جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

بازی برزخ – LIMBO v1 0r4

 20120118002928

 

بازی Limbo به لحاظ هنری یک شاهکار بی بدیل است که نظیر آن را تا به حال ندیده اید. در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند، نیست. اوج صحنه پردازی ها و هنرنمایی سازندگان در دو رنگ سیاه و سفید خلاصه می شود. کل محیط بازی سیاه و سفید طراحی شده و محیطی که درخور ورودی جهنم باشد را بسیار زیبا و هنری به نمایش در می آورد. هر چیزی که در بازی دیده می شود، از ترکیب این دو رنگ به وجود آمده است.


برچسب‌ها: بازی برزخ, LIMBO v1 0r4, بازی, LIMBO, دانلود برزخ, دانلود بازی برزخ,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  چهار شنبه 9 اسفند 1391ساعت 11:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود نسخه جدید بازی محبوب لوکسور – Luxor 5th Passage 1.0.0.8

 Luxor_5th_Passage

یکی از بازی‌های پرطرفدار ژانر معمایی-هدف‌، بازی Luxor است.همانند دیگر بازی های این ژانر، بازیکن همواره باید سعی در قرار دادن حداقل سه گوی یک رنگ در کنار هم داشته باشد تا صف‌های طولانی این گوی‌ها را از بین ببرد.نسخه ۵ این بازی، ویژگی های جدید و هیجان بیشتری نسبت به شماره‌های پیشین دارد. علاوه بر آن که افکت های صوتی بازی می تواند شما را مجذوب خود نمایند.گیم پلی بازی ۵th Passage در سه مد Adventure  ، Blast Mode و People’s Choice عرضه شده ولی مدهای Story Line و Store – که در شماره‌های پیشین وجود داشتند – از این نسخه حذف شده اند.


برچسب‌ها: دانلود نسخه جدید بازی محبوب لوکسور, Luxor 5th Passage, Luxor, بازی محبوب لوکسور, دانلود نسخه جدید بازی محبوب,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 8 اسفند 1391ساعت 16:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود The Cave - بازی غار اسرار

 

دانلود The Cave - بازی غار اسرار

 

بازی جدید استودیوی Double Fine عنوانی است به نام The Cave که توسط مرد افسانه ای بازی های ماجراجویی آقای ران گیلبرت (Ron Gilbert) ساخته می شود و Sega آن را منتشر می کند. دوستی چند ساله او با تیم شیفر (Tim Schafer) باعث شده که این بازی در استودیوی Double Fine ساخته شود و ما یکبار دیگر این دو بازیساز بزرگ را در کنار هم مشاهده کنیم. در دموی The Cave ابتدا شک می کنید که معماهای بازی سخت هستند، اما پس از مدتی به این موضوع ایمان پیدا می کنید. بازی در ابتدا چند معمای آسان را پیش روی شما قرار می دهد و سپس درگیر معماهای جذاب تر و سخت تر می کند.


برچسب‌ها: دانلود The Cave - بازی غار اسرار, The Cave, دانلود The Cave, بازی غار اسرار, غار اسرار, cave,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 15:7  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Guns 4 Hire - بازی موبایل اسلحه های کرایه ای

 

دانلود Guns 4 Hire - بازی موبایل اسلحه های کرایه ای
  

حدود 7 میلیارد نفر انسان روی کره زمین وجود دارد و حدود 100 میلیون بازار سیاه اسلحه! و 10 میلیون آدم های بد. بدی ها آنقدر زیاد شده که دیگر کسی جلودار آن نیست حتی دولت مردان. پس وقت آن رسیده که همه مردمان خوب اسلحه دست بگیرند و شروع به مقابله با بدی ها کنند. در بازی استراتژیک Guns 4 Hire شما باید با اسلحه های قدرتمند به جنگ بپردازید.


