جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود Crazy Machines 2 - بازی ماشین های دیوانه 2

 

دانلود Crazy Machines 2 - بازی ماشین های دیوانه 2

Crazy Machines 2 نام یک بازی فکر بسیار زیبا و هیجان انگیز است که توسط کمپانی FAKT Software ساخته شده و به وسیله شرکت Kalypso منتشر یافته است . سبک این بازی در ژانر بازی های استراتژیک و فکری قرار می گیرد.در این بازی شما باید با استفاده ار وسایلی که در اختیار شما قرار می گیرد برای توپ ها چرخ دنده ها و دیگر وسایل مسیری ایجاد کنید که سالم به مقصد برسند.در این بازی شما باید تمام هوش خود را برای قرار دادن وسایل در محا مورد نظر به کار ببرید.


برچسب‌ها: ماشین های دیوانه, ماشین های دیوانه 2, بازی ماشین های دیوانه 2, دانلود Crazy Machines 2, Fakt Software , دانلود Crazy Machines 2 - بازی ماشین های دیوانه 2, سیستم مورد نیاز,
+ نوشته شده در  دو شنبه 2 بهمن 1391ساعت 13:6  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود The Walking Dead - بازی مرده متحرک

 دانلود The Walking Dead - بازی مرده متحرک

(91/10/30) تغییرات:

این نسخه تمامی فصل ها را دارا می باشد.

The Walking Dead بر اساس کتاب و سریال تلویزیونی آن ساخته شده است. The Walking Dead در یک سریبازی ۵ قسمتی طراحی و ساخته شده است. شما در این بازی به جای Lee Everett یک جانی متهم بازی می کنید، او باز دیگر شانسی برای زندگی در دنیا را پیدا کرده اما در دنیایی که سراسر آن را مردگانی که زنده شده اند، فرا گرفته اند. به همراه اجسادی که به زندگی باز گشته اند و افرادی که سعی در نجات زندگی خود دارند و هیچ چیز برای آنها به اندازه امنیت شان اهمیت ندارد، باید از دختری یتیم به نام کلمنتاین مراقبل و محافظت کنید.


برچسب‌ها: بازی مرده متحرک, مرده متحرک, The Walking Dead, دانلود The Walking Dead, دانلود The Walking Dead - بازی مرده متحرک, یازی کامپیوتری ترسناک, یازی کامپیوتری اکشن,
+ نوشته شده در  یک شنبه 1 بهمن 1391ساعت 13:41  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی موبایل Fantashooting

 

دانلود بازی موبایل Fantashooting
  

Fantashooting بازی جذاب و مهیج در سبک بازی های ماجراجویانه است که در آن شما باید از یک مکان خطرناک عبور کنید و خطرات زیادی را پشت سر بگذارید تا به سکه های طلا برسید. از ویژگی جالب و هیجان انگیز این بازی می توان تغییرات آب و هوایی را نام برد که در حین بازی، آب و هوا بصورت واقعی تغییر می کند و جذابیت بازی را چند برابر خواهد کرد. همچنین این بازی دارای امتیاز بسیار بالایی در Google Play و iTunes است.

 


برچسب‌ها: Android, Fantashooting, ios, iPhone, iPad, دانلود بازی موبایل, بازی موبایل, دانلود بازی موبایل Fantashooting,
+ نوشته شده در  شنبه 30 دی 1391ساعت 13:32  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود بازی موبایل ™Lili

 

دانلود بازی موبایل ™Lili
 

لیلی به جزیره مرموز GEOS رفته است. در این بازی در نقش لیلی معماها را حل کنید و از موانع عبور کنید. لیلی علاقه ای به استفاده از خشونت جهت مقابله با دشمنانش ندارد، پس فکر کنید و بهترین گزینه را برای پیروز شدن انتخاب نمایید. این بازی‌ در کنفرانس اپل نیز به نمایش در آمده و جز بهترین بازی های شناخته شده در اسکار سال 2012 آیتونز است.

 

 


برچسب‌ها: ™Lili, بازی موبایل , دانلود بازی موبایل, دانلود بازی موبایل ™Lili, آی او اس, ios, iPhone,
+ نوشته شده در  جمعه 29 دی 1391ساعت 10:45  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Eat em All - بازی موبایل خوردن تخم مرغ ها

 

دانلود Eat em All - بازی موبایل خوردن تخم مرغ ها
 

شهر Troop مورد حمله بیگانگان قرار گرفته است و آنها تخم های خود را در همه جای شهر پنهان کرده اند. با به دنیا آمدن بچه ها تعداد بیگانه ها بیشتر شده و شهر به دردسر بزرگی خواهد افتاد. تنها یک قهرمان می تواند این تخم ها را پیدا کرده و همه آنها را بخورد تا شهر از این اتفاق هولناک نجات پیدا کند. تخم ها بر اساس نقشه و طرح مشخصی پنهان شده اند. به قهرمان بازی کمک کنید با کشف طرح و نقشه اصلی تمام تخم ها را نابود کند. این بازی اعتیاد آور می باشد که دارای ۸ منطقه و ۷۲ مرحله می باشد. با استفاده ازانواع نیروهای انفجاری مانند نارنجک، رعد و برق، انفجارهای زمان بندی شده و همچنین زیرکی خود شهر Troop را نجات دهید.

+ نوشته شده در  پنج شنبه 28 دی 1391ساعت 11:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Zombiewood - بازی موبایل زامبی وود

 

دانلود Zombiewood - بازی موبایل زامبی وود
 

زامبی ها به خیابان های لس آنجلس حمله کرده اند. در بازی Zombiewood بسیاری از افراد معروف نیز تبدیل به زامبی شده اند. خیابان ها پراز مرده های متحرک شده است. فضای شهر را ترس، وحشت و خشونت، فرا گرفته و اکنون زمان آن رسیده که دست بکار شوید و با ۲۰ نوع اسلحه مرگباری که بازی در اختیار شما قرار داده است به نابودی زامبی ها بپردازید. محیط این بازی دقیقا از فضای واقعی هالیوود گرفته شده است و علاوه بر آن در این بازی ۱۱ فیلم و ۱۰ مدل متفاوت برای بازی در اختیار شماست. تمام تلاش خود را برای ارتقا امتیازات خود انجام دهید و از فضای منحصر به فرد بازی لذت ببرید.


برچسب‌ها: گیم دیتا , فایل اصلی بازی, دانلود , Zombiewood, بازی موبایل , زامبی وود, دانلود Zombiewood, بازی موبایل زامبی وود, دانلود Zombiewood - بازی موبایل زامبی وود,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:20  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها - ورژن 5.0

 

بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها - ورژن 5.0
بازنویسی تاریخ قرون وسطی! تاخت و تاز روح خان به پایان رسیده است. اکنون با آزاد شدن سرزمین ها از تاریکی روح خان بازیکنان می توانند روی دشمنان خود تمرکز کنند و برای زمین های دیگر مبارزه نمایند. نبرد هیچ گاه به این اندازه حساس نبوده است!
 اولین بازی استراتژیک با قوم پارس و افسانه آرش کمانگیر: بازی زیبای جنگ خان ها همراه با 12 قوم و امپراطوری بزرگ دنیای قرون وسطی ( همراه با قوم پارسیان به سرکردگی یگان افسانه ای آرش کمانگیر ) هم اکنون نگارش جدید بازی خود عرضه کرده است. می توانید هم اکنون امپراطوری خود پایه نهاده و لرزده بر اندام دشمنان خود بیاندازید.
جایزه: در پایان راند هایی از بازی به نفرات برتر جوایزی از جمله کنسول های جدید ویدئویی ، سکه های طلا و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر اهدا خواهد شد و از بازیکنان برتر هر دنیا تقدیر به عمل خواهد آمد. این تنها بخشی از امکاناتیست که جنگ خان ها در اختیار بازیکنان خود قرار می دهد.  
جنگ خان ها برای همه:    جنگ خان ها با سرعت های مختلف و راند های 1 ماه تا 6 ماه محلی مناسب برای هر قشر از بازیکنانی است که وقت و زمان معینی برای تفریح کردن دارند. تنها کافیست زمان تفریح خود را مشخص کنید و دنیای مورد نظر را انتخاب کنید تا یک دوره کامل را به طور حتم تجربه نمایید و لذت ببرید.

 

 


برچسب‌ها: online game, game, online, بازی, بازی انلاین, جنگ خان ها, ورژن 5, بازی آنلاین رایگان: جنگ خان ها - ورژن 5, 0,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 27 دی 1391ساعت 12:12  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Amazing Breaker - بازی موبایل شکستن کریستال ها

 

دانلود Amazing Breaker - بازی موبایل شکستن کریستال ها
  

اگر علاقه به شکستن اجسام کریستالی دارید و از انجام این کار لذت می برید پس بازی Amazing Breaker را از دست ندهید. با بازی Amazing Breaker خیالتان از خسارت های مالی و جانی ناشی از شکستن اجسام شیشه ای راحت است. این بازی طرفداران زیادی دارد و همچنین دارای 100 مرحله هیجان انگیز است.


برچسب‌ها: www, p30download, com, Amazing Breaker , بازی موبایل شکستن کریستال ها, بازی موبایل, شکستن, اندروید, آی او اس, Android, ios,
+ نوشته شده در  یک شنبه 24 دی 1391ساعت 16:0  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا

 

دانلود Angry Birds Space - بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا
  

(91/10/23) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 1.4.0 برای اندروید و iOS
- اضافه شدن 30 مرحله جدید

پس از ربوده شدن تخم پرندگان توسط پنجه غول، پرندگان عصبانی آن را تا چاله دنبال کرده و ناگهان خود را در یک کهکشان جدید و عجیب غریب که توسط خوک های فضایی احاطه شده است در حالت شناور میبینند. خوشبختانه پرندگان عصبانی دارای قدرت فوق العاده ای در خود هستند و ...

بقیه در ادامه مطلب...

 

برچسب‌ها: دانلود, دانلود پرندگان خشمگین, اندروید, ios, بازی موبایل پرندگان خشمگین در فضا, دانلود Angry Birds Space, دانلود بازی اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 24 دی 1391ساعت 13:31  توسط بهمن قرائی مقدم 

دانلود Hokm - بازی موبایل حکم

 

دانلود Hokm - بازی موبایل حکم
  

 

بازی پرطرفدار و جذاب حکم اکنون بر روی موبایل شما! حکم از جمله بازی های ایرانی است که در سنین مختلف بازی می شود و بسیار پرطرفدار است. این بازی را اکنون روی فرش ایرانی و با صدای دلنشین موسیقی سنتی در هرجا و هر زمان توسط موبایل خود بازی کنید و لذت ببرید.


برچسب‌ها: Android, ios, iPhone, iPad, بازی موبایل, حکم,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 23 دی 1391ساعت 20:1  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد