دانلود بازی Slender – The Arrival برای کامپیوتر

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی Slender – The Arrival برای کامپیوتر

  Kartmania_3D_plus_Bluetooth_v1

 

شاید خیلی از بازیکن ها از سری بازی های رازآلود، هیجان انگیز، دلهره آور، مضطرب کننده و در یک کلام بازی های ترسناک خوششان بیاید. این بازی ها دقیقاً مثل فیلم های ترسناک هستند اما با یک تفاوت بسیار بسیار بزرگ تر  که بازی ها را چندین مرحله از فیلم ها ترسناک تر می کند. آن هم کنترل نقش اصلی بازی توسط شما می باشد .

 

بازی های ترسناک و ویژگی های آنها

در بازی های ترسناک شما نقش اول داستان هستید و ماجرا طبق تفکرات و کارهایی که شما انجام می دهید پیش می رود. ولی در فیلم ها، داستان توسط یک شخص پیگیری می شود و شما را درگیر ماجرا نمی کند. این تفاوت می تواند چندین برابر ایجاد ترس و دلهره نماید. اینکه شما کنترل داستان را بر عهده دارید کافیست تا دلیلی قاطع برای هل شدن و ترسیدن داشته باشید. چون نمی دانید در چند لحظه ی دیگر چه چیزی در جلوی شما ظاهر می شود و باید چه عکس العملی انجام دهید.

بهتر است بدانید که فیلم ها و بازی های ترسناک بر خلاف آنچه به نظر می رسد مفید و مهم می باشند. چون با دیدن فیلم ترسناک و یا انجام یک بازی ترسناک، سیستم بدن شما بر روی حالت های ترس و دلهره و هیجان تمرکز خواهد کرد و این ها همان مواردی هستند که برای ترشح آدرنالین مورد نیاز می باشند.

آدرنالین نیز ماده ای است که جریان خون را به گردش سریع تر وادار می سازد و با تنظیم دقیق سوخت و ساز بدن، باعث احساس آرامش و سلامت می شود. کافی است که بعد از انجام بازی یا دیدن فیلم ترسناک به حالت روحی و جسمی بدن خود دقت نمائید تا متوجه تغییرات مثبت ترشح آدرنالین شوید.

بازی های ترسناک کمتر از آن مقداری هستند که بتوانند با بازی های اکشن و حتی بازی های کودکانه نیز از لحاظ تعداد و استفاده برابری کنند. اما در میان همین تعداد محدود می توان بازی های دلهره آوری نیز پیدا کرد. وقتی اسم از بازی های ترسناک آورده می شود، اولین چیزی که به ذهن بازیکن ها می رسد بازی Resident Evil یا بازی هایی در این سبک هستند. این بازی ها به هیچ عنوان در لیست بازی های صد در صد ترسناک قرار نمی گیرند.

این بازی ها %۹۰ سبک اکشن را دنبال می کنند. بازی ترسناک چیزیست که شما را تا چند دقیقه شاید بیشتر از یک ساعت ، در تنهایی به دنبال علامت ها کشانده و در صحنه ای غافل گیرانه ژانر بازی به نمایش در بیاید. بازی که ما برای شما آماده کرده ایم یک بازی منحصر به فرد در این زمینه است.

بازی Slender – The Arrival تجربه ی یک ترس کامل

بازی Slender – The Arrival محصول کمپانی Parsec Productions می باشد. این بازی توسط شرکت Blue Isle Studios حمایت و منتشر شده است. هر دو کمپانی در وب سایت های رسمی و شبکه های اجتماعی به طور رسمی اعلام کردند که بازی Slender – The Arrival بهترین نسخه از سری بازی های Slender Man می باشد.

بازی Slender – The Arrival تنها بازی این ۲ کمپانی است که قبل از عرضه شدن نسخه ی بتا (آزمایشی) آن تولید شد و توانست محبوبیت بیشتری کسب کند. در تریلر رسمی بازی نیز ذکر شده است که این بازی در اوایل سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

بازی Slender – The Arrival در روز ۲۹ مارس به صورت رسمی عرضه شد. به گفته ی سازندگان این بازی، Slender: The Arrival محبوب ترین، قدرتمند ترین و بهترین نسخه از سری بازی های Slender خواهد بود. سبک و ژانر بازی Survival Horror یا ترس و بقا می باشد.

یکی از سری بازی های معروف در زمینه ی بازی های ترسناک، سری بازی های Slender Man می باشد. این سری پس از محبوبیت فیلم Slender Man تولید شد. از همان نسخه ی اول، این بازی توانست جایگاه مناسب خود را در میان علاقه مندان به بازی های ترسناک پیدا کند.

این بازی داستان فیلم را دنبال می کند. تا امروز چند نسخه از این بازی رونمایی شده است که همه ی آن ها حول محور داستان اصلی پیگیری می شوند. بازی Slender در مورد خانواده ای می باشد که با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می کنند. در ورژن های مختلف بازی، این خانواده ها متفاوت خواهند بود. اما در همگی آنها شخصیت ترسناک بازی یعنی Slender نقطه ی مشترک می باشد.

Slender در زبان انگلیسی به معنای قد بلند می باشد. شخصیت ترسناک اصلی داستان نیز یک مرد قد بلند می باشد که صورتش معلوم نیست. دست ها و پا های بلندی دارد و خیلی ناگهانی ظاهر می شود. از تفاوت های جدید نسخه ی بازی Slender – The Arrival با دیگر نسخه ها ، وجود کاراکترهای جدید هم در بخش دشمن ها و هم در بخش همراهان شما می باشد.

بازی در ۵ بخش اصلی یا ۵ Chapter دنبال می شود. داستان در مورد شخصیت اصلی بازی به نام Lauren است. Lauren با اتومبیل خود به سمت خانه ی دوست خود Kate می رود. اما در میان راه جاده توسط درختانی که قطع شده اند مسدود شده است و لورن مجبور می شود پیاده برود.

وقتی به خانه ی کیت می رسد، متوجه تغییراتی عجیب در آنجا می شود. خانه به هم ریخته است، مبل ها و صندلی ها شکسته اند، پنجره ها باز هستند و سکوت ترسناکی در خانه ی کیت حکم فرما می باشد. برق خانه نیز قطع می باشد و شما می بایست با کمک یک چراغ قوه به جستجو در خانه و دور و اطراف آن بپردازید.

Lauren متوجه اتفاقات عجیبی می شود. نقاشی های نا مفهوم و ترسناکی از شخصیت ترسناک بازی یعنی Slender Man در محوطه ی خانه پیدا می کند. پس از کمی جستجو او کلید اتاق خواب Kate که در طبقه ی بالا می باشد را پیدا می کند. حالا باید با این کلید به طبقه ی بالا که چندین برابر ترسناک تر از طبقه ی پایین می باشد بروید و اتاق کیت را باز کنید.

در اتاق کیت، لارن با نقاشی ها و رنگ آمیزی های مشابه و عجیب دیگری رو به رو می شود. روی میز اتاق خواب کیت چند کاغذ و یک چراغ قوه وجود دارد. اگر از پنجره ی اتاق کیت به بیرون نگاه کنید می توانید برای چند لحظه Slender Man را مشاهده کنید. اما بلافاصله او نا پدید می شود و پس از چند لحظه ی دیگر صدای یک جیغ بلند از لا به لای درختان پشت خانه ی کیت به گوش می رسد.

حالا شما می بایست با کمک چراغ قوه و کاغذهایی که می توانند سر نخ خوبی باشند به جستجو و بررسی اوضاع بپردازید. تمامی راه های ارتباط قطع می باشد و نزدیک ترین مکان، برج رادیویی می باشد که چندین کیلومتر دورتر از خانه ی کیت است. مأموریت شما رسیدن به این برج است. برای این کار می بایست از لا به لای درختان جنگل تاریک عبور کنید. حتماً می دانید که Slender Man در همین نزدیکی هاست و از پشت درختان شما را نظاره می کند.

بازی با همین منوال پیش می رود و لارن می بایست خود را به برج رادیویی برساند. همین مسیر در ۵ بخش کلی داستان انجام می شود. در بخش دوم که عنوان مهمی از بازی های Slender می باشد، شما می بایست ۸ برگه را پیدا کنید. این بخش با عنوان Slender: Eight Pages معروف شده است.

در این برگه ها توضیحاتی در رابطه با اتفاقات قبل و بعد داستان نوشته شده است. برای کشف ماجرا می بایست هر ۸ برگه را پیدا کنید. لارن متوجه می شود که دوستش کیت از مدت ها پیش با مشکلی مواجه بوده است. این مشکل حضور مرد قد بلند ماجرا است.

بازی Slender – The Arrival بخش های مخفی و ترسناک زیادی به جز داستان اصلی بازی دارد. در طول بازی می توانید  رازهای نهفته ی این بازی را کشف کنید. نویسندگی و داستان این بازی بسیار جالب و جذاب می باشد. برای مثال شما بعد از انجام چندین مأموریت متوجه مسائلی می شوید که خود کیت باعث آن ها بوده است.

