لنوو لپ تاپ‌های ویژه کسب و کارهای کوچک را روانه بازار کرد

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

لنوو لپ تاپ‌های ویژه کسب و کارهای کوچک را روانه بازار کرد

 

اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم

شرکت لنوو از عرضه لپ تاپ‌های جدید خود خبر داده که با هدف استفاده در کسب و کارهای کوچک ساخته شده‌اند. این لپ تاپ‌ها مجهز به ابزار نرم‌افزاری شرکت اینتل است که دوام و عملکرد امنیتی آنها را افزایش می‌دهد.

به گزارش وب سایت eweek، شرکت لنوو اخیراً دو لپ تاپ Edge E430 و Edge E530 از خانواده تینک پدها را وارد بازار کرده است که در آنها از راهکارهای خود برای کسب و کارهای کوچک (LSSB) بهره گرفته است. راهکارهای LSSB با خودکار کردن رویه‌های امنیتی و نگهداری لپ تاپ‌ها، امنیت و کارایی آنها را افزایش می‌دهد.

براساس این گزارش، راهکارهای پیش بینی شده برای این لپ تاپ‌ها، آنها را از خطر حملات سایبری در امان نگه می‌دارد و طوری طراحی شده است که تغییرات صورت گرفته در تنظیمات لپ تاپ را به کاربر اطلاع می‌دهد، مثلاً اگر فایروال دستگاه خاموش شود، این راهکار کاربر را در جریان آن قرار می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این لپ تاپ‌ها این است که خارج از ساعات کاری روشن می‌ماند و برخی فعالیت‌ها و کارهای کاربر را به صورت خودکار انجام می‌دهد. مثلاً اگر کاربری ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر را به عنوان ساعت کاری تعریف  کند، این لپ تاپ‌ها در شب به صورت خودکار روشن می‌شوند و فعالیت‌هایی مثل ذخیره نسخه‌های پشتیبان از فایل‌های کاربر را انجام می‌دهند.

این لپ تاپ‌ها همچنین دارای قابلیت مسدودکنندگی پورت‌های یو اس بی است و شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر می‌توانند برای هر دستگاه و حافظه بیرونی که قرار است به این لپ تاپ های متصل شود، یک گذرواژه خاص تعریف کنند.

این لپ تاپ‌ُها همچنین به نرم‌افزارهای SBA شرکت اینتل مجهز است. این نرم‌افزار نیز علاوه بر ذخیره نسخه‌های پشتیبان از فایل‌های کاربر، نرم‌افزارهای امنیتی را نیز به صورت خودکار به روز می‌کند و کار مقابله با ویروس‌ها و بدافزارها را در لایه‌های مختلفی انجام می‌دهد.



برچسب‌ها: لنوو لپ تاپ‌های ویژه کسب و کارهای کوچک را روانه بازار کرد, لنوو لپ تاپ‌های ویژه کسب و کارهای کوچک, لنوو ,
+ نوشته شده در  شنبه 14 بهمن 1391ساعت 15:20  توسط بهمن قرائی مقدم