهی بهتری را دارد.اگر دقت کرده باشید سایت های بزرگی همچون فیسبوک هر چند وقت یکبار تغییراتی را در ساختار نمایشی سایت ایجاد می کنند تا راحتی را برای کاربران خود فراهم آورند تغییرات به این معنی است که به شیوه ای کارآمد و بهتر جهت ارائه بهتر خدمات دست یافته اند.


برچسب‌ها: تاثیر رابط کاربری سایت بر ذهن بازدید کننده, تاثیر رابط کاربری سایت, رابط کاربری سایت, بازدید کننده, سایت, نت, کامپیوتر,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 22:13  توسط بهمن قرائی مقدم 

لپ تاپ یا تبلت : کدام یک مناسب است ؟

 

LoptopVStablet-Iran-Digital.ir

با پدید آمدن تبلت ها و رونق پیدا کردن بازار آن ها  , دیگر لپ تاپ ها جایگاه نخست خود را از داست داده بودن اما پس از کمی جدال بین این دو دستگاه اولترابوک ها پا به میان آوردند تا در این جدال سهمی داشته باشند و همین امر سبب شد تا بازار لپ تاپ ها کمی داغ تر و کاربران بیشتری به آغوش آن ها باز گردند! اولترابوک ها که در اصل همان لپ تاپ با طراحی های منحصر به فرد می باشد این روز ها کاربران زیادی را به خود جذب کردند چرا که برخی از این دستگاه دارای نمایشگر لمسی نیزهستند که این قابلیتحائز اهمیت است !

 


برچسب‌ها: لپ تاپ یا تبلت : کدام یک مناسب است ؟, لپ تاپ یا تبلت, لپ تاپ بهتر است یا تبلت, تبلت, لپ تاپ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 22:5  توسط بهمن قرائی مقدم 

50 نکته آسان بفروشید

 

 

50 نکته آسان بفروشید

50 نکته آسان بفروشید

 

درصورتیکه شما یک عرضه کننده کالا یا خدمات میباشید دانستن این تکات خالی از لطف نیست ...


برچسب‌ها: 50 نکته آسان بفروشید, آسان بفروشید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 اسفند 1391ساعت 20:24  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید

 Andriod_learning

کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش می دهد. آموزش ها به صورت مو به مو میباشد که مطمعنا با خواندن انها قادر به برنامه  نویسی اندروید خواهید شد. ما این کتاب را به دوست داران برنامه نویسی اندروید پیشنهاد می کنیم.


برچسب‌ها: دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید, برنامه نویسی اندروید, اندروید, دانلود رایگان کتاب آموزش مقدماتی, دانلود رایگان کتاب آموزش, ساخت بازی برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  دو شنبه 7 اسفند 1391ساعت 14:35  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار ادیوس – EDIUS

 edius-learn

EDIUS یکی از برترین نرم افزارهای گرافیکی کار روی فیلم جهت میکس و مونتاژ فیلمهای مختلف میباشد. شهرت، محبوبیت و کاربرد ادیوس آنقدر زیاد هست که از نرم افزار EDIUS در مراکز جهانی، شبکه های تلوزیونی کشور (صدا و سیما)، استدیو های گرافیکی و فیلم سازی و … کاربرد داشته و مورد استفاده قرار میگیرد. در این کتاب پی دی اف که برای دانلود رایگان از پی سی ای اف آماده شده است شما با نحوه کار و استفاده نرم افزار ادیوس آشنا خواهید شد. این کتاب آموزشی ادیوس به زبان فارسی بوده و نرم افزار EDIUS را به روش آسان و قدم به قدم همراه با تصاویر جهت یادگیری آسانتر آموزش میدهد. برای دانلود رایگان کتاب آموزش نرم افزار ادیوس (EDIUS) و مشاهده موضوعاتی که در این کتاب تدریس می شود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


برچسب‌ها: دانلود کتاب آموزش نرم افزار ادیوس, EDIUS, نرم افزار ادیوس, نرم افزار EDIUS, دانلود کتاب آموزش نرم افزار EDIUS, ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 6 اسفند 1391ساعت 14:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

نحوه زمان بندی IDM برای دانلود خودکار و دانلود شبانه

internet-download-manager-idm 1


امروزه تقریبا تمامی ارائه دهندگان اینترنت پر سرعت اقدام به ارائه دانلود شبانه نیز مینمایند. با توجه به قیمت های بسیار بالای سرویس اینترنت پر سرعت ، دانلود شبانه تنها راه حل برای خلاصی از شر تعرفه های گران قیمت است.