برچسب‌ها: دانلود Guns 4 Hire - بازی موبایل اسلحه های کرایه ای, بازی موبایل اسلحه های کرایه ای, Guns 4 Hire, دانلود Guns 4 Hire, بازی موبایل, اسلحه های کرایه ای,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 11:21  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Carrier Command: Gaea Mission - بازی یگان ویژه:ماموریت

 

دانلود Carrier Command: Gaea Mission - بازی یگان ویژه:ماموریت

Carrier Command Gaea Mission یک مجوعه ای جالب از سری بازی های تاکتیکی تیراندازی نظامی است که توانسته است امتیازات قابل قبولی رابرای خود کسب نماید.فرمان حمله در در مجمع الجزایر صادر می شود و در این موقعیت ماموریت Gaea آغاز می شود. ترکیبی خیره کننده از بازی اکشن و عناصر استراتژی در جای جای این بازی گنجانده شده است.


برچسب‌ها: دانلود Carrier Command: Gaea Mission - بازی یگان ویژه:ماموریت, یگان ویژه:ماموریت, بازی یگان ویژه, ماموریت, Carrier Command: Gaea Mission, دانلود Carrier Command: Gaea Mission, دانلود بازی Carrier Command: Gaea Mission,
+ نوشته شده در  جمعه 13 بهمن 1391ساعت 11:16  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Cars 2 - بازی موبایل ماشین ها 2

 

دانلود Cars 2 - بازی موبایل ماشین ها 2
 

شاید انیمیشن زیبای Cars 2 را دیده باشید. بازی Cars 2 هم از روی همان انیمیشن ساخته شده و شخصیت های McQueen ،Mater و دو شخصیت جدید دیگر در این بازی وجود دارند. زمان همه چیز است، در زمان معینی باید طول مسیر را طی کنید و به جمع آوری امتیاز بپردازید تا مراحل بعدی برای شما باز شود. با زدن روی صفحه پرش می کنید و با دوبار زدن روی صفحه پرش بلندتری می کنید.


برچسب‌ها: دانلود Cars 2 - بازی موبایل ماشین ها 2, دانلود Cars 2, بازی موبایل ماشین ها 2, Cars 2, ماشین ها 2,
+ نوشته شده در  سه شنبه 10 بهمن 1391ساعت 11:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Blocks Pro - بازی موبایل جورچین

 دانلود Blocks Pro - بازی موبایل جورچین

 

Blocks Pro یک بازی پازل می باشد که علاوه بر سرگرم کردن شما، تمرین بسیار خوبی برای ذهن است. در هر مرحله قطعاتی به شما داده می شود که باید آنها را در جای مناسبشان قرار دهید. همچنین بازی دارای مراحل متفاوتی می باشد که به تدریج سخت تر می شوند که چالشی برای توانایی های ذهنی شما خواهد بود. برای هر مرحله فقط یک راه حل وجود دارد که باید به آن برسید.


برچسب‌ها: دانلود Blocks Pro - بازی موبایل جورچین, جورچین, بازی موبایل, بازی موبایل جورچین, دانلود Blocks Pro , جورچین برای اندروید,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 18:4  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود DMC: Devil May Cry - بازی شیطانی که فرشته شد

 

دانلود DMC: Devil May Cry - بازی شیطانی که فرشته شد

از زمانی که هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) سری بازی های Devil May Cry را خلق کرد، ما شاهد تغییرات بزرگی در سبک Hack and Slash بودیم. سری Devil May Cry استانداردهایی را در این سبک به وجود آوردند که همچنان در عناوین بزرگ و مطرح به خوبی دیده می شوند. این سری که سازندگان شرقی حرفه ای را پشت خودش می دید، توانست به خوبی پله های موفقیت را طی کند تا ما شاهد 4 نسخه از این مجموعه موفق باشیم. در سال 2010 کمپانی Capcom تصمیم گرفت که این سری از بازی ها را با دیدگاه متفاوتی بسازد.

