بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲

  در نظر بگیرید هفت نفر از ویراستارهای اصلی سایت CNET در یک اتاق کنار هم جمع بشوند و راجب بهترین گجت های سال ۲۰۱۲ به بحث و تبادل نظر بپردازند . بدون در نظر گرفتن محبوبیت و تاثیرات صنعتی ، ۵ دستگاه زیر با توجه به ظاهر زیبا و بهترین ویژگی ها کاربردی انتخاب شده اند. لیست این پنج محصول برگذیده ی سایت CNET به شرح زیر است.

35326392 9 610x435 610x435 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

 ۱٫ سامسونگ گالکسی اس ۳ ، قهرمان آندروید  

گوشی گالکسی اس ۳ توانست سلطه ی چندین ساله ی ای فون را بگیرید و همجنین چندین ماه بر آندروید مارکت گوگل برای اپ های یک گوشی رهبری کرد و توانست بر ای فون غلبه بکند. به دین گونه سامسونگ گالکسی اس ۳ افتخار بهترین محصول سال را مال خود کرد. گالکسی اس ۳ گوشی است که در سرتاسر دنیا رخنه کرد و میتوان آن را در جیب هر فردی با هر حرفه ای و هر مکانی دید. این گوشی داراری صفحه نمایش اچ دی است که نمایانگر پیشرفت روز افزون گوشی های موبایل است. دارای آندروید ۴ ، بستنی نانی خوش مزه بوده و دوربین تیز و هوشیار ۸ مگا پیکسی دارد. با این اوصاف با قیمت قابل قبول ، گالکسی اس ۳ بهترین محصول سال ۲۰۱۲ است.

 

BankiPhone5 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

  • 2. ای فون ۵ ، مورد انتظارترین محصول سال

شایعات زیادی که پیرامون عرضه ای فون ۵ بود ، برای راضی نگه داشتن مردم کمک بسیار کرد. بلاخره ای فون ۵ در ماه سپتامبر رونمایی شد که تقریبا بعد از ۶ از رونمایی ای فون اصلی طول کشید ، و این گوشی ای است که ما منتظر آن بودیم. ای فون ۵ دارای مکانیابی جغرافیایی  turn-by-turn است. این گوشی توازن وزنی عالی و ظاهر قدبلند زیبا دارد. ای فون ۵ دارای ۴G LTE است.

 

Nexus732GB 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

3. گوگل نکسوز ۷ ، برترین تبلت کوچک 

البته که گوگل نکسوز ۷ تنهای تبلت هفت اینچ ای در بازار نیست ، گوگل با نکسوز ۷ وارد جنگ تبلت ها شد و از رقبای خود پیش گرفت. بر روی این تبلت سیسنم عامل اندروید ۴٫۲ قرار دارد ، بسیار انعطاف پذیر است و دارای صفجه نمایش با رزلوشن ۱۲۸۰x800 بوده و با قیمت ۱۹۹ دلار آن را بهترین تبلت هفت اینچی تبدیل میکند.

 

ipadminireasonnottobuy 610x426 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

  • 4. ایپد مینی ، تبلتی که دیر آمد

تبلت ای پد مینی انقدر دیر به مسابقه ی تبلت ها آمد که مسابقه تمام شد بود! با توجه به اندازه ی رزلوشن پایین تر و قیمت بالاتر رسیدن به پایی نکسوز ۷ ، کیندل اچ دی و Nook HD برای این تبلت سخت بود. با وجود این همه چالش بر سر راه این تبلت ، با ویژگی های مانند مقدری صفحه نمایش عریض تر نسبت به مقدار عادی ، وزن فوق العاده پایینش و سازگاری بی عیب و نقص این تبلت توانست مدال برنز را نسیب خود بکند.

 

Motorola Droid Razr Maxx HD 35436500 02 610x436 بهترین محصولات الکترونیکی سال 2012

 

 

  • 5. میترولا Droid Razr Maxx ، بنچمارک جدید باتری

با این همه اسمارت فون قابل دست رس، چرا CNET محصولی که در اواخر ژانویه وارد بازار شد را در لیست ۵ تایی خود قرار دهد؟ Droid Razr Maxx با باتری قوی خود توانست همه ی رقبای خود را پشت سر بگذراند. Droid Razr Maxx با ۴G LTE و صفحه نمایش واضح تواسنت ما را مشتاق نگه دارد. Droid Razr Maxx در پاییز امسال آپدیدت اندروید ۴ خود را دریافت کرد و خواهر این گوشی یعنی Droid Razr Maxx HD بهترین پیشنهاد ما در بازار گوشی ها است.



برچسب‌ها: بهترین محصولات الکترونیکی سال ۲۰۱۲, بهترین محصولات الکترونیکی, بهترین موبایل ها, بهترین گوشی,
+ نوشته شده در  جمعه 2 فروردين 1392ساعت 10:2  توسط بهمن قرائی مقدم