دانلود نرم افزار یکپارچه سازی هارد Defraggler 2.14.706

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود نرم افزار یکپارچه سازی هارد Defraggler 2.14.706

 Defraggler

شرکت انگلیسی Piriform با نرم افزار CCleaner توانست راه خود برای جذب محبوبیت ها پیدا کند. این شرکت نرم افزارهای دیگری نیز ارائه کرده است. گویا محوریت اصلی این کمپانی نرم افزارهای کاربردی در کنار حجم پایین می باشد. این شرکت برای بهینه سازی هارد و دیفرگ و یکپارچه سازی سیستم ها یک نرم افزار عالی و رایگان معرفی کرده است. نرم افزار Defraggler نام این برنامه ی کاربردی است.

معمولاً خیلی از کاربران با فناوری Defrag یا همان یکپارچه سازی آشنا نیستند. هنگامی که بعد از یک مدت شما از سیستم و به ویژه هارد خود کار می کشید، هارد شما پس ماندهایی از فایل های جا به جا شده را در خود نگه می دارد. در طی این مدت سیستم شما دچار تغییرات و جا به جایی هزاران و شاید میلیون ها فایل سیستمی باشد. این جا به جایی ها می تواند به افت سرعت سیستم بی انجامد. معمولاً در هر ۱ ماه یا ۲ ماه این فایل ها می توانند مانع رفت و آمد صحیح اطلاعات شوند. از این رو کاربران حرفه ای از نرم افزارهای دیفرگ یا یکپارچه سازی استفاده می کنند تا این مجراهای مسدود شده ترمیم شده و تمام فایل ها به جای درست خود باز گردند.

نرم افزار Defraggler محصول کمپانی Piriform انگلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نرم افزار کم حجم کاملاً رایگان بوده و قابلیت های یکپارچه سازی هارد را دارا می باشد. اگر می خواهید که سیستم شما از سرعت بیشتری برخوردار شود و ترتیب و نظم به هارد و فایل های شما باز گردد بهتر است هر از گاهی سیستم و درایو های خود را یکپارچه سازی یا دیفرگ نمائید.

نتیجه ی عدم یکپارچه سازی هارد در مدت طولانی افت سرعت انجام عملیاتی از قبیل کپی کردن یا ذخیره سازی فایل های جدید می باشد. در کل پیشنهاد می کنیم برای اینکه عمر هارد شما بیشتر شود هر چند وقت یک بار آن را منظم کنید.

دانلود از لینک مستقیم
پسورد: ندارد - منبع : http://www.lorddownload.com/?p=8746



برچسب‌ها: دانلود نرم افزار یکپارچه سازی هارد, Defraggler, یکپارچه سازی هارد, نرم افزار یکپارچه سازی هارد, بهینه سازی هارد,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392ساعت 17:57  توسط بهمن قرائی مقدم