هنوز دلیل اینکه چرا این کمپانی سری DMC را با یک بازسازی مجدد روبرو کرد، مشخص نیست. آن ها این کار را به عهده استودیوی Ninja Theory سپردند که تجربه خوبی در ساخت بازی های Hack and Slash داشت. در کارنامه این استودیو، بازی هایی مانند Heavenly Sword و Enslaved قرار دارند و آن ها اینبار می خواستند کار ساخت بازی ای را شروع کنند که دارای تاریخچه ای غنی و طرفداران بی شماری بود. NT چند سالی را صرف ساخت این بازی کرد تا ما امروز بتوانیم نسخه جدید سری بازی های Devil May Cry را بازی کنیم.


برچسب‌ها: شیطانی که فرشته شد, بازی شیطانی که فرشته شد, بازی کامپیوتری شیطانی که فرشته شد, بازی رایانه ای شیطانی که فرشته شد, دانلود بازی شیطانی که فرشته شد, DMC: Devil May Cry, DMC, Devil May Cry,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 14:56  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود HELLDORADO - بازی هلدورادو

 

دانلود HELLDORADO - بازی هلدورادو

یک بازی اکشن و درباره ی  غرب وحشی  همیشه پر ماجراست . که سبک استراتژیکی  را نیز  در خود جای داده است ٬ این بازی  زیبا دارای داستانی قوی برای همه دوستداران سبک اکشن می باشد . از جمله ویژگی های بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :  سبک استراتژی و تاکتیکی در غرب وحشی خود به خود موضوعی جالب را رقم خواهد زد یک  داستان هیجان انگیز که دلایل زندانی شدن Rochester را بازگو خواهد کرد . شاهد قطار دزدی هم در این بازی خواهید بود . مبارزات اکشن سرعتی و پیشرفته به جذابیت ان افزوده است البته با کمک سیستم این بازی میتوان حرکات کاراکتر ها را از قبل برای خود تعیین کرد و اگر هم از  ضربات کمبو استفاده کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد . سبک Movie Mode  بازی هم این امکان را به شما می دهد که بازی ها و حرکات اکشن خود را ضبط کرده و بار ها بارها ان را تماشا کرده و از ان لذت ببرید .


برچسب‌ها: بازی هلدورادو, دانلود HELLDORADO - بازی هلدورادو, HELLDORADO, دانلود HELLDORADO, بازی هلدورادو, سیستم مورد نیاز, Spellbound ,
+ نوشته شده در  شنبه 7 بهمن 1391ساعت 14:54  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Race, Stunt, Fight, 2 - بازی موبایل موتورسواری خشن!

 

دانلود Race, Stunt, Fight, 2 - بازی موبایل موتورسواری خشن!
 

مسابقه، شیرین کاری و مبارزه در بازی Race, Stunt, Fight, 2. این بازی بسیار شبیه به بازی معروف Crash در Play Station است. شما در این بازی با انتخاب راننده مورد نظر و موتور سفارشی خود، در مسابقه های خیابانی هیجانی شرکت می کنید. شما باید در این بازی، رقیب خود را با حرکاتی مثل مشت و لگد، سلاح های آتشین و تیراندازی از مسیر مسابقه خارج کنید! با پیش روی در این بازی، بیش از ۵۰ حرکت نمایشی، ۱۰ سلاح گوناگون و مراحل جدید آزاد می کنید که بر جذابیت بازی می افزاید. قبل از هر مسابقه، امکان تقویت راننده و موتور وجود دارد و کنترل بازی با دکمه های لمسی و سنسور حرکتی گوشی می باشد.


برچسب‌ها: بازی موبایل موتورسواری خشن, موتورسواری خشن, بازی موبایل, Race, Stunt, Fight, Race, Stunt, Fight, 2, دانلود Race, Stunt, Fight, 2,
+ نوشته شده در  جمعه 6 بهمن 1391ساعت 10:12  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد