جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

نرم افزار Gps همراه با نقشه های ایران در Maverick Pro v2.0

 

Maverick Pro بدون شک یکی از بهترین نرم افزار های موقعیت یابی و Gps است که با نقشه های آفلاین هم کار می کند. از ویژگی های این موقعیت یاب، نشان دادن مکان دقیق شما بر روی نقشه، سرعت سنج، قطب نما، تعیین مسافت طی شده، امکان ذخیره کردن مسیری که در حال سفر هستید و… می باشد. نقشه تمام شهر های ایران از زوم ۱ تا ۱۱ برای دانلود کردن آماده شده است ولی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز هم به صورت جداگانه اما با زوم ۱ تا ۱۷ برای دانلود قرار داده شده است. طبیعی است که هرچه بتوانید بر روی نقشه زوم بیشتری بکنید اطلاعات بیشتری از مکانی که در حال حاضر قرار دارید بدست می آورید.
نحوه استفاده از نقشه ها: ابتدا این برنامه ی فوق العاده را نصب و آنرا اجرا نمایید، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. فایل زیپ مربوط به نقشه شهر مورد نظر خود را از حالت زیپ خارج کنید، سپس تمام فولدرهایی که داخل فولدر GoogleMaps وجود دارد را کپی نمایید،  فولدرهای کپی شده را در مسیر maverick\tiles\GoogleMaps در گوشی پیست نمایید، لازم به ذکر است که اگر از چندین نقشه استفاده کردید به همان شیوه گفته شده کپی و پیست کنید و نگران از بین رفتن نقشه های قبلی خود نباشید و اگر با پیغام تکراری بودن فایل ها در زمان پیست کردن مواجه شدید گزینه ادامه پیست شدن را بزنید، فایل های مربوط به نقشه های قبلی پاک نمی شود.
اگر مسیر طی شده خود را با این نرم افزار ذخیره کردید و دوست داشتید آنرا ببینید بدین شیوه عمل نمایید: وارد مسیر maverick\tracks شده و فایل با پسوند gpx را بردارید و با استفاده از هر برنامه یا سایتی که این پسوند را نشان می دهد، مسیر طی شده خود را ببینید.

 

 

 



+ نوشته شده در  پنج شنبه 27 مهر 1391ساعت 18:42  توسط بهمن قرائی مقدم