اما سوال اینجاست ؟ چند درصد از ما قادریم ساعت 2 یا 3 شب بیدار شویم و شروع به دانلود کنیم ؟ شاید صبح هم بخواهیم کمی زودتر از منزل خارج شویم و مجبور باشیم از چند ساعت باقی مانده نیز چشم پوشی کنیم !

اما امروز میخواهم روشی را برای شما معرفی کنم که توسط آن به راحتی میتوانید آی دی ام (IDM) را زمان بندی کنید تا از زمان مشخصی شروع به دانلود کند و حتی توسط برنامه Autoshutdown کامپیوترتان به طور اتوماتیک شروع به کار کند و به طور اتوماتیک خاموش شود !


برچسب‌ها: نحوه زمان بندی IDM برای دانلود خودکار و دانلود شبانه, IDM برای دانلود خودکار, نحوه زمان بندی, IDM, خاموش شدن خودکار,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 22:14  توسط بهمن قرائی مقدم 

ساعت کامپیوتر شما چقدر دقیق است ؟

 time.is

تا حالا به این موضوع فکر کرده اید که ساعت کامپیوتر شما چقدر میتواند دقیق باشد ؟ آیا ساعتی که در کامپیوتر خود دارید کاملا دقیق است یا چند دقیقه یا حتی چند ثانیه جلوتر یا عقب تر است؟! چند روز پیش با وب سایتی آشنا شدم که واقعا استفاده از آن برایم جالب بود. بعد از ورود به این وبسایت، مکان شما به طور خودکار ردیابی میشود. 

 


برچسب‌ها: ساعت کامپیوتر شما چقدر دقیق است ؟, ساعت کامپیوتر شما چقدر دقیق, ساعت کامپیوتر شما, ساعت کامپیوتر, ساعت دقیق,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 21:41  توسط بهمن قرائی مقدم 

4 مزیت ویندوز نسبت به مک از دیدگاه یک کاربر

 purple-apple-wallpaper2

در ابتدا از دوستانی که پست های مقایسه ای مک و ویندوز رو دنبال می کردن پوزش می خوام که یکم دیر تونستم این پست رو آماده کنم. اما بالاخره مزیت های ویندوز نسبت به مک رو هم براتون به نگارش در آوردم.

با وجود اینکه برای یک کاربر مک تعریف کردن از ویندوز کار سختیه ولی سعی می کنم به مزایای ویندوز در این قسمت اشاره کنم

 


برچسب‌ها: 4 مزیت ویندوز نسبت به مک از دیدگاه یک کاربر, 4 مزیت ویندوز نسبت به مک, ویندوز با مک چه فرقی دارد؟, فرق ویندوز با مک, مک,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 21:28  توسط بهمن قرائی مقدم 

بهترین مارک لپ تاپ در ایران چیست ؟

بهترین مارک لپ تاپ در ایران چیست ؟

تلنا:واقعیت اینه که هر شرکت تولید کننده لپ تاپ در دنیا ، چند نمونه لپ تاپ خوب و مناسب با کانفیگ امروزی داره تا در رقابت با دیگر شرکت ها عقب نمونه با این احتساب از نظر سخت افزاری خیلی از لپ تاپ ها با هم فرق چندانی نمی کنند .

 
تلنا:واقعیت اینه که هر شرکت تولید کننده لپ تاپ در دنیا ، چند نمونه لپ تاپ خوب و مناسب با کانفیگ امروزی داره تا در رقابت با دیگر شرکت ها عقب نمونه با این احتساب از نظر سخت افزاری خیلی از لپ تاپ ها با هم فرق چندانی نمی کنند .
 
 

برچسب‌ها: بهترین مارک لپ تاپ در ایران چیست ؟, بهترین مارک لپ تاپ در ایران, بهترین مارک لپ تاپ, بهترین مارک, بهترین لپ تاپ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  پنج شنبه 3 اسفند 1391ساعت 9:35  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد