SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم

 نرم افزاری برای ایجاد دیسک مجازی در درون حافظه رم سیستم RAM می باشد که در سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است. همانطور که می دانید همه اطلاعات از رم خوانده و روی آن نوشته می شود، سرعت خواندن از نوشتن روی رم بسیار بیشتر از خود هارد دیسک است. این نرم افزار کاربردی با ایجاد یک حافظه مجازی به شما این امکان را می دهد که فایل ها و فولدر هایتان را روی حافظه مجازی قرار داده و هنگام کار با آنها با سرعت بسیار بیشتری به آنها دسترسی داشته باشید. به دلیل اینکه حافظه رم بعد از خاموش شدن سیستم پاک می شود نرم افزار این امکان را به کاربر می دهد که اطلاعات دیسک مجازی را ذخیره و بعد از روشن شدن دوباره لود کند.

برنامه RamDisk Plus ایجاد درایو مجازی رم قابلیت های متعددی در ایجاد بکاپ ها و بازگردانی اطلاعات اضافه دارد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت دستی اطلاعات محتویات RamDisk را در یک فایل بکاپ گیری کرده و یا اینکه اطلاعات به صورت اتوماتیک قبل از خاموش شدن سیستم ذخیره شوند و زمان بالا آمدن سیستم به صورت خودکار لود شود. این مسئله باعث اطمینان خاطر کاربر از محفوظ ماندن اطلاعات در هنگام reset شدن سیستم می شود. رم دیسک "live" حتی هنگام کار هم می تواند در حین انجام کار بکاپ گیری را انجام دهد. RamDisk Plus 11 ویژگی های منحصر به فردی دارد و می تواند با حافظه رم مدیریت نشده بیش از 4 گیگابایت نیز کار کند و یا حتی حافظه رم بین 3.2GB و 4GB که مورد استفاده ویندوز نمی باشد. همچنین حافظه های مجازی و دیسک های removable را نیز پشتیبانی میکند.

SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم

فضاهای درایو مجازی که با RamDisk Plus و RamDisk Plus 11 پارتیشن بندی می شود را Windows' MMC disk management نیز این رم دیسک ها و پارتیشن ها را شناسایی میکند، این فضاهای مجازی بوسیله نرم افزار های پارتیشن بندی مثل Partition Magic و یا Veritas Volume Manager قابل مدیریت هستند. همچنین RamDisk Plus می تواند رم دیسک های بدون پارتیشن بندی را نیز ایجاد کند که البته با رم دیسک های ساخته شده بوسیله RamDisk Plus version 8.0 و یا RamDisk کاملا سازگاری دارند.

دانلوددانلود رایگان نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم (حجم : 10 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
سایتبه اشتراک گذاشته شده توسط : دانلود رایگان 



+ نوشته شده در  شنبه 20 خرداد 1391ساعت 13:39  توسط بهمن قرائی مقدم