دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 2011

جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

دانلود بازی شبیه سازی کشاورزی Farming Simulator 2011

در این بازی می توانید به احشام غذا داده و کارهای مختلفی مانند غذا دادن به گاوها یا پخش کود جامد یا مایع روی زمین ها را انجام دهید. با فروش محصول شیر به فروشنده های محلی می توانید پول اضافی برای زمین زراعی خود بدست آورید.

یک امکان جدید دیگر بازی دو نفره می باشد که می توانید زمین زراعی خود را همراه با دوستان در اینترنت یا شبکه ی محلی مدیریت کنید.

روش بازی Career در این نسخه بسیار پیشرفت کرده و شما در آن نقش یک کشاورز جوان را دارید و در روزهای کاری در این کار تجربه کسب خواهید کرد. در طی چندین فعالیت مختلف مانند شخم زدن زمین، بذرافشانی و برداشت شما منابع مالی خود را تهیه می کنید که به شما امکان خریدن وسایل جدیدتر و بهتر را می دهد.به فورشگاه لوازم کشاورزی محله سر بزنید و وسایل نقلیه و تجهیزات جدید را بخرید و ابزار قدیمی خود را بفروشید.

از بین تعداد زیادی تراکتور، ماشین های دروگر و کمباین و ماشین های دیگر مانند گاوآهن، بذرپاش ، شخم زن و ... انتخاب کنید.این ماشین ها از شرکت های معتبری مانند DEUTZ-FAHR, KRONE, HORSCH,POTTINGER و VOGEL & NOOT می باشند.

اگر انواع این ماشین ها نیاز شما را برآورده نکردند شما باز هم می توانید ماشین ها ، ابزار وتجهیزات بسیاری را از اینترنت دانلود کنید.بدلیل سیستم ساده ی این بازی می توانید به راحتی ان ها را نصب کرده و از بازی لذت ببرید.

امکانات :
-    روش Career همراه با قسمت تحارت و پرورش دام
-    حیوانات متنوع
-    روش بازی چند نفره از طریق شبکه و اینترنت
-    ماشین آلات کشاورزی جدید از شرکت های معروف
-    امکانات پیشرفته ی بسیار زیاد
-    کمک کننده ی کنترل توسط کامچیوتر
-    دانلود ابزار، ماشین آلات و نقشه های حدید همراه با نصب خودکار
-    پشتیبانی از گیم پد و چرخ فرمان

 


تصاویری از بازی:

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

بازی Farming Simulator 2011

 

 


بازی Farming Simulator 2011 دانلود بخش اول: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Farming Simulator 2011 دانلود بخش دوم: لینک مستقیم سرور اول - لینک مستقیم سرور دوم - غیر مستقیم از Fileserve

بازی Farming Simulator 2011 900 MB


بازی Farming Simulator 2011 آموزش نصب: بازی را پس از خارج سازی از حالت RAR به کمک Winrar را با نرم افزار های DaemonTools,PoweIso و ... باز کنید و آنرا نصب نمایید.
سپس فایل آپدیت موجود در فولدر Update را نیز نصب نمایید و کرک را اعمال کنید.

 

بازی Farming Simulator 2011 رمز: www.p30day.com

lمنبع:www.p30day.com

بازی Farming Simulator 2011توجه: این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.



+ نوشته شده در  دو شنبه 8 خرداد 1391ساعت 21:33  توسط بهمن قرائی مقدم