در این بازی در مکان های زیادی از جمله دامنه های کوهستان ویستا، کارخانه ی چوب بری، خانه ی کیت، اتاق رادیو، زیرزمین خانه، انباری، کارگاه، غارها، جنگل مه و … خواهید بود. همچنین شخصیت جدیدی که در بازی Slender – The Arrival اضافه شده است، یک شخصیت ترسناک است که در زیرزمین موتورخانه ی کارخانه است.  این شخصیت شبیه به یک کودک است که یک کیسه بر سر خود کشیده است.

این کاراکتر لباس و شلوار سفید رنگی دارد و در صورت مشاهده ی شما به سرعت به شما حمله می کند. البته خوشبختانه این موجود از نور چراغ قوه ی شما دل خوشی ندارد. شما می توانید در هنگام حمله ی این موجود نور چراغ قوه را به سمت او بگیرید. البته در مقابله با این موجودات هیچ وقت سعی به مبارزه نکنید.

صحنه های ترسناک بازی بسیار زیبا هستند. برخی از صحنه ها می توانند شما را میخکوب کنند و صحنه هایی نیز در این بازی هستند که خیلی ها را از ادامه دادن منصرف کرده اند. صدا گذاری بازی نیز خارق العاده است و از عناصر هیجان انگیز بازی Slender – The Arrival محسوب می شود.

گرافیک بازی نیز بسیار بالا بوده و جزئیات تمام بخش ها به خوبی به نمایش در آمده است. در این بازی همواره می بایست آماده یک صحنه ی شک آور باشید و بدون هراس بازی کنید. چون هر لحظه ممکن است شخصیت های ترسناک بازی به صورت خیلی ناگهانی بر روی تصویر ظاهر شده و به شما آسیب برسانند.

درست همانند بازی One Late Night سبک بازی Slender The Arrival نیز اول شخص می باشد و شما فقط دستان کاراکتر اصلی بازی را می بینید. در دست راست شخصیت بازی یک چراغ قوه و در دست چپ او یک دوربین فیلم برداری قرار دارد. لارن قصد دارد تا از تمام صحنه های مشکوک فیلم برداری کند تا اگر نتوانست جان سالم به در ببرد، یک اثر مهم و یک سرنخ کامل برای پلیس ها و گروه های کمکی به جای بگذارد. این قضیه نشانگر این است که شما نمی توانید از سلاح های قوی برای نابود کردن دشمنان استفاده کنید.

در صورت مشاهده با آنها می بایست به سرعت از آن ها دور شوید. Slender Man با دستان دراز و انگشت های بلند خود می توانید به راحتی شما را از پا در بیاورد. او یک قاتل زنجیره ای و بسیار خطرناک است. بنابراین همواره سعی کنید از مسیرهای درست حرکت کنید و از نزدیک شدن به Slender Man خودداری کنید.

از تصاویری که در یوتیوب از بازیکنانی که این بازی را انجام داده اند می توان فهمید که بازی Slender – The Arrival یک بازی بسیار ترسناک است. دوربین هایی مخفی در اتاق کاربرانی گذاشته شده اند و عکس العمل های این بازیکنان را در حین انجام این بازی ضبط کرده اند. در این عکس العمل ها کاملاً مشخص است که بازیکن مورد نظر به معنای واژه در استرس می باشد و صحنه هایی از بازی نیز که ترسناک هستند بازیکن را از جا  بلند کرده و گاهی اوقات جیغ های بلندی نیز می کشند.

توجه: این بازی به هیچ عنوان برای افراد زیر ۱۸ سال و افرادی که با سری بازی های ترسناک رابطه ی خوبی ندارند توصیه نمی شود!

حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای بازی Slender – The Arrival

Minimum System Requirements
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200
Memory: 1 GB
Hard Drive: 2 GB free
Video Memory: 256 MB
Video Card: nVidia GeForce 6800 / ATI Radeon X1600
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

Recommended System Requirements
OS: Windows XP / Vista / 7 / 8
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.4 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.6 GHz
Memory: 3 GB
Hard Drive: 2 GB free
Video Memory: 1 GB
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

Slender-The-Arrival-7

Slender-The-Arrival-8 (1)

دانلود از لینک مستقیم

پسورد: ندارد
منبع: http://www.lorddownload.com



برچسب‌ها: بازی Slender, بازی Slender - The Arrival, بازی Slender Man, بازی Survival Horrors, بازی ترسناک, بازی ژانر ترس و بقا, دانلود بازی Slender The Arrival با لینک مستقیم, دانلود بازی ترسناک,
+ نوشته شده در  چهار شنبه 11 ارديبهشت 1392ساعت 15:26  توسط بهمن قرائی مقدم