دانلود نرم افزار ویرایش و بهینه سازی تصاویر – Topaz photoFXlab

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نرم افزار ویرایش و بهینه سازی تصاویر – Topaz photoFXlab

  Topaz-photoFXlab

Topaz Labs photoFXlab آزمایشگاهی برای افکت گذاری و ساخت تصاویر خارق العاده می باشد.این نرم افزار با دارا بودن پلاگین های متعدد که توسط Topaz ساخته شده اند به شما این امکان را میدهند تا تصاویر خود را با افکت و جلوه های متعدد زیباتر کنید.

Topaz Labs photoFXlab دارای فضای کاری اختصاصی بنام synergized میباشد که با دارا بودن ابزارهای ویرایشی مورد نیاز و دسترسی سریع به پلاگین ها به شما کمک میکند تا تصاویر خیره کننده ای را در معرض ویرایش قرار دهید.گردش لایه ها هماره با ماسک کردن و براش کردن بصورت فوق العاده از تکنولوژی edge-aware میباشد که در این نرم افزار به کار گرفته شده.از دیگر قابلیت های این نرم افزارابزارهای ویرایشی جدید,میزان تناسب اسلایدها, میزان شفافیت و واقعی بودن رنگ ها است که توسط تکنولوژی IntelliColor™ در این نرم افزار به کار گرفته میشود.

اعمال سریع افکت ها:
- دارا بودن کتابخانه ای برای افکت های متعدد با وجود بیش از ۵۰۰ افکت حرفه ای و جذاب و از پیش تنظیم شده برای به رخ کشیدن جلوه های تصویر بدون نیاز به پلاگین.
دسترسی سریع به پلاگین:
- اگر نیازمند به یک افکت خاص هستید آزمایشگاه Topaz Labs photoFXlab دسترسی سریع شما را به پلاگین ها آسان میکند.
ابزارهای ویرایشی قدرتمند:
- وجود ابزارهای های ویرایشی جدید,تغییر رنگ ها,برحسته کردن تصاویر و … با استفاده از ۲ تکنولوژی IntelliColor و edge-aware.
- وجود فضای کاری گسترده.
- قابلیت جستجو در میان پلاگین ها.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد - منبع: LORD DOWNLOAD



برچسب‌ها: دانلود نرم افزار ویرایش و بهینه سازی تصاویر, Topaz photoFXlab, ویرایش و بهینه سازی تصاویر, ویرایش عکس, نرم افزار ویرایش عکس, دانلود نرم افزار ویرایش عکس, ,
+ نوشته شده در  دو شنبه 28 اسفند 1391ساعت 17:53  توسط بهمن قرائی مقدم