Toughpad تبلت ویندوز ۸ و اندرویدی پاناسونیک

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

Toughpad تبلت ویندوز ۸ و اندرویدی پاناسونیک

 

شرکت پاناسونیک از تبلت خود که دارای سیستم عامل ویندوز ۸ خود به نام Toughpad FZ-G1 و تبلت خود که دارای سیستم عامل اندروید ۴٫۰ است به نام Toughpad JT-B1 رونمایی کرد.

تبلت Toughpad FZ-G1   دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی است که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۸۰۰ دارد. پردازنده این تبلت نیز اینتل Core i5 با ۴ یا ۸ گیگ رم همراه با یک حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ GB تا ۲۵۶ GB میباشد.

این تبلت همچنین دارای امکاناتی همچون ورودی HDMI , درگاه یک کارت حافظه  microSDهمراه بلوتوث و Wi-Fi و GPS است.

هر دو مدل FZ-G1 و MIL-STD-810G دارای گواهی IP65 هستند که این بدان معناست که هر دو مدل تبلت شرکت پاناسونیک از مواد بسیار با دوام , ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب ساخته شده اند و قیمت این محصول نیز در ابتدا ۲۸۹۹ اعلام شده است که از ماه مارس در دسترس خواهد بود.

 

تبلت Toughpad JT-B1 نیز دارای دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی است که رزولوشن ۱۹۲۰ * ۸۰۰ دارد و در حال اجرا روی ان اندروید ساندویچ بستنی ۴٫۰ نصب است. پردازنده این تبلت دو هسته ای با سرعت کلاک هر هسته ۱٫۵ گیگاهرتز میباشد . همچنین این تیلت دارای ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی  , دوربین  ۱۳ MPدر پشت و دوربین MP 1.3 د ر جلوی این تبلت وجود دارد. همچنین از GPS و Wi-Fi، NFC و بلوتوث و LTE نیز بهره میبرد. قیمت این مدل ۱۱۹۹ دلار است.



برچسب‌ها: Toughpad تبلت ویندوز ۸ و اندرویدی پاناسونیک, تبلت ویندوز ۸, تبلت, پاناسونیک, تبلت اندرویدی ,
+ نوشته شده در  پنج شنبه 19 بهمن 1391ساعت 13:7  توسط بهمن قرائی مقدم